Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #92802:

No viem že sa zvažovali viaceré finálne dizajny toho vozidla, ale mohli predsa predstaviť v odobrných časoposoch alebo novinách štúdiu, návrh, predstaviť koncepciu a poskytnúť aspoň hrubý náčrt toho čo si predstavujú. Kukni napr.
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-01-09_Kurier.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-07-18_Krone.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1992-12-18_Krone.jpg
SGP tu predstavuje rôzne návrhy ULFu. Prečo si Schadefabrika nechce takto budovať prestíž? Žeby to bolo tým, ako laická aj odborná verejnosť sprdla šerbel 14T?
Reply on: fobust #92801:

Ne, je problém s dodavateli. Až budou kompletně nasmlouvané všechny komponenty, Škoda vypustí foto oficiálně.
Reply on: m@rtin #92800:

Pokiaľ je systém podvozku už patentovaný, tak nie je dôvod ho utajovať. Pokiaľ ešte patentovaný NIE JE, tak ho môžu utajovať. Je problém s patentovým úradom? 😃
Reply on: fobust #92797:

To se ale přeci vůbec nevylučuje. Já nevím, proč tomu tak je. Lancia taky představila projekt Delty již před rokem. Naopak jsou automobilky, které ukazují až finální produkt na výstavách.

Co je mi známo, je na 15T patentován systém podvozků. 380 není ničím výjimečná. Třeba proto 15T zveřejnit nechtějí. 14T byla na internetu taky dávno před tím, než ji vůbec začali ve Vítkovicích kutat.
Reply on: fobust #92778:
ak by som ta mohol poprosit, nechcelo by sa ti mi ju poslat na mail

diky
Reply on: Valec #92716:
Napísal som ti pripomienku na http://tinyurl.com/yojqbz
Reply on: m@rtin #92779:

A prečo potom Schadefabrika má na svojích stránkach mašinu radu 380 v nákresoch? Prečo SGP prezentoval ULF ešte než začali vôbec jazdiť prototypy? To sú tam úplne sprostí?
Reply on: S499.1023 #92786:

Krvavo rozčulujem? Heh, vymysli ešte nejakú perlu. ? Schadefabrika nechce reklamu? Niekto tam zmazal Schadelogo? To je tramvaj predmetom štátneho utajenia? Z verejných peňazí sa ide kúpiť 250 vozidiel a to ani nesmieme vedieť ako budú vyzerať? To sa aj na západe robí bežne? Myslím že všade skôr vozidlá prezentovali ešte pred samozným nákupom, dokonca aj keď išlo o úplne nové typy. Napr. ULF bol prezentovaný roky predtým než sa začali dodávať veľké série. Prečo Schadefabrika drží všetko v tajnosti?
Reply on: S499.1023 #92791:

1. Je mi to jedno, hlavne že ma VOR neokráda tak, ako to robia
slovenské železnice.
2. Je mi to jedno, či ma okráda ŽSR, alebo ŽSSR - podstata je, že ÖBB
je slušnejšia a aj lacnejšia.
3. Je mi to jedno, že guláš u Pantla má inú cenu, ako u iného, ale komfortnejšieho
restauratéra, slovenské železnice mi ponúkajú presne ten istý produkt
v presne tom istom komfortnom stupni, dokonca v tej istej vlakovej
súprave ako rakúske železnice, ale drahšie. Nehovoriac o tom, že keby
som ten lístok nekupoval v Euro, tak by ma vyšiel ešte drahšie; slovenské
železnice jeho cenu prepočítavajú zlodejským vexláckym kurzom 35,-Sk/1€!
Reply on: S499.1023 #92785:
Jasne sa tam pise, ze rozpoctove prostriedke puziva obec/kraj na svojom uzemi.
Reply on: AAA #92789:
No to z toho teda nevyplýva ani náhodou.
Reply on: AAA #92787:
Áno, prosím, toto je k veci. Ďakujem.
Reply on: bwd #92781:

1) Myslíš, že VOR nerozdeľuje medzi svojich dopravcov tučné dotácie?
2) S lístkom nemajú ŽSR, majiteľ a správca koľajníc, nič spoločného. Platíš ZSSK.
3) Porovnávanie cien nemá žiadny zmysel. Guláš u Pantla stál asi 50,- SKK, u Assimakopoulosa stojí možno 1.000,- SKK a napriek tomu cena nie je premrštená.
Reply on: AAA #92780:
Bratislava si tiež neplatí MHD v plnej výške, nemal by byť všade nástup prvými dverami s kontrolou tarifného vybavenia ? ? Podľa mňa je vecou dohody Grobu, Bratislavy a DPB, ako sa to ošetrí. Mňa by napríklad, pre zmenu, zaujímalo, kedy tam bola naposledy kontrola cestovných dokladov.
Reply on: AAA #92787:
Z toho teda vyplýva, že každý SK môže platiť linku v tomto výkone len po hranicu kraja.
Reply on: fobust #92777:
Nemám ten pocit. Ty si nechrániš svoje duševné vlastníctvo? Ty sa tu náhodou krvavo nerozčuľuješ, keď nejaké žurnalistické hyeny odtiaľto ukradnú fotku?
Reply on: S499.1023 #92785:
Myslím, že celú vec jednoznačne rieši § 15 ods. 1 zákona 168/1996:
"...Ak je predmetom verejného záujmu vykonávanie pravidelnej autobusovej dopravy na autobusovej linke, ktorá presahuje územie samosprávneho kraja alebo územie obce, zmluvu o výkone vo verejnom záujme uzatvára ten samosprávny kraj alebo obec, na území ktorých sa nachádza východisková zastávka. Na uhradení preukázanej straty sa na základe vzájomnej dohody podieľa primerane každý samosprávny kraj, na území ktorého sa nachádza nácestná alebo cieľová zastávka."
Reply on: fobust #92777:
Absolútne nechápem, čo je na tom divného. Ty si svoje duševné vlastníctvo nechrániš? Ty sa tu náhodou vždy krvavo nerozčuľuješ, keď nejaké noviny ukradnú fotku z iMHD?
Reply on: Ámos #92773:
No, ja som sa tam veru NIKDE nedočítal, na základe čoho by BA kraj nemohol Slovenským Čiaram hradiť preukázateľnú stratu z prevádzkovania linky, čiastočne vedenej mimo územie kraja. Tvoj omyl asi plynie z toho, že sa bežne používa výraz "dotácia", de iure však nejde o dotáciu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.