Nahodou, ja som tam bol minule kupovat mandarinky, ta kvalita stoji za to (jeden sme darovali Die Dose - asi vies koho myslim). A maju tam aj kvalitne zabezpecenie. Ked isty podnikatel (menom Bimbo - vies o koho sa jedna :D) rozhodol na dva dni zavriet svoj "podnik" tak som tam bol kupit ranajky - stacilo aby som sa oprel o stenu a uz sa cely Lidl rozhucal. Najlepsia bola predavacka: "Dnes uz treti krat..." - bolo okolo 7:30
v TV KV bola raz anketa ohladne Lidlu a jeden postarsi respondent sa vyjadril, ze je za aby sa postavil, ze aspon budu mat mladi kam sa chodit zabavat.....
V nejakých novinách raz uviedli článok, v ktorom sa pýtali občanov, čo si o tom myslia. Väčšina sa vyslovila za to, že im tam LIDL prekážať nebude a aspoň nebudú v tom "lesíku" žiadne individuá.
Hlavne, že sa kvôli predanému pozemku nemôže rozšíriť cesta a postaviť trolejbusová zastávka pri električkovej.
Hlavne, že odstránené stromy vďaka Lidl škatuli budú menej prepúšťať hluk na Svrčiu ulicu, ako otáčajúce sa trolejbusy.
na ten lidl pri brodnej co sa stavia sa podpisovali proti nemu peticie, lebo sa je pod oknami bytov skoro no a ako to pomohlo.. suhlasim ze lidl je rakovina, nechces ho? mas smolu..
Prosím, ak hovoríš, že niečo je "strašne drahé", chcel by som vidieť podrobný rozpis a rozbor nákladov, kritériá, porovnanie, a potom sa môžeme o tom baviť.
Brzdenie pred "každou výhybkou alebo krížením" samozrejme nie je nutné, pokiaľ sú oné výhybky a kríženia riadne urobené a pokiaľ vodiči vedia, že môžu cez ne jazdiť aj inak ako 15 km/h.
A tieto teórie že "hlavná radiála nech zostane naftová", ktoré v istej podobe hlásajú aj niektoré "osvietené" ? kruhy v DPB, sú nezmyslom, pretože práveže čím je sieť väčšia a viac využívaná, jej prevádzka je menej nákladná. A myslím, že prínos k ekológii na hlavných dopravných tepnách v meste je nezanedbateľný... Taktiež si dovolím tvrdiť, že aj v miernych kopcoch alebo rovno aj na rovinatej ceste má trolejbus v mestskej premávke vhodnejšie jazdné vlastnosti ako autobus.
ten voz bol vyradeny pred par mesiacmi cca v septembri ale neviem to presne, myslim ze nieco kvoli ramu
Re #90828 Emo: ako som si vsimol prestalo sa s tym uz davnejsie. Asi to niekomu vyhovuje ze sa vozy vyraduju potichucky a vacsina ludi tym padom nevie ze je este viac znizovana prepravna kapacita
Mne Nubira 1,6 nežrala nikdy viacej ako 8,5 litra a to v zime, keď som jazdil krátke 7 km trasy do práce (a 7 km späť), kúriť mi to začalo prakticky až keď som parkoval. V lete spotreba po meste okolo 7,5 litra. Mimo mesta 7. Keby mala Nubira slabší motor (povedzme 1.4) tak by som tipoval že vzhľadom na hmotnosť auta by si pýtal viac. Ale to je iba špekulácia.
Hmm, neviem, ake mas realne skusenosti, ale ja jazdim na Daewoo Lanos od roku 2000 a zatial som nemal vaecsie problemy, ako akakolvek ina znacka. Je rozdiel, ci bolo auto vyrobene priamo v Korei, alebo v Polsku (tie polske su horsie), ale ani vykonom, ani vzhladom, ani spolahlivostou nie su horsie, ako ine znacky v tejto triede. Navyse maju jednu velku vyhodu - nekradnu sa
No, pokial viem, tak napatie pre elektricky je 600V, pre trolejbusy 300V. Elektricky aj trolejbusy pouzivaju ten isty typ motora, ale elektricky ich maju dva zapojene do seria za sebou, trolejbusy maju iba jeden motor. Tak nas to ucili na elektropriemyslovke v 1985-tom roku. Mozno sa to uz zmenilo (zapojenie a typ motorov - elektronika), ale napatia su asi stale rovnake.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vado