Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
K tomu Avionu: L94 radsej nechat tak a predlzit L31 (podla tvojho navrhu 39) o usek Trnavske Myto - Letisko cez Avion 😉

Dalsia moznosti je predlzit 91/191 od Noveho Mosta dalej na Hodzovo namestie, SAV - Racianske Myto a dalej po trase sucasnej 61 na Letisko

Celkom fajn by bolo aj odklonit 67 namiesto do Juraka k Avionu, aby Podunajske biskupice ziskali pristup k obch. centru 🙂
Dakujem vsetkym za vyjadrenia a ze to neberiete moc vazne, pre mna je podstatne nieco uplne ine ako kvalita navrhu.
Aj tak, L37 je podla vas v poriadku?
Reakcia na: sci-fi #74110:
Potom by si linku 94 musel prečíslovať na 97. ?
Reakcia na: AAA #74107:
Nemam a ani som nikdy nemal nic s SAD alebo ZSSK, len by sa podla mna hodily nizkopodlazne busy na L91. A ked su len 15 metrove... Teda okrem Ikarusov 412, no tie su len tri, s toho jeden len pre telesne postihnutych. Tie su dobre tam kde su. Naco by som sa zo zmenami na L92 dohadoval s VW. Oni tu linku snad financuju?
L87 k Dostihovej drahe, lebo tam su napriklad internaty Ekonomickej univerzity, alebo aj nejake panelaky ci samotna dostihova draha. No ja som povodne myslel ze len niektore spoje, ine by koncily v Ovsisti.
Reakcia na: SDX #74105:
K Avionu by bola doprava zabezpecena L94, 61/161 by bla navazana tak ako 60 na prilety/odlety.
Reakcia na: AAA #74107:
Malo byť je nič moc návrh.
Reakcia na: sci-fi #74100:
Ja len stručne, čo som všimol pár vecí, s ktorými nesúhlasím, no celkovo to nie je nič moc návrh:
L 43: cez týždeň sa bude voziť každých 30 min luft a ešte predĺžiť ku Krematóriu a nechať 38, zhovadilosť na entú,
L 60: sor by zrejme stačil,
L 87: načo k Dostihovej dráhe? Aby silou mocou niečo išlo k Dostihovej dráhe, na súčasnú konečnú L 83?,
L 91: Predĺžme interval a dajme 15 m bus, nie si zamestnanec SAD, alebo ZSSK?
L 92: Ak sa dohodneš s VW môže byť.
Reakcia na: sci-fi #74100:
Podla mojho nazoru by pre petrzalku uz nebolo potreba tolko liniek na obsluhu ked budu elektricky
Reakcia na: sci-fi #74100:
K 50-ke: Mohla by sa potiahnut pod Novy Most (s alternativnym predlzenim cez most po Aupark, keby sa vytvorili plochy na "prestavkovanie" vodicov, napr. pod mostom)

K 61-ke: Nemoze byt expresna, pretoze potom nebude dostatocne zabezpecena doprava k Avionu. Riesenim rychlej dopravy z letiska by mohla byt mnou par krat navrhovana 161-ka, t.j. zrychlene spoje 61-ky, naviazane na prilety a odlety lietadiel.

A taktiez si dovolim mierne upravit tu 60-ku: Letisko - Trnavska Cesta - Trnavske Myto - Legionarska - ASMN - Mala scena - Safko - Novy Most (pridana obsluha ASMN a Trnavskeho myta, ktore by tiez malo byt obsluzene, navyse v pripade ze by isla cez TM, tak by ho teoreticky nemusela obsluhovat vyssie spominana 161 = zrychlenie).

A na 74-ku by som nasadil Urbina 😉 A aby som nezabudol 128-ku radsej na Novy Most ako na Apollo (zbytocne sa bude tocit a nikomu to nepomoze).
Reakcia na: petryk #74103:
to je cyklobus do DNV
Reakcia na: sci-fi #74100:
no , neviem , aku linku cislo 128 mas na mysli
Reakcia na: S499.1023 #74099:
Veď práve to, že nemôže "byť" som sa im snažil vysvetliť 😉 A viem, že existujú aj také napájacie sústavy, ale akosi sú pre debatu o BA dosť nepodstatné, vzhľadom na technickú náročnosť riešenia, a bezpečnostné prekážky 😉
Reakcia na: sci-fi #74100:
Ta L99 je naco? Ludia na sidlisku Kopcany by boli aj tak nespkojny.
Ludia zlaty, tento prispevok je asi najidiockejsi a najdlhsi. Viem to, a viem aj ze nie je mozna velka reorganizacia autbusovych liniek. Ja po nej ani netuzim. Prosim Vas, neberte ho moc vazne. Ked budete chciet, tak sa k niecomu vyjadrite, budem len rad. Nechcem zacat nejaku velku debatu, to nema zmysel. Mam bujnu fantaziu, a chcem na nieco uplne ine prist, ved uvidite.
Dakujem.

Nepravdepodobne trasovanie
Autbusovych liniek MHD v Bratislave po sprevadzkovani Petrzalskej elektricky (podla totalneho amatera)

Linka 20: bez zmeny

Expresna L 21: bez zmeny trasy, v spike 5 min. interval, klbove vozidla

L 22: bez zmeny trasy, premavka aj v sedle, kratke vozidla nizkopodlazne

L 23: bez zmeny

L 24: bez zmeny

L 25: bez zmeny

L 26: bez zmeny

L 28: bez zmeny

L 29: bez zmeny

L 30: bez zmeny trasy, hustejsi interval

L 31: Zrusena

L 32: bez zmeny

L 34: bez zmeny trasy, 12 min. interval v spicke

L 37: Zahorska Bystrica - Patronka (bez zmeny) - Kramare - Prazska - Hl. st., 15 min. interval v spicke, Solarisi 15 CNG

L 38: bez zmeny

L 39: trasa ako sucasna L31, klbove vozidla, 6 min. interval v spicke

L 41: bez zmeny

L 43: Lesopark - Vojenska Nemocnica - Tesco Lamac - Lamac - Krematorium, kazdy druhy, ostatne spoje bez zmeny, kratke vozidla, 30 min. interval pocas celeho tyzdna

L 44: bez zmeny

L 49: bez zmeny

L 50: OD Slimak - Safarikovo nam. a spät, po sucasnej trase, klbove vozidla, cez pracovne dni celodenne 12 min. interval

L 51: bez zmeny

L 52: bez zmeny

L 53: bez zmeny

L 54: bez zmeny

L 55: bez zmeny

L 56: bez zmeny

L 57: bez zmeny

L 58: bez zmeny

nova Expresna L 60: Letisko - Ivanska cesta -Trnavska cesta - Bajkalska - Prievozska - Dostojevskeho Rad - Novy most, Solarisi 15 CNG

Expresna L61: Letisko - Ivanska cesta - Trnavska cesta - Sancova - Hl. st., autobusy SOR

Expresna L63: bez zmeny

L 65: bez zmeny

L 66: bez zmeny

L 67: bez zmeny

L 70: bez zmeny

nova L71: Pristav - Pristavna - Landererova - Dostojevskeho rad - Novy most, kratke vozidla, cez pracovne dni 30 min. interval, cez vikendy a sviatky nepremava

L 74: bez zmeny

L 75: bez zmeny

L 77: bez zmeny

L 78: Cilizska - Mala Scena bez zmeny, od Malej Sceny pod Novy most a spät, klbove vozidla cez pracovne dni, kratke vozidla cez vikendy a sviatky, v rannej spicke 8 min. interval a v poobednajsej 10 min. interval, cez vikendy a sviatky 20 min. interval

L 79: bez zmeny

Petrzalske linky:

L 68: bez zmeny

L 80: Novy most - Panonska (Zastavky Aupark a Dvory) - Rusovska cesta - Farkeho - Bosakova - Bulikova - Ovsiste a spät, kratke vozidla

nova L 82: Kup. Matador - Kopcianska - Rusovska cesta- Viedenska cesta - Farskeho - Bosakova - Bulikova - Ekonomicka univerzita - Most Apollo - Landererova - Dostojevskeho rad - AS Mlynske Nivy a spät, kratke vozidla

L 83: Pri krizi - Zochova bez zmeny, Zochva - Einstainova - Rusovska cesta - Nam. Hraniciarov - Lachova - Bulikova - Ovsiste a spät, klbove vozidla

L 84: bez zmeny

L 87: Dostihova draha - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Ekonomicka univerzita - Most Apollo, dalej po sucasnej trase az na Astronomicku a spät, klbove vozidla

L 90: Novy most - Einsteinova - Rusovska cesta - Kopcianska, od
zastavky ZST Petrzalka po trase L99 az na Antolsku a spät, Solarisi Urbino 15,


L 91: Bez zmeny trasy, interval 30 min. v sedle a cez vykendy a 20 min v spicke, vypravovane Solarisi 15 CNG, nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej

L 92: Bez zmeny trasy, vypravovane kratke vozidla pocas celeho pracovneho tyzdna v spicke 15 min. interval

L 93: Hlavna st. - Budatinska (bez zmeny) - Lietavska - Vysehradska, klbove vozidla

L 94: Holicska - Vazovova bez zmeny, Vazovova - Racianske myto, dalej po trase L61 az na Letisko a spät, klbove vozidla

L 95: AS Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - Landererova - Most Apollo - Sustekova - Bosakova - Farskeho - Nam. Hraniciarov - Romanova - Technopol - Pajstunska - Smolenicka - Budatinska - Jantarova cesta - Lubovnianska - Zehrianska - Jasovska a spät, klbove vozidla

L 96: bez zmeny trasy, 15 min. interval v spicke, v sedle 30 min. interval, klbove vozidla

L 98: Holicska/Technopol - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Pristavny most - Bajkalska - Trhovisko Mleticova - Jelacicova a spät, klbove vozidla

L 99: Dolnozemska - Panonska - Kopcany a spät, ratke vozidla

L 159 (59): bez zmeny

L 128: bez zmeny, len namiesto Stareho mosta pojde cez Most Apollo

L 191: bez zmeny, len nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej

Mosty:
Most Lafranconi - L92

Novy most - L80, L83, L84, L90, L91, L159 (59), L191

Stary most - _________________

Most Apollo - L68, L82, L87, L95, L128

Pristavny most - L96, L98

+ L99, celkom 16 liniek + elektricky, v sucasnosti celkom 17 linek ?
Reakcia na: Beus #74098:
Veď prúd nikdy nemôže "byť", vždy musí tiecť. Inak existujú aj napájacie sústavy, ktoré majú dve koľajnice, v jednej plus, v druhej mínus.
Reakcia na: S499.1023 #74097:
Heh, veď samozrejme že nimi tečie, teda úsekmi od najbližšieho uzemnenia po dvojkolesie 🙂 Narážal som na to, čo písali, že v nich prúd "je", čo samozrejme nie je, len nimi tečie, aj to len občas 😉
Reakcia na: Beus #74096:
Trakčný prúd koľajnicami samozrejme tečie tiež. Hádam si nemyslíš, že mizne v mieste dvojkolesia ? ? Pripomínam 1. Kirchhoffov zákon.
Reakcia na: S499.1023 #74094:
OK, na prúd pre zabezpečovačky som pozabudol, mal som na mysli len trakčný prúd 🙂
Reakcia na: Sommelier #74068:
Otvorene povedané, veľmi idiotský príspevok. Keďže je dlhý a idiocie je tam veľa, nebudem to detailne rozoberať, nemám čas ani chuť. Možno ti to vysvetlia iní.
Reakcia na: Beus #74056:
Je to ešte zložitejšie, lebo koľajnice nemusia byť uzemnené priamo ale cez rôzne oddeľovacie transformátory a tlmivky, pretože koľajnicami prúd tečie. Tento prúd slúži pre činnosť zabezpečovacieho zariadenia - koľajové obvody a prenos informácií na hnacie vozidlo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.