Reakcia na: Papyr #73982:
No kde to presne je Ti napise d3k0. Ale ja osobne si VELMI dobre pamatam kadial viedla byvala trat do KV, ked este nestal most Lafranconi, nakolko som tadial casto cestoval k babke. Smerom z KV pri druzbe pokracovala presne popri plote k Botanickej zahrade. Tam kde je dnes pumpa OMV viedla kedysi 4-prudovka smerom do mesta. Cesta pri pumpe je priamym pozostatkom tej cesty ! A v strede viedla elektrickova trat. Pocas stavby mosta Lafranconi bola velmi zaujimava prekladka trate cez potok Vydrica po takom mostiku a trat viedla tesne popri mure sportovisk FTVS a napajala sa na stred v miestach zastavky Lafranconi (to bolo pocas prekladky). Takze ten panel na obrazku je asi nejaky zabudnuty z prelozky trate. Mozno k tomu bude blizsie vediet povedat S499...Kazdopadne zaujimavy nalez o ktorom som nevedel.
fobust
Má to náhodou veľmi jasný súvis s MHD. Všetky tieto stavby sú hlavne pre ľudí. A tí ľudia sa tam musia nejako dostať. Vezmi si o koľko stúpnu dopravné nároky. Máš pocit že by MHD s rastúcim dopytom adekvátne k poskytovala rastúce služby? Ja určite nie. Všetko to bude obslúžené autami. Tých pár ľudí čo pôjde MHD sa do nej v špičke zmestí iba preto, lebo niekde inde zasa viacerí presadnú na IAD atď. Napr. také tri veže. Koľko tam bude bytov? Koľko áut to v špičkovej polhodine "vypľuje" na priľahlé komunikácie? A koľko ľudí to "vypľuje" na zastávky MHD? OK, cesty nerozšírime len tak, na veľa miestach proste nie je na to priestor. Ale posilniť MHD sa rozhodne dá. Nákupom nových vozov, navýšeným vozokilometrov. Ležne to by muselo mesto objednať a zaplatiť...