Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Zvero #90867:
Pre boha, to si mal hneď povedať ? Aj tak som Ti od začiatku neveril, pretože by to síce konkurencia bola, ale väčšina pôjde furt SlovakLines. Aj tak je Stupava taký pajzel, pokým je nedostatok vodičov a vozidiel, tak netreba im tam zbytočne posielať naše vraky. Alebo ako sa hovorí - na Axer nemá nič ?
Reakcia na: S499.1023 #90892:
aky vylet pre boha 🙂 ja som u priatelky v robote ... tak cekujeme a cakam na 3tiu 50 aby som siel domov hajat 🙂
Reakcia na: ShepDog #90891:
Som došiel z výletu. A Ty ? ?
Re S499.1023: nemozes vnoci spavat ? 🙂
Reakcia na: Peon #90844:
Ako sorry, ale 1) Penny Market je podstatne horší ako LIDL a 2) Ľud tejto krajiny si žiada LIDL ? ? .
Reakcia na: vado #90837:
Reálne skúsenosti mám také, že z hľadiska spoľahlivosti naozaj niet čo vytknúť. Z hľadiska jazdných vlastností také, že Daewoo si môže pochvaľovať len ten, kto nikdy v ozajstnom aute nesedel ? . Mal som všetky škodovky od 1000 MB po aktuálnu generáciu okrem Superblba a taktiež sa nemôžem na nič sťažovať. Okrem toho som ale pracovne vystriedal všemožné značky od spomínaných Daewoo cez Hnisany, Sople až po VW, Mercedes a BMW a môj záver je jednoznačný - už nikdy iné auto, než nemeckého pôvodu, pričom pre tento účel sa Sopel nepovažuje za nemeckú značku ? . Ale moje srdce bije len pre Schadefabriku.
Reakcia na: vado #90836:
NIKDY to tak nebolo až na drobné výnimky, na priemyslovke vás učili bludy, nič si z toho nerob, podobné bludy učia aj na VŠ dopravných. Rovnaký typ motora používali trolejbusy Tatra T86 (predvojnové) a Tatra T401 (jeden prototyp, nikdy sériovo nevyrábaný). Inak nikdy trolejbusy nepoužívali rovnaký typ motora ako električky. Trolejbusy boli trojnápravové, so štyrmi trakčnými motormi zapojenými sérioparalelne. Napájacie napätie pre obe trakcie je v BA 600 V.
Reakcia na: vado #90834:
Samozrejme, že 250 Nm Fóbie nemá ten komický japonský motorík ani omylom. Z toho potom nie subjektívne ale OBJEKTÍVNE vychádza diesel lepšie ? . Zásadnou výhodou diesla bolo to, že som ho nemusel držať v ryčiacich otáčkach ale pozbieral sa z akýchkoľvek. Nehovoriac o tom, že japonský nezmysel sa nepozbiera, ani keˇˇd ho držím v piatich tisícoch.
Reakcia na: Ámos #90824:
Zodpovedného alebo voz ? ? Mám pocit, že niektorí zodpovední činitelia Divízie autobusovej dopravy sú natoľko posadnutí sovjimi koníčarskymi aktivitami, že im uniká tristný stav toho, čo majú v náplni práce.
Reakcia na: Emo #90818:
Ja som len dnes prestúpil štyrikrát a stále mám pocit, že sa pohybujem v prostredí, kde je MHD často kritizovaná, stále však na RÁDOVO vyššej úrovni ako v BA. "O prestupovaní" to asi nebude...
Reakcia na: Ámos #90816:
Niečo Ti bráni napísať?
Reakcia na: Peon #90874:
Tak zase, DPB schopný spraviť spraviť L180, predlžovať L83 a spraviť L84 aj napriek nedostatku vodičov. ☠ Z tohto pohľadu sa mi ani prípadné predĺženie L37 nejaví ako prekvapujúce (bohužiaľ). ?
Reakcia na: priscilla #90879:

Áno, platíš za seba, kočík s dieťaťom sa prepravuje zadarmo. V prípade že je kočík bez dieťaťa tak sa chápe ako batožina a vzťahuje sa naň rovnaká tarifa ako na prepravu batožín. Viac info nájdeš tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=212629322134ef2b33ef2f262e29#cl7
Reakcia na: priscilla #90879:
Áno - v prípade, že v kočíku prepravujete dieťa ako fobust písal (samozrejme, to dieťa musí byť živé ?).

Moja sestra sa nedávno náramne čudovala, že ona (je na materskej dovolenke s malým dieťaťom) nemá nárok na nejakú zľavu na cestovnom v MHD.

Neviete mi povedať, majú niekde v okolitých štátoch nárok na zľavu matky na materskej dovolenke? Pokiaľ ja viem, na Slovensku nemajú nikde v MHD, prímestkskej doprave ani vo vlakoch.
1) Re #90865 _ERIC: No ja som maximalne zazil jedneho nemeho ktory pri predaji listku nepovedal ani slovo. Mozno vedel len po madarsky nakolko v tomto jazyku komunikoval dost... ale to bol jediny pripad, inak mam skusenosti ze u SL su vodici velmi slusny. Aj ked vsade sa najde vynimka..

2) Re #90866 Zvero: A preco by si zas chcel elektricky s vlakovym rozchodom?

3) Re #90868 Zvero: Aj keby tarifa bola normalna avsak bez platnosti elektriceniek (velmi pochybujem ze tam platit budu, za velmi sci-fi predpokladu ze by sa to realne spustilo by sme mohli byt happy ak by to stalo tolkoto) by to z Racka do Stupavy stalo tak 18 sk (30 minut). Slovak Lines zaplatis 18 sk z ASMN a dostanes vacsiu kvalitu. Je sice pravda ze "elektricenkari" by stikali asi az od Zahorskej Bystrice ale stale je to rozdiel len 4 sk, takze o vyuziti velmi pochybujem. Dalsia vec je (ako viaceri napisali) ze ak ma fungovat BID tak takyto cirkus tu byt nemoze. Ja proste tejto informacii neverim.
dik, cize platim iba za seba ?
Reakcia na: Zvero #90862:

Ten kamoš to skade vzal??? Technicky si to viem predtaviť, aj tie brutálne tučné káble a straty v trakčnom systéme.
Reakcia na: priscilla #90875:

Kočík v ktorom je dieťa sa prepravuje bezplatne.
Reakcia na: Zvero #90866:

Ak sa bavíme o vete "čím je sieť väčšia a viac využívaná, jej prevádzka je menej nákladná" tak priamo narážame na tzv. fixné náklady a náklady variabilné. Napr. fixné náklady sú najnižšie pri autobusoch. Nasledujú trolejbusy, električky a končí to pri metre a vlakoch. Ak máš železničnú trať a jazdí ti na nej 6 párov vlakov denne tak to určite nie je rovanaké ako keby ti na nej jazdilo 60 párov vlakov denne. Rovnako trolejbus - ťahať dôty pre 20 spojov denne je ekonomicky nevhodné. Ale ak máš tých spojov už 80 až 100, tak začína byť trolejbus zaujímavý. Lenže ako som písal - náklady trolejbus vs. autobus neustále kolíšu, pár rokov je lacnejšie jedno, pár rokov druhé....
kto mi poradi, aky listok si mam kupit , ak cestujem s kocikom

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.