SI: no aj prestupy sa daju zvladnut tak, ze ludia budu radi prestupovat, resp. ze im nebudu prekazat. Cela finta s prestupmi je v tom, ze liniek chodi celkovo menej, kazda ma svoju jasnu trasu, ale hlavne chodia v kratkych intervaloch a prestupne miesta maju spolocne, pripadne aj niektore casti trasy (to potom znamena, ze mas napr. dve ci tri linky s 5min. intervalom, a ked je to dobre urobene, tak nepridu naraz, ale medzi sebou, t.j. tak 1 x za necele dve minuty). To znamena, ze sa tym znizi nechut ludi prestupovat. Napr. v Prahe mi nikdy nevadil prestup, lebo som vedel, ze vzdy skoro do 5 (max. 10min vecer) nieco pojde - hlavne metro.
J
#8611Andrej: tá logická koncepcia je ale stále ráta s nosným systémom. No viem, že väčšina zvás je odporcom metra no musíte sa stým zmieriť. Metro v Ba bude, ide o prestýž SR- BA hl. mesto a hlavne laici ako ja chcú metro nie elinu.A politici im to metro dajú. A nezabúdajte že bude obsluhovať 1,3 mil ľudí a to je slušné.A aj výhodné kedže 30.000ľudí z BA- okolie cestuje prostriedkami DPB ale nemyslím si že su veľký platiči cestovného.V metre ho skontroluješ jednoduchšie, hlavne na tratiech mimo Ba.A tiež neverím, že by elina zvládla Petržalsku dopravu lepšie ako metro, či niečo podobne.