Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #75084:
Ale bude, mily zehlickar, bude...
Reakcia na: SDX #74997:
1.lebo z niektorych casti petrzalky sa priamo nedostanes ani tam...a vela liniek sak potom by som7x prestupoval kebyze niekam chcem ist..
Reakcia na: Z #75072:
Podpis.
Reakcia na: Dunčo #75004:
S prestupom ? .
Reakcia na: drink #74998:
Podpis. Inak značenie vlakov S je kompatibilné aj s IDS JMK.
Reakcia na: Dunčo #74984:
A aký by si si predstavoval interval linky odvšadiaľ z Petržlenky na Vazovovu? Ako u 95?
Reakcia na: SDX #74981:
Nebude, Pitcho, nebude.
Aha tak o Vás mi hovorila teta taka blondinka teraz je v prvej kolone ju poznam a hovorila mi ze vy len obcas si chodite tak brigadovat ? ?
Reakcia na: Pretekar1 #75081:
"Vyslúžilý kúsok" znamená "momentálne neaktívny beusák". ? Mám za sebou krásny brigádnický rok a v budúcnosti budem možno znova pokračovať. ?
Z : Co ste vysluzili kusok? to co znamena chichi ale este som nedostal odpoved na to ze z ktorej ste koloni ak ste autobusárka
? ?
Ja som nateraz "vyslúžilý kúsok". ? Snáď niekedy v budúcnosti mi bude znovu potešením. ?
Len tak lebo poznam jednu tetu z prvej koloni len tak ci to nieste vy a ak ste tak z ktorej ste koloni???? prosím mohli bi ste mi to povedat? a nieste nahodou zo štvrtej alebo z tretej?
? ? ?
Reakcia na: Z #75076:
aj mna by to zaujimalo..lebo poznam..teda z videnia vodicku, co je na 3....tak ci to nie si ty:)
Reakcia na: Pretekar1 #75075:
Prečo? ?
Z : pocuj Z ty si autobusárka ak hej z ktorej koloni? ak mozem vediet ? ?
Z : pocuj Z ty si autobusárka ak hej z ktorej koloni? ak mozem vediet ?
kto je najvyššie postavený v DPB? meno.. dikes
Ad: Ikarusy 280

Som odkojená na zlatej ére 280tok. Boli roky mojou absolútnou srdcovkou a práve oni mi učarovali natoľko, že som sa chcela stať a nakoniec stala vodičkou autobusu.

Sen a vzor je však jedna vec - a reálna práca, bezpečnosť a pokrok úplne iná. Som toho názoru, že 280ka do dnešnej premávky už nejakých pár rôčkov nepatrí - zdôvodním:

1. Obnovovať sa nedá donekonečna. Fungujúci systém sa nedá stavať na starine; a obnovovanie nerovná sa reštaurovanie. Reštauráciou sa dá zachovať model pre históriu podniku, nie pre bežnú premávku. Príklad je Oerlikon či RTO, reštaurovaný (takmer) do šróbika; je nemysliteľné, aby sa reštauroval existujúci park kádárov, DPB by skončil so stratou na storočie dopredu. Obnova v súčasnom ponímaní však existujúci park 280tok (a 283jok) nespasí, je vysoko stratová, neadekvátna a bezpečnostný štandard západnej Európy plače v prachu.

2. Nostalgia je jedna vec, bezpečnosť a európsky štandard vec druhá. 280 sa javí ako absolútny nezmar a toto javenie sa je zraňujúcim rozhodnutím pre "šetrenie" = nenákup nových vozidiel. Deficit zachraňujú úbohé stroje, ktoré sú už i pre otrlý zrak domáceho zákazníka katastrofálnym pohľadom.
Všetko má smerovať k modernizácii, nízkopodlažnosti, bezpečnosti. Treba niečo dodať?

3. Infraštruktúra a podmienky BA sú svojím spôsobom špecifické. Treba reagovať bleskove a z nadhľadom... a k tomu tisíckrát za službu šaltovať a vyšlapávať spojku.... Nejde tento vývoj skôr k úpradku ako k napredovaniu?

?
Reakcia na: LUK #75066:
Su aj vozy s ramom ktory je v pohode a pri tych by sa s nimi dalo pracovat. Specialne v stave v akom BA je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.