Pokiaľ je systém podvozku už patentovaný, tak nie je dôvod ho utajovať. Pokiaľ ešte patentovaný NIE JE, tak ho môžu utajovať. Je problém s patentovým úradom?
To se ale přeci vůbec nevylučuje. Já nevím, proč tomu tak je. Lancia taky představila projekt Delty již před rokem. Naopak jsou automobilky, které ukazují až finální produkt na výstavách.
Co je mi známo, je na 15T patentován systém podvozků. 380 není ničím výjimečná. Třeba proto 15T zveřejnit nechtějí. 14T byla na internetu taky dávno před tím, než ji vůbec začali ve Vítkovicích kutat.
A prečo potom Schadefabrika má na svojích stránkach mašinu radu 380 v nákresoch? Prečo SGP prezentoval ULF ešte než začali vôbec jazdiť prototypy? To sú tam úplne sprostí?
Krvavo rozčulujem? Heh, vymysli ešte nejakú perlu. ? Schadefabrika nechce reklamu? Niekto tam zmazal Schadelogo? To je tramvaj predmetom štátneho utajenia? Z verejných peňazí sa ide kúpiť 250 vozidiel a to ani nesmieme vedieť ako budú vyzerať? To sa aj na západe robí bežne? Myslím že všade skôr vozidlá prezentovali ešte pred samozným nákupom, dokonca aj keď išlo o úplne nové typy. Napr. ULF bol prezentovaný roky predtým než sa začali dodávať veľké série. Prečo Schadefabrika drží všetko v tajnosti?
1. Je mi to jedno, hlavne že ma VOR neokráda tak, ako to robia
slovenské železnice.
2. Je mi to jedno, či ma okráda ŽSR, alebo ŽSSR - podstata je, že ÖBB
je slušnejšia a aj lacnejšia.
3. Je mi to jedno, že guláš u Pantla má inú cenu, ako u iného, ale komfortnejšieho
restauratéra, slovenské železnice mi ponúkajú presne ten istý produkt
v presne tom istom komfortnom stupni, dokonca v tej istej vlakovej
súprave ako rakúske železnice, ale drahšie. Nehovoriac o tom, že keby
som ten lístok nekupoval v Euro, tak by ma vyšiel ešte drahšie; slovenské
železnice jeho cenu prepočítavajú zlodejským vexláckym kurzom 35,-Sk/1€!
1) Myslíš, že VOR nerozdeľuje medzi svojich dopravcov tučné dotácie?
2) S lístkom nemajú ŽSR, majiteľ a správca koľajníc, nič spoločného. Platíš ZSSK.
3) Porovnávanie cien nemá žiadny zmysel. Guláš u Pantla stál asi 50,- SKK, u Assimakopoulosa stojí možno 1.000,- SKK a napriek tomu cena nie je premrštená.
Bratislava si tiež neplatí MHD v plnej výške, nemal by byť všade nástup prvými dverami s kontrolou tarifného vybavenia ? ? Podľa mňa je vecou dohody Grobu, Bratislavy a DPB, ako sa to ošetrí. Mňa by napríklad, pre zmenu, zaujímalo, kedy tam bola naposledy kontrola cestovných dokladov.
Nemám ten pocit. Ty si nechrániš svoje duševné vlastníctvo? Ty sa tu náhodou krvavo nerozčuľuješ, keď nejaké žurnalistické hyeny odtiaľto ukradnú fotku?
Myslím, že celú vec jednoznačne rieši § 15 ods. 1 zákona 168/1996:
"...Ak je predmetom verejného záujmu vykonávanie pravidelnej autobusovej dopravy na autobusovej linke, ktorá presahuje územie samosprávneho kraja alebo územie obce, zmluvu o výkone vo verejnom záujme uzatvára ten samosprávny kraj alebo obec, na území ktorých sa nachádza východisková zastávka. Na uhradení preukázanej straty sa na základe vzájomnej dohody podieľa primerane každý samosprávny kraj, na území ktorého sa nachádza nácestná alebo cieľová zastávka."
Absolútne nechápem, čo je na tom divného. Ty si svoje duševné vlastníctvo nechrániš? Ty sa tu náhodou vždy krvavo nerozčuľuješ, keď nejaké noviny ukradnú fotku z iMHD?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Krvavo rozčulujem? Heh, vymysli ešte nejakú perlu. ? Schadefabrika nechce reklamu? Niekto tam zmazal Schadelogo? To je tramvaj predmetom štátneho utajenia? Z verejných peňazí sa ide kúpiť 250 vozidiel a to ani nesmieme vedieť ako budú vyzerať? To sa aj na západe robí bežne? Myslím že všade skôr vozidlá prezentovali ešte pred samozným nákupom, dokonca aj keď išlo o úplne nové typy. Napr. ULF bol prezentovaný roky predtým než sa začali dodávať veľké série. Prečo Schadefabrika drží všetko v tajnosti?