Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ešte k tomu deleniu vozov vo večerných hodinách.
Prečo nejazdiť celý deň K2+T3 (ak je to technicky možné), pričom T3 bez sedadiel, s grafitmi, proste tak ako si ju zničia a zašpinia cestujúci. A možno by to prinieslo aj viac kapacity. V ranných hodinách ako posilový vozeň, mimo špičku by sa slušný vošli do K2 a T3 by slúžila ako ihrisko pre deti a večer by sa mohla fajčiť vodná fajka.
Potom by sa mohlo platiť do K2 14,-Sk a povedzme 5,-Sk do T3 kedže o tie by sa už nik nestaral. Alebo by sme to rozdelili ešte podľa času a pásma?
Asi zvrátená predstava no nie?
Reakcia na: Martin Fundárek #76748:

"Z Petržalky je veľmi zdĺhavé cestovanie do lokality Kramáre 1 1/2 hodiny": Tiež som nechápal, odkiaľ vzali tých 1 1/2 hodiny. Za taký čas vlakom prejdem 130 km z Bratislavy do Brna. ? Čo som ja chodil, nikdy to netrvalo dlhšie, ako 3/4 hodiny (Technopol - SIEMENS).
"Zvážiť zriadenie novej linky NM-MN": Oni asi mysleli priamo na nástupištia. ?
"Petržalka má iba tri nosné linky - čo by ešte chceli? Taká Rača či Karlovka nemajú žiadnu.": Ta a električky? ?
Reakcia na: jozin #76721:
Paráda.
Chýba prepojenie Petržalky so Slovnaftom - Ovsište asi nie je v petržalke.
Chýba prepojenie Petržalky s Mlynskými nivami -čo tak linky 50, 78, 88?
Zvážiť nový systém spoplatnenia podľa teritoriálnych okruhov a počtu zastávok - ZABIJÉÉÉM!!!
Z Petržalky je veľmi zdĺhavé cestovanie do lokality Kramáre 1 1/2 hodiny - to chodí korytnačkou, preboha?
Zvážiť zriadenie novej linky NM-MN - 70-ka nestačí?
Petržalka má iba tri nosné linky - čo by ešte chceli? Taká Rača či Karlovka nemajú žiadnu.
Pri intervale 95 mi môže byť jedno, že mi jedna ujde, len pokiaľ nejdem ďalej ako na Šafko. Akonáhle mienim prestúpiť povedzme na električku, znamená to čakať 12 min. To, samozrejme, nie je chyba 95, ale chyba toho, že sa nezredukoval počet električkových liniek.
Reakcia na: NN #76719:
Myslím, že čarbanie komfort znižuje. Teda aspoň môj. Také "dobre počarbané" okno v zimnom období, riadne narosené. Stačí sa oň len trochu šuchnúť a hneď máš čistý odev(plný farby).
Reakcia na: NN #76728:
Práveže z ekonomického pohľadu by sa vyššie cestovné malo skôr platiť v sedle ako v špičke.
Reakcia na: NN #76736:
14 sk je malo a platenie podla vytazenosti je blbost! A ty si napisal ze je malo ludi ktorym sa tie grafity nepacia.
Reakcia na: El Sergio #76741:
A osobne ma zaujíma, čo na to náš dvorný zástanca liniek od všadiaľ všade, z každej brány na stanicu, zo svojej brány do práce/školy, a zarputilý odporca 99. Dunčo, určite sa k tým pripomienkam vyjadri, na tvoj názor sa úprimne teším. Ako reprezentanta tej "druhej strany barikády". ?
Reakcia na: NN #76736:
V Belehrade som videl par vozov, co mali umelecky (ale naozaj to bolo pekne) nacmarane ECV na boku vozidla
Reakcia na: intony #76731:
Tí sú si vedomí len toho, že pred bránou im nestojí autobus do roboty, a preto to urýchlene treba zmeniť. Škoda sa nad tým vobec zamýšľať... ?
Ale musím povedať, že niektoré pripomienky boli rozumného charakteru - po prečítaní zopár prvých som dokonca myslel, že to je snáď nejaký sen (dokonca chce niekto ZRUŠIŤ zastávku Mlynarovičova - podotýkam ZRUŠIŤ ? ), požiadavka na lepšie spojenie nočnými spojmi, prístrešky...no proste som fakt neveril vlastným očiam. Akurát pri tých čakacích dobách som pri 88 miesto 37 čakal 83 na Námestí hraničiarov. Ale zase je pravda, že keď blúznia o 83 do Ovsišťa, toto ich asi nenapadlo... ?
Každopádne - po úvode prišlo vytriezvenie. Prišli totiž na rad zmeny v linkovaní. Tradinčné blbosti, linky odvšadiaľ na Hlavnú stanicu, 99 cez Starý most a Šafko a spať a ďalej po trase (lebo to by už nebola vyhliadková jazda), polovica pindov klasicky z Ovsišťa, nemocnica Antolská potrebuje tiež 5 liniek, chýba spojenie Antolská - Kutlíkova - Šustekova (pýtam sa - kadiaľ asi tak jazdí 99? ? ), 98 by mala zachádzať k Technopolu (?) - tomuto vobec nerozumiem, čo tým chceli povedať, "nebezpečné" TPD, 95 v starej trase... ?
Ďalej už fakt nemám silu, blbosť nad blbosť. ?
jediné rozumné veci mi tam prišli k linke 80 (paradoxne od šedej mafie ? ) - nedostatočná kapacita v špičkách a to predĺženie na cintorín (aspoň niektoré určené spoje) by tiež stálo za zamyslenie. ?
Jasne, ale podla mna by si uz 78 konecne zasluzila cez vikend 20 minutovy interval vzhladom na to, ako vyzera cez vikend doprava z Vrakune a dalej robi dobru spojku medzi jednotlivymi linkami, co idu do centra (dost chyba spojenie Ruzinov - Zimny stadion, Trznica - Mala scena atd.) A pre Petrzalku by sa zisla na Ovsiste. ? Ja viem, utopia.
Reakcia na: ufo #76735:
Samozrejme, že by sa dalo, ale to čo sa píše tam je na 88% lenivosť a neschopnosť tamoších cestujúcich.
Reakcia na: SDX #76730:
vysoke ceny MHD znamenaju 14Sk zakladny 10min listok za ktory sa neodvezies skoro nikde, pozri si ceske platy a ceske ceny. co je chore na plateni podla vytazenosti, je zaujimave ze to chore nepride ludom napr. pri plateni telefonu... pokial viem tak v MHD sa nenachadzaju momentalne ziadne hodnotne umelecke grafiti, ani obrazky od malych deciek ale len cmaranice od pubertakov, tie sa naozaj pacia malokomu okrem nich samych

odporucam naucit sa citat a pouzivat viac rozum nez sa budes niekoho pytat na fetovanie, asi sudis podla seba...
Reakcia na: intony #76731:
Kazdopadne je v Petrzalke co vylepsovat, napr. 78 na Ovsiste, 99 tocit na Farskeho ako je teraz 78, 87 tocit pri Dostihovej drahe (konecna pri Ovsisti je na nic, 87 neprejde ziadnym uzlom v Petrzalke...) A dalo by sa dalej zlepsovat.
Ja dosť dobre nechápem ich logike. Na jednej strane chcú XY liniek, ktoré by sa pekne pomotali v Petržalke, na druhej strane krtizujú linku 99, že sa motá po celej Petržalke a dá sa s ňou dostať ku všetkým dôležitým Petržalským bodom.

Pripada mi to tak, že by som kľudne mohol zajtra zorganizovať nejakú petíciu, nech na Dlhé diely, do Karlovej Vsi, do Dúbravky a do Devínskej Novej Vsi zavedú 11 liniek podľa vzoru 30 000 obyvateľov samotného konca Petržalky. ?
Reakcia na: intony #76731:
zvedavý s tvrdým y.
Počítal koľko liniek by chceli obyvatelia napr. Lúk VIII. K uspokojeniu ich 20 000 obyvateľov stačí iba 11 a to 59, 68, 94, 95, 99, 90, 92, 93, 91, 98, 191. ❗ ?
Mňa najviac zaráža, že 120 000 obyvateľov Petržalky má neustálu potrebu cestovať na Hlavnú stanicu, ASMN a do Slovnaftu, keďže 97 tak veľmi chýba.
A to som ešte zvedaví, či sú všetci čo navrhujú takéto momotiny vedomí, že by to znamenalo koniec dnešných krátkych intervalov nosných liniek, pretože by už neboli nosné linky.
☠ ☠ ☠
Reakcia na: NN #76728:
Vysoke ceny MHD znamenaju co? Cestovne? To nemyslis vazne!!! A platit podla dennej doby? Chore! A kazdy koho ja poznam nema rad (nepacia sa mu) tie grafity. Co fetujes?
Reakcia na: wizard112 #76725:
povedal by som, ze vytvory predpubertalnych deciek sa dospelym ludom pacia ci v najhorsom na ne maju neutralny nazor, ale tazko budu tvrdit ze sa im nepacia

hasak nemam po ruke, ale predpokladam ze ich nestriekaju v natrieskanej elektricke ci buse kde sa neda pohnut a inak je tam dost miesta/vzduchu na dychanie, zase to nedramatizujme ze hasiace pristroje zabijaju ludi, kolko uz zabili?

Re #76723 hefec: ty tvrdis ze vacsina, ja tvrdim opak... nic nie je spolocne? a koho je teda ten DPB? ja som myslel ze nas vsetkych, to si vazne niekto mysli ze snad skoncenim komancov prestali existovat statne/mestske podniky ktore patria obcanom? ked ich sprivatizuju, potom sa mozeme bavit ze nic nie je spolocne, ked stat prestane byt vlastnikom a vsetko bude len v sukromnych rukach

ver mi ze keby bolo po mojom tak velmi rad necham DPB sprivatizovat (ci pre ludi ktorym sa nepaci to slovo - predam v tendri) za jasne urcenych podmienok (povinnosti) na prevadzku a nech to tam uz cele prekope nejaka firma a spravi z toho fungujucu spolocnost, neviem kto vravi ze dopravny podnik nemoze byt ziskovy, mesto by tym usetrilo kopec penazi ked by dotovalo akurat prevadzku neziskovych tras zatial co teraz dotuje vsetko a cele to riadia ludia ktorym moze byt ukradnute ci je DPB v pluse ci v minuse lebo nezastupuju nikoho (sukr. zaujmy)

v principe ale vazne neviem co ma kto za problem s popisanymi prostriedkami MHD - to sme na to vazne tak dobre, ze nemame nic dolezitejsie na praci nez riesenie nasho estetickeho citenia ktore nema vplyv na nic ine?

co ma trapi nie je nejaka pocarbana stena, ale vysoke ceny MHD, prepchate spoje a pod., pride mi absurdne aby som napr. platil v spicke v natrieskanom spoji rovnaku cenu ako mimo spicku v sedle v prazdnom kde sa veziem sam

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement