Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #74117:
takze su to linky 21, 25, 92, 96, 98 ktore nebudu moct byt vykonavane Ikarusmi 280 a 283. Zvladne to DPB? A este otazka - plynove klbove karosy urcite dosiahnu rychlost 70km/h a maju to v technickom preukaze???
Mam technicku otazku - pri popise vozdiel, napriklad Ikarus 435 maximalna rychlost 73kmh - to je oficialne technicaku???
Lebo od 1. jula 2007 ma DPB vazny problem - pokial viem minimalne linky 98, 92 a 21 jazdia po DIALNICIACH. A od 1. jula je ZAKAZ VJAZDU NA DIALNICE VOZIDLAM ktorych maximalna konstrukcna rychlost NEDOSAHUJE 70kmh - teda podla parametrov na tejto stranke by ikarus435 dokonca aj karosy ? mali dosiahnut 70kmh, ale Ikarusy 28x NIE - to znamena uz ziadne stare ikarusy na linkach 98, 92, 21 - teda pokial maju novsie vozidla v technicaku vyssiu rychlost - tak len vtedy bude vobec mozne tieto linky zachovat v dnesnej podobe!
Reply on: Emo #74114:

1. Predpokladam ze sci-fi vychadzal z toho ze by ju v tom useku nahradil trolejbus, ktory by sa tam potiahol.
2. Sci-fi ju skratil preto ze po spusteni elin sa uzavrie stary most. Ako som nizsie napisal, dalo by sa to vyriesit tym ze by sa chodilo cez Novy Most, pri nom vybudovala mensia odstavna plocha aby vodici mohli mat aj tam pauzu (alternativne by mohla ist az po Dostihovu drahu, kde by sa tocila - 83-ka by sa potom skratila po Novy Most kde by sa mohli naviazat prestupy)
3. V pripade ze by sa 61-ka stala expresnou tak by SORy stacili. Pokial by stala len Letisko - Bajkalska - (Trnavske Myto) - Racianske Myto - Hlavna stanica tak by uplne stacili.
Reply on: sci-fi #74100:

L43:cez vikend chodi plna,v pripade pekneho pocasia bi som zhustil interval
L83:nechal bi som ju tak ako je pri auparku nastupuje /vys, dost ludi
L91/191:s tou novou zast. suhlasim . 30.min. interval je katastrofa , vyuziva ju aj cast petrzalky , nechat taky interval aky je a urcité spoje posilnit

suhlasim s AAA o letisku
Reply on: sci-fi #74100:

1. Čím by si nahradil L39 v úseku od Trnavského mýta po Súhvezdnú?
2. L50 kľudne môže chodiť až k Auparku, myslím že ju využíva dosť ľudí.
3. Na L61 by SOR nestačil (ani po zavedení novej L60).
K tomu Avionu: L94 radsej nechat tak a predlzit L31 (podla tvojho navrhu 39) o usek Trnavske Myto - Letisko cez Avion 😉

Dalsia moznosti je predlzit 91/191 od Noveho Mosta dalej na Hodzovo namestie, SAV - Racianske Myto a dalej po trase sucasnej 61 na Letisko

Celkom fajn by bolo aj odklonit 67 namiesto do Juraka k Avionu, aby Podunajske biskupice ziskali pristup k obch. centru 🙂
Dakujem vsetkym za vyjadrenia a ze to neberiete moc vazne, pre mna je podstatne nieco uplne ine ako kvalita navrhu.
Aj tak, L37 je podla vas v poriadku?
Reply on: sci-fi #74110:
Potom by si linku 94 musel prečíslovať na 97. ?
Reply on: AAA #74107:
Nemam a ani som nikdy nemal nic s SAD alebo ZSSK, len by sa podla mna hodily nizkopodlazne busy na L91. A ked su len 15 metrove... Teda okrem Ikarusov 412, no tie su len tri, s toho jeden len pre telesne postihnutych. Tie su dobre tam kde su. Naco by som sa zo zmenami na L92 dohadoval s VW. Oni tu linku snad financuju?
L87 k Dostihovej drahe, lebo tam su napriklad internaty Ekonomickej univerzity, alebo aj nejake panelaky ci samotna dostihova draha. No ja som povodne myslel ze len niektore spoje, ine by koncily v Ovsisti.
Reply on: SDX #74105:
K Avionu by bola doprava zabezpecena L94, 61/161 by bla navazana tak ako 60 na prilety/odlety.
Reply on: AAA #74107:
Malo byť je nič moc návrh.
Reply on: sci-fi #74100:
Ja len stručne, čo som všimol pár vecí, s ktorými nesúhlasím, no celkovo to nie je nič moc návrh:
L 43: cez týždeň sa bude voziť každých 30 min luft a ešte predĺžiť ku Krematóriu a nechať 38, zhovadilosť na entú,
L 60: sor by zrejme stačil,
L 87: načo k Dostihovej dráhe? Aby silou mocou niečo išlo k Dostihovej dráhe, na súčasnú konečnú L 83?,
L 91: Predĺžme interval a dajme 15 m bus, nie si zamestnanec SAD, alebo ZSSK?
L 92: Ak sa dohodneš s VW môže byť.
Reply on: sci-fi #74100:
Podla mojho nazoru by pre petrzalku uz nebolo potreba tolko liniek na obsluhu ked budu elektricky
Reply on: sci-fi #74100:
K 50-ke: Mohla by sa potiahnut pod Novy Most (s alternativnym predlzenim cez most po Aupark, keby sa vytvorili plochy na "prestavkovanie" vodicov, napr. pod mostom)

K 61-ke: Nemoze byt expresna, pretoze potom nebude dostatocne zabezpecena doprava k Avionu. Riesenim rychlej dopravy z letiska by mohla byt mnou par krat navrhovana 161-ka, t.j. zrychlene spoje 61-ky, naviazane na prilety a odlety lietadiel.

A taktiez si dovolim mierne upravit tu 60-ku: Letisko - Trnavska Cesta - Trnavske Myto - Legionarska - ASMN - Mala scena - Safko - Novy Most (pridana obsluha ASMN a Trnavskeho myta, ktore by tiez malo byt obsluzene, navyse v pripade ze by isla cez TM, tak by ho teoreticky nemusela obsluhovat vyssie spominana 161 = zrychlenie).

A na 74-ku by som nasadil Urbina 😉 A aby som nezabudol 128-ku radsej na Novy Most ako na Apollo (zbytocne sa bude tocit a nikomu to nepomoze).
Reply on: petryk #74103:
to je cyklobus do DNV
Reply on: sci-fi #74100:
no , neviem , aku linku cislo 128 mas na mysli
Reply on: S499.1023 #74099:
Veď práve to, že nemôže "byť" som sa im snažil vysvetliť 😉 A viem, že existujú aj také napájacie sústavy, ale akosi sú pre debatu o BA dosť nepodstatné, vzhľadom na technickú náročnosť riešenia, a bezpečnostné prekážky 😉
Reply on: sci-fi #74100:
Ta L99 je naco? Ludia na sidlisku Kopcany by boli aj tak nespkojny.
Ludia zlaty, tento prispevok je asi najidiockejsi a najdlhsi. Viem to, a viem aj ze nie je mozna velka reorganizacia autbusovych liniek. Ja po nej ani netuzim. Prosim Vas, neberte ho moc vazne. Ked budete chciet, tak sa k niecomu vyjadrite, budem len rad. Nechcem zacat nejaku velku debatu, to nema zmysel. Mam bujnu fantaziu, a chcem na nieco uplne ine prist, ved uvidite.
Dakujem.

Nepravdepodobne trasovanie
Autbusovych liniek MHD v Bratislave po sprevadzkovani Petrzalskej elektricky (podla totalneho amatera)

Linka 20: bez zmeny

Expresna L 21: bez zmeny trasy, v spike 5 min. interval, klbove vozidla

L 22: bez zmeny trasy, premavka aj v sedle, kratke vozidla nizkopodlazne

L 23: bez zmeny

L 24: bez zmeny

L 25: bez zmeny

L 26: bez zmeny

L 28: bez zmeny

L 29: bez zmeny

L 30: bez zmeny trasy, hustejsi interval

L 31: Zrusena

L 32: bez zmeny

L 34: bez zmeny trasy, 12 min. interval v spicke

L 37: Zahorska Bystrica - Patronka (bez zmeny) - Kramare - Prazska - Hl. st., 15 min. interval v spicke, Solarisi 15 CNG

L 38: bez zmeny

L 39: trasa ako sucasna L31, klbove vozidla, 6 min. interval v spicke

L 41: bez zmeny

L 43: Lesopark - Vojenska Nemocnica - Tesco Lamac - Lamac - Krematorium, kazdy druhy, ostatne spoje bez zmeny, kratke vozidla, 30 min. interval pocas celeho tyzdna

L 44: bez zmeny

L 49: bez zmeny

L 50: OD Slimak - Safarikovo nam. a spät, po sucasnej trase, klbove vozidla, cez pracovne dni celodenne 12 min. interval

L 51: bez zmeny

L 52: bez zmeny

L 53: bez zmeny

L 54: bez zmeny

L 55: bez zmeny

L 56: bez zmeny

L 57: bez zmeny

L 58: bez zmeny

nova Expresna L 60: Letisko - Ivanska cesta -Trnavska cesta - Bajkalska - Prievozska - Dostojevskeho Rad - Novy most, Solarisi 15 CNG

Expresna L61: Letisko - Ivanska cesta - Trnavska cesta - Sancova - Hl. st., autobusy SOR

Expresna L63: bez zmeny

L 65: bez zmeny

L 66: bez zmeny

L 67: bez zmeny

L 70: bez zmeny

nova L71: Pristav - Pristavna - Landererova - Dostojevskeho rad - Novy most, kratke vozidla, cez pracovne dni 30 min. interval, cez vikendy a sviatky nepremava

L 74: bez zmeny

L 75: bez zmeny

L 77: bez zmeny

L 78: Cilizska - Mala Scena bez zmeny, od Malej Sceny pod Novy most a spät, klbove vozidla cez pracovne dni, kratke vozidla cez vikendy a sviatky, v rannej spicke 8 min. interval a v poobednajsej 10 min. interval, cez vikendy a sviatky 20 min. interval

L 79: bez zmeny

Petrzalske linky:

L 68: bez zmeny

L 80: Novy most - Panonska (Zastavky Aupark a Dvory) - Rusovska cesta - Farkeho - Bosakova - Bulikova - Ovsiste a spät, kratke vozidla

nova L 82: Kup. Matador - Kopcianska - Rusovska cesta- Viedenska cesta - Farskeho - Bosakova - Bulikova - Ekonomicka univerzita - Most Apollo - Landererova - Dostojevskeho rad - AS Mlynske Nivy a spät, kratke vozidla

L 83: Pri krizi - Zochova bez zmeny, Zochva - Einstainova - Rusovska cesta - Nam. Hraniciarov - Lachova - Bulikova - Ovsiste a spät, klbove vozidla

L 84: bez zmeny

L 87: Dostihova draha - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Ekonomicka univerzita - Most Apollo, dalej po sucasnej trase az na Astronomicku a spät, klbove vozidla

L 90: Novy most - Einsteinova - Rusovska cesta - Kopcianska, od
zastavky ZST Petrzalka po trase L99 az na Antolsku a spät, Solarisi Urbino 15,


L 91: Bez zmeny trasy, interval 30 min. v sedle a cez vykendy a 20 min v spicke, vypravovane Solarisi 15 CNG, nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej

L 92: Bez zmeny trasy, vypravovane kratke vozidla pocas celeho pracovneho tyzdna v spicke 15 min. interval

L 93: Hlavna st. - Budatinska (bez zmeny) - Lietavska - Vysehradska, klbove vozidla

L 94: Holicska - Vazovova bez zmeny, Vazovova - Racianske myto, dalej po trase L61 az na Letisko a spät, klbove vozidla

L 95: AS Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - Landererova - Most Apollo - Sustekova - Bosakova - Farskeho - Nam. Hraniciarov - Romanova - Technopol - Pajstunska - Smolenicka - Budatinska - Jantarova cesta - Lubovnianska - Zehrianska - Jasovska a spät, klbove vozidla

L 96: bez zmeny trasy, 15 min. interval v spicke, v sedle 30 min. interval, klbove vozidla

L 98: Holicska/Technopol - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Pristavny most - Bajkalska - Trhovisko Mleticova - Jelacicova a spät, klbove vozidla

L 99: Dolnozemska - Panonska - Kopcany a spät, ratke vozidla

L 159 (59): bez zmeny

L 128: bez zmeny, len namiesto Stareho mosta pojde cez Most Apollo

L 191: bez zmeny, len nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej

Mosty:
Most Lafranconi - L92

Novy most - L80, L83, L84, L90, L91, L159 (59), L191

Stary most - _________________

Most Apollo - L68, L82, L87, L95, L128

Pristavny most - L96, L98

+ L99, celkom 16 liniek + elektricky, v sucasnosti celkom 17 linek ?
Reply on: Beus #74098:
Veď prúd nikdy nemôže "byť", vždy musí tiecť. Inak existujú aj napájacie sústavy, ktoré majú dve koľajnice, v jednej plus, v druhej mínus.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.