Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Velmi ma zaujima nasledujuca vec. Preco niektore starsie autobusy (hlavne ikarusy 280) maju omnoho lepsi motor a celkovo aj vykon ako nove ikarusy 415 ci 430? A nejako sa mi nezda ze by mali nove ikarusy top speed iba 73 km/h. Niekedy to fahcia aj rychlejsie :-)))
Milý Dee,
vďaka za "podporu". Chcel som si pozrieť tvoju web stránku www.dee.miesto.sk, ale akosi tam nič nebolo... Ak si myslíš, že na stránky kašleme, tak sa dosť mýliš. Je mi ľúto, že za updaty u našej konkurencie považuješ zmenu designu (mojich 🙂 ) diskusných fôr, pridanie cestovných poriadkov priamo z www.dpb.sk a podobné srandičky. Náš update bude ešte dnes, pridaných bude niekoľko fotiek a iných zaujímavostí a zmenených bude aj veľa vecí, ktoré však užívateľ bežným okom nepostrehne.
U nás bola údajne nameraná najvyššia rýchlosť vyše 110 km/h pri PKO. Myslím si, že je to celkom reálne, lebo sám som bol svedkom, že T6A5 bez problémov vytiahne 75 km/h a T3 80 km/h. Keby sme mali lepšie trate, dalo by sa turbovať aj omnoho viac...
No stale ste lepsi a lepsi !!! Dalsi update bude este tento rok, alebo planujete na tuto stranku kaslat ? Ved Vasa konkurencia, ktoru tu menovat nebudem, updatuje denne a vy nic !!! Takto sa nechate natriet ?
KEPO:Áno v Ke sa vykolajila elina pri anfiteátri,kôli tomu,že mu išli zle brzdy a os vtedy sa na tom kopco poviine zastavuje,takisto je to aj na Alejovej smerom na sídl.Krásna.

V Ke naši poslanci neschválili zvýšenie cestovného Aj tak budeme pykať mi,lebo DPMK obmedzí spoje a to tak:električka:počas celého dňa /aj špičky /iba jeden vozeň.A pri busoch je to predlžovanie intervalov.
Riaditeľ DPMK sa poďakoval MČ šaca za poskytnutie daru 40 mil.SKK a odvďačil sa im tak,že už tam nebude 2.tar.p.,ale 1.tar-pásmo.
Eliny? Určite najrýchlejšie jazdia v Košiciach.Tuším v roku 1978 sa jedno dvojča vykolajilo pri jazde dole Terasou pri rýchlosti cez 100 km.
Kam by ho sli vagonovat? Do Pezinka?
...alebo už išiel do šrotu?... :)))
tr3mp: no pravdepodobne sa isiel navagonovat a poslat na opravu 🙂
dnes rano, asi okolo 7:50 som videl 6617 v raci 😉 samozrejme bol tahany tatrovkou. isiel smerom von z mesta, neviete niekto kam a preco?
KLF: taky system riadenia semaforov ze si elektricka sama prepne na zelenu je na konci vajnorskej pred zlatymi pieskami kde trat krizuje cestu, a tam to je spravene tak ze elektricka musi len trocha spomalit a ked dojde k semaforu tak uz ma zelenu a nemusi zastavit...
Len neviem ci sa to da tak nejak spravit aj pri tuneli (v smere von z tunela by to asi islo), lebo v smere do mesta je mozno problem v tom ze ten spinac nevie ci ta elektricka odbocuje do tunela alebo ide rovno... 🙂
Sorry, pisal som z IE 5.0 pod Win98, ale z mne neznamych pricin mi to nevzalo pod diakritikou Win-1250 ale pod ISO 8859-2. Ospravedlnujem sa.
Cookies: Pred asi cca 10 rokmi som pracoval s istou Ivetou a ta v 80-tych rokoch jazdila na suprave 7799-7800. Myslim ze to boli tie cisla, ale nie som si uz celkom isty. Mam dojem ze dodnes jazdi ta suprava s takymi jasne zelenymi nalepkami na zrkadlach, stieracoch, kabine, atd. No a ona to raz rozfofrovala od konecnej v Karlovke dole na Krcace k Juvente a dalo jej to na konci okolo 80 !!! Si to uvedom v tej zatacke. Elektricka ma tazisko nizko nad zemou, cize nevyletela, ale aj tak... 🙂 No a zober si, ako si to palia niektori vodici v tuneli.
Takze myslim ze ta rychlost okolo 90km/h je realna.

All: Na Olejkarskej stoja pred DP dve "zimne pohotovosti", stare Karosy. Ale co ma na nich zaujalo bolo to, ze maju na nich tie okna s velkymi vetrackami ! Nebolo by mudre tie okna hodit radsej na nejaku dobru Karosu, co je v premavke ? V lete su tie okna na nezaplatenie.

All2: Chcel by som sem hodit par riadkov o semaforoch pri tuneli na nabrezi. vsimol som si, ze to tam je tak spravene, ze v podstate maju auta stale zelenu a ked sa blizi elina, tak sa prepnu a skoci jej zelena. Je to fajn system, len by som k tomu mal jednu poznamku. Ked pride totiz elina ku krizovatke, tak musi tak ci tak ZASTAVIT. Nebolo by lepsie dat ten spinac trocha skor, aby sa krizovatka uvolnila vcas a elina by NEMUSELA zastavit ? Ja som nad tym premyslal a nevidel som v tom problem. Ak mi o tom viete niekto povedat nieco blizsie, tak prosim vas o info, lebo dost ma to zaujima. Ten system riadenia semaforov je SUPER, ale bol by dokonalejsi, keby elektricka nemusela cakat na zelenu vobec.
Diik.
OZNÁMENIE PRE ČLENOV KLUBU:
21.2.2001 o 18:00 sa bude konať prezentácia na tému Preferencie električiek. Miesto: Dpb, 4.posch, kancelária Ing.Weigla. Žiadam členov, aby prišli len ozajstní záujemci o linkové vedenie a súvisiace veci, nakoľko počet miest je obmedzený.
Papyr > Ak máš problémy s diakritikov (zrejme máš Netscapa), tak radšej píš do fóra bez mäkčeňov a dĺžňov
Vlado,

keby DP ráčil pripoji» otočku na Trojici k existujúcej sieti (pre mimopreąovských: daná otočka existuje, ale nie je spojená výhybkami s materskou sie»ou, proste slepo začína a slepo končí), bola by bezchybne zatrolejovaná l.č.17. A máą pravdu i v tom, ľe od 1.9.2000 je de facto zruąená l.č. 30, ktorá bola presne "zatrolejovaným autobusom". Tam tieľ zruąili výhybky zo 17. novembra na Budovateµskú asi len kvôli tomu, aby ich nikto nemohol obvini» z toho, ľe po celozatrolejovanej linke jazdí autobus.

Ja viem, ľe trolejbusy jazdiace len v ąpičke sú hrozne neekonomické, ale mali to poveda» takto a na plnú hubu.

Keď mi teraz zruąia i tak uľ dos» oklieątenú 6 a 9, myslíą, ľe ich napadne znovu ich zavies», aľ budú zatrolejované ©váby? (napr. v súčasnej trase 6-ky s predĺľením na ©váby, alebo podµa Tvojho návrhu cez O.mieru?) Nenapadne, pretoľe im to na DPMP nemyslí, resp. myslí nejako podivne.

Ďalej, keď zruąia 7 a 9, uľ vidím, jak kuvikajú, ľe udrľiava» vedenie na Budovateµskej je pre jediný trolejbus, čo tam bude jazdi» (2/5) neekonomické a zruąia i 2/5. Tým sa dostaneme k tomu, ľe troleje zostanú na hlavnej trase Sídlisko III-Sídlisko Sekčov a prípadne eąte Solivar-©ebastová. A koniec.

A to eąte predpokladám, ľe Sídlisko III zostane Sídliskom III a Janus ho nepremenuje na Jeľiąovo sídlisko, alebo tak nejak podobne...

Ja sa DP nezastávam. Zastával som sa ho pred 4-5 rokmi. To boli mnohé veci inak... Ale ostatne, môľeme pokeca», aľ zase budem v PO, nemusíme takto verejne...
WWW.SWEB.CZ/BRENDIKMETRO
ALL: Zkuste se mrknout na tyto stranky http://www.sweb.cz/brendikmetro jsou fakt dost dobry
Papyr: Nehnevaj sa na mna, ale ja sa, ako vzdy, musim zastat DP.
1. Uplne zatrolejovanu autobusovu linku v Presove momentalne nemame.
2. So zrusenim liniek c. 6,7,9 suhlasim. U liniek c. 6 a 9 aspon v ich sucasnej trase a linka c. 7 moze casom zozrat viac penazi ako vyniest.
3. Hlasitost hlasenia zastavok sa v poslednom case, aspon mne sa tak zda, prijatelne zvysila (okrem voz.c. 85)
Na druhej strane, co sa tyka Trojice, asi malo kto je na to tak nastvany ako ja. Ale tu zial nemohol DP robit nic, pretoze jeho 100% vlastnikom je kto? Mesto Presov. Jedno, co ma tesi, ze vraj uz v Presovskom Korzari na tuto zmenu reagovali rozhorceni cestujuci.
Cookies > S tou K2 by to mohla byť pravda - za čias dávno minulých mali totižto niektoré už vyradené K2 zrýchlovač pre ľahký rozjazd! To, že to turbovalo 90 je možné, ale do kopca by som s takou električkou nechcel ísť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement