Aha, takže DPB alebo DPMK. Asi každý čaká na toho druhého, len aby nemusel platiť homologizáciu. ? Takže za to môže DPB (aj DPMK). To sa nevedia dohodnúť, že každý zaplatí polovicu nákladov spojených s homologizáciou?
Tebe evidentne už zaplo, lenže nesprávnu polaritu. Ak by si totiž dokázal prelúštiť tie znaky na obrazovke (všetky, nielen moje), a chápať ich význam, tak by si nemohol napísať takýto paškvil. Ale pri tvojej dyslexii to asi očakávať nemôžem.
Koľko máš rokov? 12? 14? Tvoj prejav je totiž približne na tejto úrovni. Len ty jediný máš patent na rozum a vieš najlepšie posúdiť situáciu a udalosti.
Útočenie a obviňovanie úplne nesprávnym smerom, to sú atribúty absolútneho ignorantstva a arogancie. A keďže absolútne nerozumieš tomu, o čom píšeš, a nevidíš pod povrch vecí, tak radšej nepíš nič, bude to tak lepšie pre všetkých, vrátane teba.
Neviem či by to bol geniálny ťah, ale súhlasím s tým že zopár - tak 15 ks obojsmerných vozov by sa zišlo. Najmä pri plánovaných výlukách. Netvrdím však, že teraz okamžite by sme mali tie vozy nakúpiť, vidím to skôr ako možnosť do budúcna, keď sa podarí nakúpiť aspoň pár nových jendosmerných NP tramvají pre normálnu premávku.
Kde homologizácia viazne? Vôbec by som sa nečudoval keby viazla niekde mimo DPB. Nevieš náhodou niečo viac ako to vyzerá s "waňou" pre Bratislavu alebo Košice? Lebo je okolo toho dosť "prázdno" výrobcovi skrine je jedno akú nám prdá - zisk má tak či tak, je to skôr hanba "našich" že sa nevedia dohodnúť a spraviť kroky potrebné k tomu, aby sa tu ten voz otestoval a homologoval. Myslím že vaňa existuje už dosť dlho na to, aby sa u nás objavovala aspoň an skúšobných jazdách.
Áno, ale treba čakať na odťahovku, ktorá ho z koľajsika vytiahne. akonáhle sa odstráni, tak spravilda sa pohne aj tramvaj, ktorá ho tam hodila - naposledy som to videl pri PKO. Auto v otvorenom zvršku, zápcha tramvají na oba smery, čakalo sa na odťahovku, policajti to už mali zdokumentované. Prišla odťahovka, naložila vrak auta, tramvaje sa pohli v oboch smeroch naraz.
Hehe. GPS samozrejme počet jazdných pruhov nevie vypočítať, to vie vypočítať akurát takc navigačný software. A aby to zobrazovalo len vozidlá, ktoré majú GPS, to by si konkrétne ako realizoval? Ad jedna GPS navigátor je pasívne zariadenie a ad 2, nielen električky majú GPS. To je taký istý detský sen ako ten, že privatizáciou MHD by sa ako mávnutím čarovného prútika vyriešili všetky problémy MHD v Bratislave ? .
Nie, ja len zachádzam do historickej šotoastronómie, kedy ešte len vozy nazývané električky začínali vyvíjať a následne vyrábať. O jednosmerných koľajových vozidlách vtedy nemala byť ani zmienka a nik by teraz neriešil problematiku jednosmerných vozidiel, ktoré majú pre mňa iba tú výhodu, že majú viac miest na sedenie...
Samozrejme, že teraz, keď už sú rozmohnuté jednosmerné vozy, je výhodnejšie nakupovať to, čo je lacnejšie, no myslím, že zopár obojsmerných sa vždy zíde.
Nakolko na Trnavskom prechod je a dokonca je tam aj podchod tak nie. Ale, ano, som schopny prejst tu vzdialenost ak je to frekventovana cesta. Je pravda, ze ak ide o menej frekventovanu cestu tak som ku prechodu ochotny prejst menej. To je individualne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.