Buhehe, čerstvo pečený majiteľ Fiatu Punta to vystihol. ?
Dnes si idem autom po Šancovej a čo nevidím, dva za sebou idúce Ikarusy 280 - a už som vedel že šotoakcia. Zastavil som sa na obratisku u srdciarov a priživil som sa na pár šotách. Zajtra uploadnem, teraz som v DNV a nemám tu patirčné SW vybavenie PC. Ďakujem TeBeCemu za fotky, sú super. Btw., neodfotili ste mi 101 v zastávke Novoveská? ?
Nahodou, ja som tam bol minule kupovat mandarinky, ta kvalita stoji za to (jeden sme darovali Die Dose - asi vies koho myslim). A maju tam aj kvalitne zabezpecenie. Ked isty podnikatel (menom Bimbo - vies o koho sa jedna :D) rozhodol na dva dni zavriet svoj "podnik" tak som tam bol kupit ranajky - stacilo aby som sa oprel o stenu a uz sa cely Lidl rozhucal. Najlepsia bola predavacka: "Dnes uz treti krat..." - bolo okolo 7:30
v TV KV bola raz anketa ohladne Lidlu a jeden postarsi respondent sa vyjadril, ze je za aby sa postavil, ze aspon budu mat mladi kam sa chodit zabavat.....
V nejakých novinách raz uviedli článok, v ktorom sa pýtali občanov, čo si o tom myslia. Väčšina sa vyslovila za to, že im tam LIDL prekážať nebude a aspoň nebudú v tom "lesíku" žiadne individuá.
Hlavne, že sa kvôli predanému pozemku nemôže rozšíriť cesta a postaviť trolejbusová zastávka pri električkovej.
Hlavne, že odstránené stromy vďaka Lidl škatuli budú menej prepúšťať hluk na Svrčiu ulicu, ako otáčajúce sa trolejbusy.
na ten lidl pri brodnej co sa stavia sa podpisovali proti nemu peticie, lebo sa je pod oknami bytov skoro no a ako to pomohlo.. suhlasim ze lidl je rakovina, nechces ho? mas smolu..
Prosím, ak hovoríš, že niečo je "strašne drahé", chcel by som vidieť podrobný rozpis a rozbor nákladov, kritériá, porovnanie, a potom sa môžeme o tom baviť.
Brzdenie pred "každou výhybkou alebo krížením" samozrejme nie je nutné, pokiaľ sú oné výhybky a kríženia riadne urobené a pokiaľ vodiči vedia, že môžu cez ne jazdiť aj inak ako 15 km/h.
A tieto teórie že "hlavná radiála nech zostane naftová", ktoré v istej podobe hlásajú aj niektoré "osvietené" ? kruhy v DPB, sú nezmyslom, pretože práveže čím je sieť väčšia a viac využívaná, jej prevádzka je menej nákladná. A myslím, že prínos k ekológii na hlavných dopravných tepnách v meste je nezanedbateľný... Taktiež si dovolím tvrdiť, že aj v miernych kopcoch alebo rovno aj na rovinatej ceste má trolejbus v mestskej premávke vhodnejšie jazdné vlastnosti ako autobus.
Okrem toho, znižovanie prepravnej kapacity sa dá predsa krásne vidieť v rubrike "Prečo sme sa tlačili". ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Brzdenie pred "každou výhybkou alebo krížením" samozrejme nie je nutné, pokiaľ sú oné výhybky a kríženia riadne urobené a pokiaľ vodiči vedia, že môžu cez ne jazdiť aj inak ako 15 km/h.
A tieto teórie že "hlavná radiála nech zostane naftová", ktoré v istej podobe hlásajú aj niektoré "osvietené" ? kruhy v DPB, sú nezmyslom, pretože práveže čím je sieť väčšia a viac využívaná, jej prevádzka je menej nákladná. A myslím, že prínos k ekológii na hlavných dopravných tepnách v meste je nezanedbateľný... Taktiež si dovolím tvrdiť, že aj v miernych kopcoch alebo rovno aj na rovinatej ceste má trolejbus v mestskej premávke vhodnejšie jazdné vlastnosti ako autobus.