Zodpovedne osoby na ZSR totiz ani nevedia, naco tie peniaze od EU su a naco by mala trat predmestie-Petrzalka sluzit. Ked sa niekto vyjadri, ze to bude len pre regionalnu dopravu a dlzku nastupist chce prisposobit 6 vozovym osobakom, pritom EU to chape ako koridor, kde by mala byt preadzkovana tak dialkova ako regionalna doprava.
Peniaze by sa dali ziskat aj na samostatnu elektricku. Kazdopadne mi pride scestne ze mesto a ZSR chcu postavit NEPOSTAVITELNE. Este v pripade mesta si viem predstavit ze si myslia ze sa to da, ale ze aj v ZSR su taky debilny ma sokuje.
Lebo T3 na rozdiel od T6 nemaju zabezpecene prepojenie napajania. Teda cez ten spojovaci kabel nejde 600V ako v troleji, ale len riadiace signaly. V pripade, ze by sa to chcelo prerabat, bolo by vraj treba prerobit kompletnu elektroinstalaciu vo vozidlach. Detaily hadam doplni niekto iny. V exZSSR sa to riesi spojovacou skatulov nad kabinou vodica. Vid: http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=16633&idg=665&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Mike je najbližšie a upresniť možno len dátumy, zato dosť výrazne. Trať Breatislava predmestie-odb Bratislava cintorín z existovala už v roku 1953, v tom čase však fungovala len pre nákladnú dopravu. Terajšia stanica Nové Mesto na nej vznikla až v roku 1962, kedy prestali vlaky chodiť na (vtedy už) Nivy a kedy sa otvorila aj trať z Nového mesta na hlavnú. Ďalej pokračovala výstavba trate na ÚNS (elektrifikovaná 1967). ÚNS bola neskôr napojená na Starý most (niekedy v 70-tych rokoch) a až v roku 1983 na most Hrdinov Dukly.
jazdia tak vsetky, ale preco T6 ano a T3 nie to neviem...
Viem len ze raz mi stryko vysvetloval ze aj ked ide lokomotiva tak ide na zadny zberac, a to preto keby bolo vedenie zle alebo by tam nieco trcalo, tak aby to utrhlo ten zadny a mohla dojst do ciela na predny... (ak by isla na predny, tak by v takom pripade mohol utrhnut aj zadny)... ale pri elinach to vzhladom na rychlosti asi neplati
aby z toho bol tunel ... aby durkovsky mohol povedat, ze sa snazili, ale ho/no postavili, ze to zeleznice bojkotuju.
pricom kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze zrovna na useku bosakova - janikov dvor je to vyslovene kardinalna hovadina mat zdruzenu investiciu zeleznice a mesta.
jediny usek kde to ma vyznam je prave ten tunel pod dunajom ...
a to ze ta zamena pozemkov stala bratislavu 60-80 autobusov ani radsej nespominam ...
je mi blivno ...
Re #74017 eripmav: to platilo do 2006, od 2007 moze aj bratislava cerpat fondy, ale musi mat projekty a to svinsky dobre ... ale to by sme chceli moc ...
a to co pises je blbost, lebo ani v EU su neni padnuty na hlavu ... skor ide o to, ze sa nieco schvali a dodatocne sa to bude najako pajcovat
ale uprimne ? neverim tomuto pocinu pokial ho neuvidim.
skor keby ti blbci rozmyslali mohli to urobit ozaj ako zdruzenu investiciu a vyhovorit sa na bezpecnost a vrtat tunely pod dunajom dva .. ten druhy by bol oficialne "zachranny" ale v skutocnosti by to bolo pre elektricku...
to by bolo _podstatne_ rozumenejsie riesenie ... ale na to by museli mat na magistrate gule a plan ako s elektrickou v CMO
Re #74014 ufo: taky ze DPB, resp. ZSR ziskaju jednu hrdzavu kolajnicu. Nakolko jedinym problemom kombinacie vlak/elektricka nie je len rozchod a takato kombinacia je NEREALIZOVATELNA.
Re #74017 eripmav: Bratislava MOZE cerpat fondy EU. Problem je ze stare vedenie nemalo potrebu o nieco ziadat a najblizsie sa da v roku 2014, alebo nejakom takom roku..
mne to vychadza tak, ze sa projekty spoja a ked bude hotovy tunel, pojde tram-train aj po elektrickovej trati v Petrzalke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.