1. Čím by si nahradil L39 v úseku od Trnavského mýta po Súhvezdnú?
2. L50 kľudne môže chodiť až k Auparku, myslím že ju využíva dosť ľudí.
3. Na L61 by SOR nestačil (ani po zavedení novej L60).
Dakujem vsetkym za vyjadrenia a ze to neberiete moc vazne, pre mna je podstatne nieco uplne ine ako kvalita navrhu.
Aj tak, L37 je podla vas v poriadku?
Nemam a ani som nikdy nemal nic s SAD alebo ZSSK, len by sa podla mna hodily nizkopodlazne busy na L91. A ked su len 15 metrove... Teda okrem Ikarusov 412, no tie su len tri, s toho jeden len pre telesne postihnutych. Tie su dobre tam kde su. Naco by som sa zo zmenami na L92 dohadoval s VW. Oni tu linku snad financuju?
L87 k Dostihovej drahe, lebo tam su napriklad internaty Ekonomickej univerzity, alebo aj nejake panelaky ci samotna dostihova draha. No ja som povodne myslel ze len niektore spoje, ine by koncily v Ovsisti.
Ja len stručne, čo som všimol pár vecí, s ktorými nesúhlasím, no celkovo to nie je nič moc návrh:
L 43: cez týždeň sa bude voziť každých 30 min luft a ešte predĺžiť ku Krematóriu a nechať 38, zhovadilosť na entú,
L 60: sor by zrejme stačil,
L 87: načo k Dostihovej dráhe? Aby silou mocou niečo išlo k Dostihovej dráhe, na súčasnú konečnú L 83?,
L 91: Predĺžme interval a dajme 15 m bus, nie si zamestnanec SAD, alebo ZSSK?
L 92: Ak sa dohodneš s VW môže byť.
K 50-ke: Mohla by sa potiahnut pod Novy Most (s alternativnym predlzenim cez most po Aupark, keby sa vytvorili plochy na "prestavkovanie" vodicov, napr. pod mostom)
K 61-ke: Nemoze byt expresna, pretoze potom nebude dostatocne zabezpecena doprava k Avionu. Riesenim rychlej dopravy z letiska by mohla byt mnou par krat navrhovana 161-ka, t.j. zrychlene spoje 61-ky, naviazane na prilety a odlety lietadiel.
A taktiez si dovolim mierne upravit tu 60-ku: Letisko - Trnavska Cesta - Trnavske Myto - Legionarska - ASMN - Mala scena - Safko - Novy Most (pridana obsluha ASMN a Trnavskeho myta, ktore by tiez malo byt obsluzene, navyse v pripade ze by isla cez TM, tak by ho teoreticky nemusela obsluhovat vyssie spominana 161 = zrychlenie).
A na 74-ku by som nasadil Urbina A aby som nezabudol 128-ku radsej na Novy Most ako na Apollo (zbytocne sa bude tocit a nikomu to nepomoze).
Veď práve to, že nemôže "byť" som sa im snažil vysvetliť A viem, že existujú aj také napájacie sústavy, ale akosi sú pre debatu o BA dosť nepodstatné, vzhľadom na technickú náročnosť riešenia, a bezpečnostné prekážky
Ludia zlaty, tento prispevok je asi najidiockejsi a najdlhsi. Viem to, a viem aj ze nie je mozna velka reorganizacia autbusovych liniek. Ja po nej ani netuzim. Prosim Vas, neberte ho moc vazne. Ked budete chciet, tak sa k niecomu vyjadrite, budem len rad. Nechcem zacat nejaku velku debatu, to nema zmysel. Mam bujnu fantaziu, a chcem na nieco uplne ine prist, ved uvidite.
Dakujem.
Nepravdepodobne trasovanie
Autbusovych liniek MHD v Bratislave po sprevadzkovani Petrzalskej elektricky (podla totalneho amatera)
Linka 20: bez zmeny
Expresna L 21: bez zmeny trasy, v spike 5 min. interval, klbove vozidla
L 22: bez zmeny trasy, premavka aj v sedle, kratke vozidla nizkopodlazne
L 23: bez zmeny
L 24: bez zmeny
L 25: bez zmeny
L 26: bez zmeny
L 28: bez zmeny
L 29: bez zmeny
L 30: bez zmeny trasy, hustejsi interval
L 31: Zrusena
L 32: bez zmeny
L 34: bez zmeny trasy, 12 min. interval v spicke
L 37: Zahorska Bystrica - Patronka (bez zmeny) - Kramare - Prazska - Hl. st., 15 min. interval v spicke, Solarisi 15 CNG
L 38: bez zmeny
L 39: trasa ako sucasna L31, klbove vozidla, 6 min. interval v spicke
L 41: bez zmeny
L 43: Lesopark - Vojenska Nemocnica - Tesco Lamac - Lamac - Krematorium, kazdy druhy, ostatne spoje bez zmeny, kratke vozidla, 30 min. interval pocas celeho tyzdna
L 44: bez zmeny
L 49: bez zmeny
L 50: OD Slimak - Safarikovo nam. a spät, po sucasnej trase, klbove vozidla, cez pracovne dni celodenne 12 min. interval
L 51: bez zmeny
L 52: bez zmeny
L 53: bez zmeny
L 54: bez zmeny
L 55: bez zmeny
L 56: bez zmeny
L 57: bez zmeny
L 58: bez zmeny
nova Expresna L 60: Letisko - Ivanska cesta -Trnavska cesta - Bajkalska - Prievozska - Dostojevskeho Rad - Novy most, Solarisi 15 CNG
Expresna L61: Letisko - Ivanska cesta - Trnavska cesta - Sancova - Hl. st., autobusy SOR
Expresna L63: bez zmeny
L 65: bez zmeny
L 66: bez zmeny
L 67: bez zmeny
L 70: bez zmeny
nova L71: Pristav - Pristavna - Landererova - Dostojevskeho rad - Novy most, kratke vozidla, cez pracovne dni 30 min. interval, cez vikendy a sviatky nepremava
L 74: bez zmeny
L 75: bez zmeny
L 77: bez zmeny
L 78: Cilizska - Mala Scena bez zmeny, od Malej Sceny pod Novy most a spät, klbove vozidla cez pracovne dni, kratke vozidla cez vikendy a sviatky, v rannej spicke 8 min. interval a v poobednajsej 10 min. interval, cez vikendy a sviatky 20 min. interval
L 79: bez zmeny
Petrzalske linky:
L 68: bez zmeny
L 80: Novy most - Panonska (Zastavky Aupark a Dvory) - Rusovska cesta - Farkeho - Bosakova - Bulikova - Ovsiste a spät, kratke vozidla
nova L 82: Kup. Matador - Kopcianska - Rusovska cesta- Viedenska cesta - Farskeho - Bosakova - Bulikova - Ekonomicka univerzita - Most Apollo - Landererova - Dostojevskeho rad - AS Mlynske Nivy a spät, kratke vozidla
L 83: Pri krizi - Zochova bez zmeny, Zochva - Einstainova - Rusovska cesta - Nam. Hraniciarov - Lachova - Bulikova - Ovsiste a spät, klbove vozidla
L 84: bez zmeny
L 87: Dostihova draha - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Ekonomicka univerzita - Most Apollo, dalej po sucasnej trase az na Astronomicku a spät, klbove vozidla
L 90: Novy most - Einsteinova - Rusovska cesta - Kopcianska, od
zastavky ZST Petrzalka po trase L99 az na Antolsku a spät, Solarisi Urbino 15,
L 91: Bez zmeny trasy, interval 30 min. v sedle a cez vykendy a 20 min v spicke, vypravovane Solarisi 15 CNG, nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej
L 92: Bez zmeny trasy, vypravovane kratke vozidla pocas celeho pracovneho tyzdna v spicke 15 min. interval
L 93: Hlavna st. - Budatinska (bez zmeny) - Lietavska - Vysehradska, klbove vozidla
L 94: Holicska - Vazovova bez zmeny, Vazovova - Racianske myto, dalej po trase L61 az na Letisko a spät, klbove vozidla
L 95: AS Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - Landererova - Most Apollo - Sustekova - Bosakova - Farskeho - Nam. Hraniciarov - Romanova - Technopol - Pajstunska - Smolenicka - Budatinska - Jantarova cesta - Lubovnianska - Zehrianska - Jasovska a spät, klbove vozidla
L 96: bez zmeny trasy, 15 min. interval v spicke, v sedle 30 min. interval, klbove vozidla
L 98: Holicska/Technopol - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Pristavny most - Bajkalska - Trhovisko Mleticova - Jelacicova a spät, klbove vozidla
L 99: Dolnozemska - Panonska - Kopcany a spät, ratke vozidla
L 159 (59): bez zmeny
L 128: bez zmeny, len namiesto Stareho mosta pojde cez Most Apollo
L 191: bez zmeny, len nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej
Heh, veď samozrejme že nimi tečie, teda úsekmi od najbližšieho uzemnenia po dvojkolesie Narážal som na to, čo písali, že v nich prúd "je", čo samozrejme nie je, len nimi tečie, aj to len občas
Otvorene povedané, veľmi idiotský príspevok. Keďže je dlhý a idiocie je tam veľa, nebudem to detailne rozoberať, nemám čas ani chuť. Možno ti to vysvetlia iní.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
L 43: cez týždeň sa bude voziť každých 30 min luft a ešte predĺžiť ku Krematóriu a nechať 38, zhovadilosť na entú,
L 60: sor by zrejme stačil,
L 87: načo k Dostihovej dráhe? Aby silou mocou niečo išlo k Dostihovej dráhe, na súčasnú konečnú L 83?,
L 91: Predĺžme interval a dajme 15 m bus, nie si zamestnanec SAD, alebo ZSSK?
L 92: Ak sa dohodneš s VW môže byť.