Reakcia na: ufo #74014:
To je take slovenske riesenie ? - odhadujem to na vysledok jednania o spolufinancovani statu - a ZSR a stat su tam zrejme zapojene preto, ze ZSR moze cerpat fondy EU... Bratislava nemoze (ci uz preto ze ma vysoke statisticky HDP alebo ze je neschopne vedenie) - ZSR uz ma slubene peniaze na trate v Bratislave - a tak sa to bude tvarit, ze ta trat od Bosakovej po Janikov dvor je "akoze zeleznica" - aby na to mohli ist fondy EU a bude to platit ZSR... teda mozno tam aj bude tretia kolajnica - nepouzivana a zavadzajuca, vlak tam nikdo neuvidi a dobre to bude len na to aby sa byrokratom v EU spravilo za dost... ak to teda chapem oficialne to je myslene, ze vlak z tunela filialka-petrzalka by mal chodit aj po trati Bosakova - Janikov Dvor a nie elektricka do tunela...
fobust
Tebou popísaná skutočnosť je iba príjemným vedľajším efektom jazdy súpravy na zadný pantograf. Zadné vozne bežných súprav T3 majú strašne zasvinenné čelo, niekedy je to fakt humus. S499.1023 to tu už napísal, hlavný dôvod spočíva v blokovaní výhybiek. Všetky ostatné odlišnosti sú iba iné výhody vyplývajúce z jazdy na zadný patograf. ?