Prečo sa 31 a 39 netočia pri Lafranconi? Lebo súčasné tramvaje nemajú toľko kapacity, aby pobrali ešte aj ľudí z týchto dvoch liniek. Minimálne preto nie.
Dlhsie rozmyslam ci by L31 nemohla jazdit takto: http://www.gmap-pedometer.com/?r=291749 (pripadne cez Svrciu ulicu, ak by bol problem prepojit to cez Shell-ku). Myslim ze by stacil 1 klbovy autobus, pripadne 2 neklbove, ak by mal problem klbovy na tejto trase a studenti by mali cestovanie ako ludia z Dlhych Dielov.
Idealne by bolo keby 32 chodila ako cisty trolejbus, ale aj ako duobus na diesel cez Patronku by to bolo dobre. Preco chcu autobusy pod Novy Most??? Ved po trase 32 to je mozno este lepsie, ale asi aj dlhsie...
10-minutovy spickovy interval?!? Si sa s konom zrazil, alebo si dive huby pojedol? ?
Ved tam teraz chodia tie vozy v spicke kazdych 5 minut, a idu prasknut vo zvaroch...a s pribudajucimi bytmi to bude len a len horsie... alebo si myslis, ze ta NP duozvrhla klobasa ma kapacitu aspon 2.5- az 3-nasobku kapacity kratkeho TAMBUSu? Spocitaj si 1+1, a vyjde ti, ze tie vozy tam budu musiet premavat kazdych 5, nanajvys 6 minut, 7.5 uz je neakceptovatelny interval, kedze by sa oproti dnesku este zhorsila hodinova kapacita...
Ako chcu pri tomto intervale a 6-tich kusoch duovysmechov zachadzat pod most, je fyzikalny problem hodny Alberta Einsteina...
Je to asi tak dementne, ako ze L 31 a cast L39 chodi subezne s elektrickami - ved zastavka Zochova - Kapucinska je obsuzena elektrickami, Kollarovo namestie - pesi dostupne z Obchodnej, Vazovova - priamo elektricky, Racianske Myto, Trnavske Myto - vsade chodia elektricky z Karlovej Vsi. Preco nekonci linka 31 pri Lafranconi alebo pri Botanickej Zahrade??? A navyse L31 a L39 (v tejto casti trasy) vyuzivaju studenti, za ktorych mesto Bratislava nedostava peniaze a nevolia tu!
Duobus ťahajú pod most .? Tam však chodí dosť električiek. Ja by som Duobus ťahal 219 A cez kramare na Trnávku - letisko ,,, a 219 B Hroboňová Crown palace do Mlynske Nivy ,,, Keď už ak cez kopce tak cez kopce ?
Je úplne dementné, že sa bude súčasne s električkovou traťou prevádzkovať dieslová linka na Nový most.
Maximálne by som umožnol prestup na L 31 a 39 a nechal ich chodiť len po Lafranconi.
Pri trase trvajúcej 14 minút (Kuklovská - Nový most) by sa ale mohol pri šiestich (aj piatich) vozoch utvoriť pohodlný 10 minútový špičkový interval.
A okrem toho... z Hroboňovej to nie je tak ďaleko - možno by sa také 2 15 Tr mohli každé ráno doviesť na tyči ? (len by museli zatrolejovať obratisko).
A bolo by to riešenie v prípade vypadnutia 25tiek, resp. možnosť ako občas poslať niečo nízkopodlažné na 2012ky (Dlhé Diely svojím terénom nie sú, ani nebudú vyhľadávaným domovom pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu), kde by našli lepšie uplatnenie.
81-71, KLF: A keď budú chýbať dajmetomu 4? V začiatkoch dosť často bývajú problémy s novým typom vozidiel... A autobusy na Hroboňke by asi byť nemohli.
Predpokladám, že v DPB majú aspoň trochu inteligencie a teda by nestavali trať, ktorá sa bude využívať len v špičke.
Re #64239 81-71: Lenže Hroboňka bola odjakživa len t-busova vozovňa, takže by to asi bolo komplikovanejšie.
A to je taky problem preradit jeden alebo dva busy na Hrobonku?Ved teraz je to docel hit,preradovat autobusy!Naprv z Trnavky do Petržalky a nasledne tie iste naspat.
Čo som najnovšie počul, tak chcú pod most jazdiť len v špičke špičky, to sa vraj dá odjazdiť aj so 6 vozidlami. Inak som zvedavý, ako budú hradiť pokazené vozidlá, keďže autobusy na Hroboňovej nemajú (a trolejbusákov ťažko autobusáci nechajú jazdiť s autobusom).
Chape niekto ako bude vyzerat premavka duobusov na Dlhych Dieloch??? ? Podla toho clanku budu premavat len v spicke a az pod Novy Most ☠ To akoze mimo spicky tam budu nadalej premavat autobusy? Tak vacsiu hlupost si ani neviem predstavit. A prednedavnom zase niekto tvrdil, ze pod Novy Most pojdu len dojazdy do vozovne (akoze ze po rannej spicke pojde 6 spojov do vozovne, co by potvrdzovalo, ze to vazne myslia, ze len v spicke ☠ )
Kedysi som bol totálny metrofil, ale pomerne rýchlo som zmenil svoje úchylné ☺ správanie, ale nikdy som o žiadnej etapizacii nepočul, ani nič nevidel. Nechcem zavádzať, ale myslím, že okrem tých pár plánov v Janíkovom Dvore a skúšobných vrtov pod mostom (medzi ľuďmi sa rozpráva aj o Nivách, ale to je možno kačica) nevyšlo na konkrétnych plánoch nič (možno Dopravoprojekt má viac).
Metro bolo stále len červenou lajnou na mape (a buďme radi že zostalo, aj keď súdruhovia zistiac, že na to nemáme natrasovali všetko tak ako malo byť a chcú zprzniť centrum viac ako možno je). A myslím, že aj urbanistom socialistickej éry bolo jasné, že sa to tak ľahko stavať nebude, ale jeden nikdy nevedel.
inak to obdivujem soferov... ja byt sofer eliny, tak skocim na najblizsiu burzu kupim 20 ventilatorcekov, a namontujem ich dnu kade-tade... toto uz nejde o estetiku pracoviska ale o zivot... ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav
Idealne by bolo keby 32 chodila ako cisty trolejbus, ale aj ako duobus na diesel cez Patronku by to bolo dobre. Preco chcu autobusy pod Novy Most??? Ved po trase 32 to je mozno este lepsie, ale asi aj dlhsie...