SI: no aj prestupy sa daju zvladnut tak, ze ludia budu radi prestupovat, resp. ze im nebudu prekazat. Cela finta s prestupmi je v tom, ze liniek chodi celkovo menej, kazda ma svoju jasnu trasu, ale hlavne chodia v kratkych intervaloch a prestupne miesta maju spolocne, pripadne aj niektore casti trasy (to potom znamena, ze mas napr. dve ci tri linky s 5min. intervalom, a ked je to dobre urobene, tak nepridu naraz, ale medzi sebou, t.j. tak 1 x za necele dve minuty). To znamena, ze sa tym znizi nechut ludi prestupovat. Napr. v Prahe mi nikdy nevadil prestup, lebo som vedel, ze vzdy skoro do 5 (max. 10min vecer) nieco pojde - hlavne metro.
riko
Inak povedané ak budem zarábať 100 000 Sk čistého mesačne (ha ha ha) tak sa mi nebude zdať veľa dať za 30 min 14 Sk. Všetko je relatívne.
Ale ak nás náhodou príjmu do EU a budme platiť za cestu 1,5 EUR pri dnešných platoch (však sa im musíme vyrovnať v cenách, no nie? ako nás o tom neustále presviedčajú), tak to bude silná káva. Pretože ceny sa zdvihnú, ale kvalita zostane ešte dlhú dobu rovnaká.