Reakcia na: Zvero #90866:
Ak sa bavíme o vete "čím je sieť väčšia a viac využívaná, jej prevádzka je menej nákladná" tak priamo narážame na tzv. fixné náklady a náklady variabilné. Napr. fixné náklady sú najnižšie pri autobusoch. Nasledujú trolejbusy, električky a končí to pri metre a vlakoch. Ak máš železničnú trať a jazdí ti na nej 6 párov vlakov denne tak to určite nie je rovanaké ako keby ti na nej jazdilo 60 párov vlakov denne. Rovnako trolejbus - ťahať dôty pre 20 spojov denne je ekonomicky nevhodné. Ale ak máš tých spojov už 80 až 100, tak začína byť trolejbus zaujímavý. Lenže ako som písal - náklady trolejbus vs. autobus neustále kolíšu, pár rokov je lacnejšie jedno, pár rokov druhé....
Peon
Tam by od marca mali premávať linky č. 32x prevádzkované Slovak Lines. Okrem toho, DPB na prevádzkovanie MHD do Stupavy určite nemá dostatok vodičov a vozidiel.
Myslím, že jeden nesystémový krok stačí. Mám na mysli tú linku MHD do Hainburgu, ktorá s BID nemá nič spoločné. Prihraničné oblasti Rakúska a Maďarska sa podľa Koncepcie BID plánujú zaintegrovať až v marci 2010.
Re #90865 _ERIC: Aj ja som už zažil jedného arogantného vodiča Slovak Lines. Ale nechcem to tu rozpisovať.