Reply on: m@rtin #92802:
No viem že sa zvažovali viaceré finálne dizajny toho vozidla, ale mohli predsa predstaviť v odobrných časoposoch alebo novinách štúdiu, návrh, predstaviť koncepciu a poskytnúť aspoň hrubý náčrt toho čo si predstavujú. Kukni napr.
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-01-09_Kurier.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-07-18_Krone.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1992-12-18_Krone.jpg
SGP tu predstavuje rôzne návrhy ULFu. Prečo si Schadefabrika nechce takto budovať prestíž? Žeby to bolo tým, ako laická aj odborná verejnosť sprdla šerbel 14T?
S499.1023
1) Myslíš, že VOR nerozdeľuje medzi svojich dopravcov tučné dotácie?
2) S lístkom nemajú ŽSR, majiteľ a správca koľajníc, nič spoločného. Platíš ZSSK.
3) Porovnávanie cien nemá žiadny zmysel. Guláš u Pantla stál asi 50,- SKK, u Assimakopoulosa stojí možno 1.000,- SKK a napriek tomu cena nie je premrštená.