Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"Mesto Bratislava po zrealizovaní tunelového prepojenia (rok 2015) popod Dunaj prispôsobí v úseku Bosákova ulica – Janíkov dvor prevádzku mestskej hromadnej dopravy na systém s rozchodom 1435 mm. " ? ? ? to moze byt len vtip (alebo oje* EU). Takze v roku 2015 akoze v petrzalke sa jazdi elektrickami na 1435mm... dobre (takze sa kupia nove elektricky na 1000mm a potom nove o pat rokov nove na 1435)... veri tomu niekto??? Podla mna budeme radi, ked v roku 2015 sa bude vobec jazdit elektrickami v petrzalke, ale tento skvely projekt rata s tym, ze tam bude 1000mm a o pat rokov 1435...
Reakcia na: Z #74039:
uz som im pisal mail, a neodpisali. Ked tak, zistim cislo, a zavolam.
Reakcia na: C734.00 #74037:
Pozri kontakt na autoškolu DPB (na dpb.sk, záložka Naša inzercia), najlepšie Ti povedia priamo ľudia, ktorí ho robia.
dneska bol zaujimavy den 3 14tr s vyletenimi palicami ale na inych miestach a nepokracoavli v jazde....
ahojte. Vie mi niekto povedat, ze kedy sa zacina kurz v autoskole DPB na D?
U toho dualneho ZSR+MHD systemu celkom nechapem, ako planuju spravit napajanie? Ci ZSR to nebude ma telektrifikovane? ?
Reakcia na: SDX #74034:
Zodpovedne osoby na ZSR totiz ani nevedia, naco tie peniaze od EU su a naco by mala trat predmestie-Petrzalka sluzit. Ked sa niekto vyjadri, ze to bude len pre regionalnu dopravu a dlzku nastupist chce prisposobit 6 vozovym osobakom, pritom EU to chape ako koridor, kde by mala byt preadzkovana tak dialkova ako regionalna doprava.
Reakcia na: tomas1 #74033:
Peniaze by sa dali ziskat aj na samostatnu elektricku. Kazdopadne mi pride scestne ze mesto a ZSR chcu postavit NEPOSTAVITELNE. Este v pripade mesta si viem predstavit ze si myslia ze sa to da, ale ze aj v ZSR su taky debilny ma sokuje.
#74014 ufo: význam toho hybridu - získať love z EU?
Reakcia na: Ike #74026:
Lebo T3 na rozdiel od T6 nemaju zabezpecene prepojenie napajania. Teda cez ten spojovaci kabel nejde 600V ako v troleji, ale len riadiace signaly. V pripade, ze by sa to chcelo prerabat, bolo by vraj treba prerobit kompletnu elektroinstalaciu vo vozidlach. Detaily hadam doplni niekto iny. V exZSSR sa to riesi spojovacou skatulov nad kabinou vodica. Vid: http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=16633&idg=665&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Reakcia na: El Sergio #73995:
Mike je najbližšie a upresniť možno len dátumy, zato dosť výrazne. Trať Breatislava predmestie-odb Bratislava cintorín z existovala už v roku 1953, v tom čase však fungovala len pre nákladnú dopravu. Terajšia stanica Nové Mesto na nej vznikla až v roku 1962, kedy prestali vlaky chodiť na (vtedy už) Nivy a kedy sa otvorila aj trať z Nového mesta na hlavnú. Ďalej pokračovala výstavba trate na ÚNS (elektrifikovaná 1967). ÚNS bola neskôr napojená na Starý most (niekedy v 70-tych rokoch) a až v roku 1983 na most Hrdinov Dukly.
Reakcia na: ufo #74014:

Bože môj, to sú hovadiny!
Reakcia na: eripmav #74017:
Kiež by si mal pravdu.
Reakcia na: S499.1023 #74004:
No to som uz len odhadol, ze do Dimitrovky, to som nevedel kam to presne slo.
Reakcia na: Ike #74026:
hej u vlakovych rusnov to plati ale u elin nie
Reakcia na: doktor54321 #74025:
jazdia tak vsetky, ale preco T6 ano a T3 nie to neviem...
Viem len ze raz mi stryko vysvetloval ze aj ked ide lokomotiva tak ide na zadny zberac, a to preto keby bolo vedenie zle alebo by tam nieco trcalo, tak aby to utrhlo ten zadny a mohla dojst do ciela na predny... (ak by isla na predny, tak by v takom pripade mohol utrhnut aj zadny)... ale pri elinach to vzhladom na rychlosti asi neplati 😃
Preco vzdy par elektriciek T6 jazdi zo zdvihnutym zadnym, a nikdy nie prednym zberacom? ❓
Reakcia na: ufo #74014:
aby z toho bol tunel ... aby durkovsky mohol povedat, ze sa snazili, ale ho/no postavili, ze to zeleznice bojkotuju.

pricom kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze zrovna na useku bosakova - janikov dvor je to vyslovene kardinalna hovadina mat zdruzenu investiciu zeleznice a mesta.

jediny usek kde to ma vyznam je prave ten tunel pod dunajom ...

a to ze ta zamena pozemkov stala bratislavu 60-80 autobusov ani radsej nespominam ...

je mi blivno ...

Re #74017 eripmav: to platilo do 2006, od 2007 moze aj bratislava cerpat fondy, ale musi mat projekty a to svinsky dobre ... ale to by sme chceli moc ...

a to co pises je blbost, lebo ani v EU su neni padnuty na hlavu ... skor ide o to, ze sa nieco schvali a dodatocne sa to bude najako pajcovat

ale uprimne ? neverim tomuto pocinu pokial ho neuvidim.

skor keby ti blbci rozmyslali mohli to urobit ozaj ako zdruzenu investiciu a vyhovorit sa na bezpecnost a vrtat tunely pod dunajom dva .. ten druhy by bol oficialne "zachranny" ale v skutocnosti by to bolo pre elektricku...

to by bolo _podstatne_ rozumenejsie riesenie ... ale na to by museli mat na magistrate gule a plan ako s elektrickou v CMO
http://www.bratislavskenoviny.sk/buxus/generate_page.php?page_id=13834 - mam to chapat tak ze uz sa obojsmerne jazdi k TESCU Lamac?

Re #74014 ufo: taky ze DPB, resp. ZSR ziskaju jednu hrdzavu kolajnicu. Nakolko jedinym problemom kombinacie vlak/elektricka nie je len rozchod a takato kombinacia je NEREALIZOVATELNA.

Re #74017 eripmav: Bratislava MOZE cerpat fondy EU. Problem je ze stare vedenie nemalo potrebu o nieco ziadat a najblizsie sa da v roku 2014, alebo nejakom takom roku..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.