V Karose Axer SAD Bratislava som si všimol na oknách niekoľko rovnakých nálepiek, kde je napísané približne toto:
- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.
Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...
a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.
PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...
PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?
- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.
Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...
a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.
PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...
PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?
Sommelier
Maximálne by som umožnol prestup na L 31 a 39 a nechal ich chodiť len po Lafranconi.
Pri trase trvajúcej 14 minút (Kuklovská - Nový most) by sa ale mohol pri šiestich (aj piatich) vozoch utvoriť pohodlný 10 minútový špičkový interval.
A okrem toho... z Hroboňovej to nie je tak ďaleko - možno by sa také 2 15 Tr mohli každé ráno doviesť na tyči ? (len by museli zatrolejovať obratisko).
A bolo by to riešenie v prípade vypadnutia 25tiek, resp. možnosť ako občas poslať niečo nízkopodlažné na 2012ky (Dlhé Diely svojím terénom nie sú, ani nebudú vyhľadávaným domovom pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu), kde by našli lepšie uplatnenie.