Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
este jeden pribeh zo vcerajsej noci...isiel som z race elektrickou...myslim ze s reklamou na hornbach a bola celkom slusne preplnena...tak 95 percent ludi bolo opitych...cely den som chodil, boleli ma kolena, tak som si cupol, samozrejme, ze vsetci podnapiti pasazieri v mojom blizkom okoli v elektricke si cupli so mnou, ze aby som necupel sam...robili mi laskavost, zakial sme cupeli a rozpravali sme sa o "inteligentnych" veciach 3 chalani s burciakom vo flasi sa chceli dostat do kabiny vodica...boli sme v druhom vozni...neslo im to, tak sa rozhodli si stiahnut hohavice a ukazat ludom v elektricke, ako sa im ista cast tela v lete nestihla opalit, potom neviem ani ako, ale myslim ze nejakym drotikom odstranili zamok z kabiny a potom sa pokusali otvorit klucku za neustaleho buchania o plexiskla na kabine...medzi tym nastupila do elektricky jedna pekna mlada dievcina s rotvailerom, ktory mal nahubok, chlapci sa rozhodli, ze ju zbalia a zacali ju obtazovat, dala psovi dole nahubok a chalani sa zlakli, na najblizsej zastavke prestupila do 1. vozna...a ako ceresnicka na torte, hned ako sa elektricka rozbehla zo zastavky ursinyho sa v strede elektricky "vytyckoval" jeden chalan, jednemu panovy poriadne pospinil koselu, ale horsie dopadol ruksak jedneho dievcata, viete si domysliet, chlapci co chceli ist do vodicovej kabiny hned zacali tukat nudzove zastavenie, elektricka zastavila na racianskom myte a vsetci ludia, ktorym uz bolo poriadne zle prestupili do prveho vozna, ja som uz vystupil a isiel domov...takze aj takto to vyzera v bratislavkych elektrickach...mimochodom, ten zamok si nechali
dnes som okolo 16:20 siel elektrickou na detviansku na vinobranie do race a pred zastavkou elektricka zastavila, vodic zhodnotil situaciu a otvoril dvere, na chodniku totiz bolo odparkovane auto s pezinskou poznavacou znackou a zadok auta vycnieval aj na kolajovu trat. ludia boli hned pobureni nad tym, aky ludia na tomto svete su, vodic urychlene zavolal dopravny dispecing, jedno male dievca povedalo, ze ked nas tam je tak vela, tak nech ho posunieme...jednalo sa myslim o peugeot 406, co nie je zrovna lachke auto...isiel som popozerat stanky a ked som sa myslim o necelu hodinu vratil, koli silnemu dazdu ku elektricke, tak tam stalo uz myslim 7 suprav a posledna elektricka z komisarok prave isla, bolo tam niekolko mestskych policajtov a niekolko ludi z dopravneho dispecingu, po tej skoro hodine sa rozhodli auto nadvihnut a posunut o tych 10cm, pokym boli ludia v odstavenych elektrickach koli dazdu...odviezol som sa v elektricke na zatavku komisarky, kde vodic pockal, kym vsetci urobia ako nam hlas z repraku povedal...prosim vystupte...presiel som na druhu stranu, elektricka sa otocila a hned isla naspat a vsetci sme do nej nastupili, tento manever muselo vykonat aj niekolko mamiciek s kocikmi...tak asi tolko o nepozornych ludoch, ktori zastavia elektrickovu dopravu na hodinu a nic si z toho nerobia
Reakcia na: fobust #67642:
Tie Soláče vôbec nie sú pravidlom a čo sa týka obslužnosti nie je predsa problém prestúpiť na Patrónke. A čo je takisto doležité, sú intervaly medzi jednotlivými spojmi, kde 21 má oveľa hustejšie ako 63. Stále nechápem z akého dôvodu by mala namiesto 21 zastavovať na Mokrohájskej 63, žeby snáď preto, aby čas jazdy od konečnej po konečnú presiahol 40 minút? Už teraz je druhý najvyšší. Možno by stálo ešte za úvahu, aby 21 zastavovala na Hroboňovej, sú tam internáty a spojenie na AS MN by sa zišlo.
Reakcia na: yves #67641:

No neviem či je ASMN lepšie ako Trnavské mýto a vôbec, 63 obslúži väčšiu časť mesta. K tomu býva aspoň cez víkendy obsluhoavná NP vozmi. Takisto zastavuje aj na Hroboňovej a linka 21 by získala zasa svoj naozaj expresný status.
Reakcia na: fobust #67640:
No ja si myslím, že by to bola blbosť ? , linka č. 63 svoj expresný charakter nestratila a po úprave organizácie dopravy pri Tescu Lamač tam nebude ani tá zachádzka lebo busy pojdu k Tescu a od Tesca priamo po starej ceste ?. A čo sa týka linky č. 21 tá, pokiaľ viem, zastavuje na Mokrohájskej aj kvôli priamemu spojeniu s AS MN čo by bolo v prípade 63 nemožné.
Mám jeden dotaz. Čo by ste povedali na to, keby na Mokrohájskej zastavovala miesto linky 21 (121) linka 93 (110). Dôvod: 63 obslúži väčšiu časť mesta. Pokiaľ si pamätám, tak zastavovanie linky 21 na Mokrohájskej bolo z dôvodu skrátenia linky 41 a aby ostalo zachované spojenie s mestom. Na linke 63 premávajú aspoň cez víkend nízkopodlažné Solarisy, a táto linka vďaka zachádzke k Tescu stratila svoj expresný charakter. Navyše, v meste obslúži aj prestupný uzol Trnavské Mýto, ktorý linka 21 obíde. Čo si o tom myslíte?
Elektricky tam nebudu mat svetla iba auta.
Reakcia na: Mikimaus #67620:
Medzi zastavkami Mlada Garda a Riazanska zakopavali kabel. Tak mozno to bude prepojene s nastavenou zelenou vlnou.Samozrejme pre Auta.Elina to bude stihat asi tak ako v Dubravke a Karlovke.
Reakcia na: boxcar #67630:
U vodiča s príplatkom samozrejme áno, ale reč bola o automatoch.
Reakcia na: eripmav #67634:
Taketo veci su vo viacerych CP 😉
Reakcia na: eripmav #67634:
A celkovo je L68 nejaka super rychla (podla CP? ), lebo na Racianskom myte je za 5 minut na rozdiel 6 minut L201, ale to je Racianske myto cez Kriznu a Legionarsku v pripade L68 a v pripade L201 priamo po Sancovej ?
V novych CP 68 a 201 je nieco velmi zaujimave: L68 prejde zo zastavky Trhovisko na zastavku Zahradnicka za 0 minut, a L201 prejde zo zastavky Trhovisko na zastavku Zahradnicka za 2 minuty ? su to tie iste zastavky? alebo 201 bude stat niekde inde, len na zastavke s rovnakym nazvom? alebo to je jednoducho tak? alebo to je chyba v CP?
Reakcia na: TeBeCe #67632:
Hmm, ja stále dúfam, že bude - aspoň tak sa vyjadril Milan Vajda v reakcii na moju otázku:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=78480

Predpokladám, že síce sa teraz priestupnosť zlepšila, ale "duobusy" naďalej stoja niekoľko cyklov na semafóre?
Reakcia na: aquila #67497:

v ufo nejsu automaty to je pravda. ale v podaktorych, neni ich tak vela, automaty na mince ostali. bola to napr. električka trasa D...
Reakcia na: S499.1023 #67484:

teraz som zapochybol , určite to bolo Brno, cestoval som z Uni Masarykova do centra...teraz fakt neviem , bud automat alebo u šofera za priplatok...
Reakcia na: tomas1 #67628:

tomu ver ..aj ja!!!
Reakcia na: fobust #67610:
Aaaa, takú ŠD 11 som mal keď som bol malý.. dodnes za ňou smútim. Tuším idem vážne zavolať. ? ?
Reakcia na: Peon #67577:
Zaujímavé, že motoráčik na L155 po príchode na Východné ide (hoci aj s cestujúcimi) až na úroveň zastávky MHD "Lokomotívové depo II", kde rušňovodič prejde cez vagón na druhú stranu a pokračuje späť v opačnom smere po tej istej koľaji. Nechápem, prečo tento úkon nemôže spraviť priamo na Východnom...


Zachadza tam kvoli manipulacnemu semaforu ,ktory mu dava volno na spatny smer.Iny dovod v tom asi nie je.Bol som sa tiez previest.Smer vychodne 7 ludi naspat 4ks v case 16,00 hod. Je to podla mna malo propagovane.Na ZST Predmestie ziaden CP alebo zastavkovy oznacnik. Na vychodnom aspon nalepeny CP v plechovej bude na nastupisti.Bude sa to aspon lahsie rusit pre nezaujem cestujucich.Bola by to velka skoda.Za 5 min.byt na vychodnom z predmestia neveril som tomu pokial som to nevyskusal.Pritom by sa tym dala uplne nahradit posilova linka 52 pripadne potiahnut do Vajnor a nahradit aj L54.
Reakcia na: S499.1023 #67625:
ŠD samozrejme...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.