"A tvrdiť, že primátor ukázal, že nič nedokáže - a čo sú nové dopravné stavby a projekty ??? (aj keď sú väčšinou pekne domrcasené..."
- Nerozumiem tomu, chceš sa hrať zo slovíčkami? Dobre tak nie "nespravil nič" ale "domrcasil všetko na čo siahol"... To je dôvod na výmenu. (MČ Kremnice nepoznám a petržalským trajektom som sa zatiaľ neviezol, tak neviem adekvátne protiargumentovať )
"Skús mi načrtnúť, kde a ako by si zaobstaral kvalitných ľudí do nižších pozícií."
Ja som nepovedal, že treba vyhodiť všetko od vrchu po suterén, to si zas spojil niečo sám v hlave. Robiť poriadne toto http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Resource_Management
zväčša s pôvodnými ľudmi. Vymeniť naozaj len tie top pozície...
"Z lenivosti nečítať predchádzajúce príspevky k téme"
- V nemom úžase nad Tvojimi závermi... čítam všetky príspevky v tomto DF už mnoho mesiacov aj keď pravda nie každý detailne. ?
________________________
Re #68041 eripmav: Ale tvoje elektronické vyberanie mýta pri každej vŕbe by stálo nehorázne peniaze... Na nákup tých snímacích zariadení. Pokiaľ sa politická reprezentácia rozhodne, že IAD platí za vypúšťanie svojho smradu málo, tak je efektívnejšie zdvihnúť spotrebné dane za palivo. Keď je prepchaté centrum, tak lepšie je zatiaľ než nakúpiť za 10ky melónov Tvoje supersnímače je zdvihnúť cenu za parkovanie. Ja by som si napr. vedel predstaviť v absolútnom centre 30-40 Skk/hod, v širšom centre 20 za hod.
Spoplatňovanie uzlov typu Patrónka, je absolútna, ale absolútna ekonomicky neodôvodniteľná zvrhlosť. Koľko si myslíš, že stojí čítačka EČV? 5 korún? ?
Aby náhodou nedošlo k nedorozumeniu, vetou "skôr ako nová riadiála po Trnavskej a Rožňavskej má zmysel električková trať po Tomášikovej" som nemyslel, že trať po Trnavskej nemá zmysel, ale to, že poradie stavieb by malo byť podľa mňa nasledovné
1. Tomášikova
2. Trnavská
3. Rožňavská
Čo máš z toho, že mi podsúvaš niečo čo som nenapísal ?
Bolo to od do - konkrétne som to rozobral už s Tebou a to je už mimo témy, že si to natiahol, je tvoj problém.
O kolapse hovoríš ty - ja hovorím, že to riešenie aj vzhľadom na vyťaženie oblasti Kamenného námestia električkami nie je šťastné.
2. presne tak. Ako to vieš ?
3. prečo sem pletieš kaviareň a IAD ? Zastieraš podstatu
4. kulowe ! Hovoril som o konkrétnom výhľade - čo bude ďalej ! Pretože o tom nemá nikto najmenšej potuchy, všakže. Ale pokiaľ stavba nemá plniť (aj časom) svoj účel, s ktorým bola prezentovaná - tak je to nesprávne.
Exemplárne si to nepochopil, rozlišuj slová.
Rozhodne som presvedčený o tom, že je potrebná aj radiála po Trnavskejm, aj spojka medzi radiálami, kľudne od račianskej magistrály až po ružinovskú. Aj v časti Tomášikovej od Trnavskej po Ružinovskú je na to miesta dosť.
Trať na žst. NM má byť v dohľadnej dobe predĺžená kamsi po ex-IKEA, lebo vraj stavebník tej novej bytovej výstavby v mieste bývalej Pizzerie či čo tam bolo chce dopravnú obslužnosť električkami.
Si majster demagógie. Spraviť z rekonštrukcie trolejovej križovatky dôkaz schopnosti /neschopnosti magistrátu...
Takže len k pár bodom, nemám čas na traktáty, IGK do BA čaká ? :
1) Nikto a nikde neapísal, že sa v CMO nič nezmení. Ale nedôjde k žiadnemu kolapsu, ktorým sa tu vyhrážaš ty. Proste miesto x autobusov príde električka.
2) Nikto a nikde nepísal o nemožnosti prestupu. Možnosť prestupu bude. Písal som o nevhodnosti spojenia električkovej trate so železničným tunelom do jednej stavby.
3) Čo sa týk možnosti/nemožnosti namietať, samozrejme, že MÔŽEM namietať. Využitie Starého Mosta pre MHD pokladám za zmysluplnejšie ako pre IAD a nevidím dôvod, prečo by sa ho mala IAD vzdat v prospech nejakej obskúrnej pol kilometra dlhej kaviarne. Pokiaľ mi je známe, pešia časť má byť na Starom moste zachovaná.
4) Takže keď na ot nemáme, aby sa to postavilo komplet celé naraz, nemáme postaviť nič? To nie je o demagógii z mojej strany ani zo strany mesta. TO je o nepochopení elementrnych ekonomických zákonitostí z tvojej strany.
No... a tu by nam mohla vzniknut krasna spojka ! Predlzit to od Racianskej, cez Tomasikovu az po tu mnou navrhovanu "Roznavsku" radialu. Vsade tam je stredovy pas na to dost siroky.
Ovsem - ak sa to nechysta na spojenie tunelom popod Karpaty....
Jo, ešte som zabudol. Trať po Tomášikovej v úseku Račianska by mala hlavnú funkciu v prepojení radiál - v prípade neočakávané výpadku (alebo plánovanej výluky) jednej z nich v smere do centra by ju nahradila druhá. Čo sa týka predĺženia na druhú stranu, tu by sa generovali aj cestujúci zo spomínaných stavieb. Stačí pozrieť na to, koľko ľudí pritiahne Polus. Plus sekundárna funkcia prepojenia ďalších dvoch radiál.
Mňa najviac mrzí, že som mal doma grafický výstup nejakého projektu, kde bolo nakreslené vedenie predĺženia Tomášikovej v celkom slušnej mierke a nemôžem to nájsť Bolo to vlastne také esíčko, od Tomášikovej išlo kúsok rovno, potom mierne doprava až k trati, doľava a povedľa nej na Račiansku. Zaujímavé na tej štúdii bolo aj to, že v stredovom páse Tomášikovej od ŽST Nové Mesto smerom na Trnavskú bola vedená električková trať
BTW, keď sa teraz pozerám do grafickej časti návrhu ÚP (výkres doprava), tak tam to predĺženie je presne nakreslené, aj keď nie až v takej super mierke.
Nuz, ked sa chce a ked to situacia bude vyzadovat, UP sa da zmenit. Ked tam bude TAKA frekvencia obyvatelstva, ze by sa tam tramvaj uzivila - preco ju tam nedat ?
A stale si neviem predstavit to spojenie Tomasikovej s Racianskou. Kukal som to na ortofotomape.. koki tam tomu zavadzaju dost podstatne stavby.
Navrhovaná zástavba v rôznych stavoch prípravy je vlastne na celý priestor ohraničený Rožňavskou, Tomášikovou, Vajnorskou a železničnou traťou. Čo sa týka nových možných električkových tratí, skôr ako nová riadiála po Trnavskej a Rožňavskej má zmysel električková trať po Tomášikovej a jej predĺžení v úsek Račianska - Ružinovská. Bohužiaľ, nové električkovej trate v širšom centre v ÚP nie sú, iba samé predĺženia existujúcich radiál na úplne periférie (bez urážky) - DNV, ŽST Vajnory.
No rozmyslal som nad tou elektrickou na Trnavskej-Roznavskej. Miesta tam je dost na trat. A padli tu nazory, ze by to tam bolo nevytazene cestujucimi. Hm... no mozno teraz este nie, ale chysta sa tam dost vyrazna vystavba pobliz (3 veze, Kuchajda, druha Kuchajda, Trnavka a Soravia) a myslim si, ze vtedy by to tam uz mohlo mat opodstatnenie.
Inak dnes som si tam v autobuse postal v zapchicke. Ale tak ... je piatok a to byva vzdy plna ta cesta smerom von.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF
Ovsem - ak sa to nechysta na spojenie tunelom popod Karpaty....