Ešte k tomu deleniu vozov vo večerných hodinách.
Prečo nejazdiť celý deň K2+T3 (ak je to technicky možné), pričom T3 bez sedadiel, s grafitmi, proste tak ako si ju zničia a zašpinia cestujúci. A možno by to prinieslo aj viac kapacity. V ranných hodinách ako posilový vozeň, mimo špičku by sa slušný vošli do K2 a T3 by slúžila ako ihrisko pre deti a večer by sa mohla fajčiť vodná fajka.
Potom by sa mohlo platiť do K2 14,-Sk a povedzme 5,-Sk do T3 kedže o tie by sa už nik nestaral. Alebo by sme to rozdelili ešte podľa času a pásma?
Asi zvrátená predstava no nie?
Prečo nejazdiť celý deň K2+T3 (ak je to technicky možné), pričom T3 bez sedadiel, s grafitmi, proste tak ako si ju zničia a zašpinia cestujúci. A možno by to prinieslo aj viac kapacity. V ranných hodinách ako posilový vozeň, mimo špičku by sa slušný vošli do K2 a T3 by slúžila ako ihrisko pre deti a večer by sa mohla fajčiť vodná fajka.
Potom by sa mohlo platiť do K2 14,-Sk a povedzme 5,-Sk do T3 kedže o tie by sa už nik nestaral. Alebo by sme to rozdelili ešte podľa času a pásma?
Asi zvrátená predstava no nie?
intony
Pripada mi to tak, že by som kľudne mohol zajtra zorganizovať nejakú petíciu, nech na Dlhé diely, do Karlovej Vsi, do Dúbravky a do Devínskej Novej Vsi zavedú 11 liniek podľa vzoru 30 000 obyvateľov samotného konca Petržalky. ?