Velmi ma zaujima nasledujuca vec. Preco niektore starsie autobusy (hlavne ikarusy 280) maju omnoho lepsi motor a celkovo aj vykon ako nove ikarusy 415 ci 430? A nejako sa mi nezda ze by mali nove ikarusy top speed iba 73 km/h. Niekedy to fahcia aj rychlejsie :-)))
Papyr
keby DP ráčil pripoji» otočku na Trojici k existujúcej sieti (pre mimopreąovských: daná otočka existuje, ale nie je spojená výhybkami s materskou sie»ou, proste slepo začína a slepo končí), bola by bezchybne zatrolejovaná l.č.17. A máą pravdu i v tom, ľe od 1.9.2000 je de facto zruąená l.č. 30, ktorá bola presne "zatrolejovaným autobusom". Tam tieľ zruąili výhybky zo 17. novembra na Budovateµskú asi len kvôli tomu, aby ich nikto nemohol obvini» z toho, ľe po celozatrolejovanej linke jazdí autobus.
Ja viem, ľe trolejbusy jazdiace len v ąpičke sú hrozne neekonomické, ale mali to poveda» takto a na plnú hubu.
Keď mi teraz zruąia i tak uľ dos» oklieątenú 6 a 9, myslíą, ľe ich napadne znovu ich zavies», aľ budú zatrolejované ©váby? (napr. v súčasnej trase 6-ky s predĺľením na ©váby, alebo podµa Tvojho návrhu cez O.mieru?) Nenapadne, pretoľe im to na DPMP nemyslí, resp. myslí nejako podivne.
Ďalej, keď zruąia 7 a 9, uľ vidím, jak kuvikajú, ľe udrľiava» vedenie na Budovateµskej je pre jediný trolejbus, čo tam bude jazdi» (2/5) neekonomické a zruąia i 2/5. Tým sa dostaneme k tomu, ľe troleje zostanú na hlavnej trase Sídlisko III-Sídlisko Sekčov a prípadne eąte Solivar-©ebastová. A koniec.
A to eąte predpokladám, ľe Sídlisko III zostane Sídliskom III a Janus ho nepremenuje na Jeľiąovo sídlisko, alebo tak nejak podobne...
Ja sa DP nezastávam. Zastával som sa ho pred 4-5 rokmi. To boli mnohé veci inak... Ale ostatne, môľeme pokeca», aľ zase budem v PO, nemusíme takto verejne...