Tak to v meste ani nevyzera, ze sa BA zapojila do kampane Den bez aut. Ja som sice autom nesiel, ale... je to rovnake ako kazdy piatok. Inak to ani byt nemohlo za danych podmienok "odstavte si auta pri Tescu na Zlatych a chodte elektrickami do mesta". Tesim sa na vyhodnotenie akcie panom Durkovskym.
Sommelier
Nechci po mne, aby som detailne rozlišoval technické podrobnosti, do ktorých je zasvätených 10 a pol človeka v republike. Vzdelanie v tejto oblasti nemám, postupne sa uèím, èo proti tomu máš ? O konkrétnych príkladoch, kedy sú križovatky v réžii DPB riešené nevhodne si písal. Prečo by to teda mala byť klebeta, keď je to aj podľa tvojich slov aj podľa skutočnosti tak ?
Mimochodom nemám problém hovoriť o pozitívach, zároveň patrím medzi tých, ktorí ich vyzdvihujú. Neotáčaj to proti mne.
Tvojou nespornou výhodou je, že na každé A máš B a v tomto prípade je s ťažké ťahať druhý koniec povrazu. Skrátka pri komunikácii s Tebou človek musí veľmi citlivo voliť slová, pretože si schopný vytiahnuť aj ten najmenší žmolek. Znížiť lae úroveň jazyka by malo patriť k Tvojim výsadám.
Sám dobre vieš, že musíš rozlišovať interval a kapacitu. A nebudeš mi snáď tvrdiť, že sa s príchodom súpravy raz za 3 minúty nič v centrálnej zóne nezmení.
Prečo by bol možný prestup nevhodný a nezmyselný ? Aby sa ľudia cestujúci od Viedne či Trnavy dostali pohodlne na električku do Petržalky či mesta, aby mali možnosť prestúpiť na smer Pribinova, či Trnavské Mýto ?
S využitím Starého mosta nesúhlasím a je mi to málo platné. Mohol sa stať výluène peším s množstvom aktivít a spoločenským využitím. Proti tomu nemôžeš namietať, sorry.
A že ostatné nekomentuješ ? Hmm. Fajn - mesto tlačilo knedle s tým, aké to bude až na hlst, fajne a ideálne. Hurá, projekt je po Štúrovu. Čo je na tom demagogické ? Poukázať na niečo, čo je otvoreným vymývaním mozgov ? Proti tomu chceš brojiť ? Alebo sa ti nebodaj nepáči, že niekto má právo a niekde aj priestor k tomu aby sa slobodne vyjadril ?