Len tak lebo poznam jednu tetu z prvej koloni len tak ci to nieste vy a ak ste tak z ktorej ste koloni???? prosím mohli bi ste mi to povedat? a nieste nahodou zo štvrtej alebo z tretej?
? ? ?
Som odkojená na zlatej ére 280tok. Boli roky mojou absolútnou srdcovkou a práve oni mi učarovali natoľko, že som sa chcela stať a nakoniec stala vodičkou autobusu.
Sen a vzor je však jedna vec - a reálna práca, bezpečnosť a pokrok úplne iná. Som toho názoru, že 280ka do dnešnej premávky už nejakých pár rôčkov nepatrí - zdôvodním:
1. Obnovovať sa nedá donekonečna. Fungujúci systém sa nedá stavať na starine; a obnovovanie nerovná sa reštaurovanie. Reštauráciou sa dá zachovať model pre históriu podniku, nie pre bežnú premávku. Príklad je Oerlikon či RTO, reštaurovaný (takmer) do šróbika; je nemysliteľné, aby sa reštauroval existujúci park kádárov, DPB by skončil so stratou na storočie dopredu. Obnova v súčasnom ponímaní však existujúci park 280tok (a 283jok) nespasí, je vysoko stratová, neadekvátna a bezpečnostný štandard západnej Európy plače v prachu.
2. Nostalgia je jedna vec, bezpečnosť a európsky štandard vec druhá. 280 sa javí ako absolútny nezmar a toto javenie sa je zraňujúcim rozhodnutím pre "šetrenie" = nenákup nových vozidiel. Deficit zachraňujú úbohé stroje, ktoré sú už i pre otrlý zrak domáceho zákazníka katastrofálnym pohľadom.
Všetko má smerovať k modernizácii, nízkopodlažnosti, bezpečnosti. Treba niečo dodať?
3. Infraštruktúra a podmienky BA sú svojím spôsobom špecifické. Treba reagovať bleskove a z nadhľadom... a k tomu tisíckrát za službu šaltovať a vyšlapávať spojku.... Nejde tento vývoj skôr k úpradku ako k napredovaniu?
Su aj vozy s ramom ktory je v pohode a pri tych by sa s nimi dalo pracovat. Specialne v stave v akom BA je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z
Som odkojená na zlatej ére 280tok. Boli roky mojou absolútnou srdcovkou a práve oni mi učarovali natoľko, že som sa chcela stať a nakoniec stala vodičkou autobusu.
Sen a vzor je však jedna vec - a reálna práca, bezpečnosť a pokrok úplne iná. Som toho názoru, že 280ka do dnešnej premávky už nejakých pár rôčkov nepatrí - zdôvodním:
1. Obnovovať sa nedá donekonečna. Fungujúci systém sa nedá stavať na starine; a obnovovanie nerovná sa reštaurovanie. Reštauráciou sa dá zachovať model pre históriu podniku, nie pre bežnú premávku. Príklad je Oerlikon či RTO, reštaurovaný (takmer) do šróbika; je nemysliteľné, aby sa reštauroval existujúci park kádárov, DPB by skončil so stratou na storočie dopredu. Obnova v súčasnom ponímaní však existujúci park 280tok (a 283jok) nespasí, je vysoko stratová, neadekvátna a bezpečnostný štandard západnej Európy plače v prachu.
2. Nostalgia je jedna vec, bezpečnosť a európsky štandard vec druhá. 280 sa javí ako absolútny nezmar a toto javenie sa je zraňujúcim rozhodnutím pre "šetrenie" = nenákup nových vozidiel. Deficit zachraňujú úbohé stroje, ktoré sú už i pre otrlý zrak domáceho zákazníka katastrofálnym pohľadom.
Všetko má smerovať k modernizácii, nízkopodlažnosti, bezpečnosti. Treba niečo dodať?
3. Infraštruktúra a podmienky BA sú svojím spôsobom špecifické. Treba reagovať bleskove a z nadhľadom... a k tomu tisíckrát za službu šaltovať a vyšlapávať spojku.... Nejde tento vývoj skôr k úpradku ako k napredovaniu?
?