Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #64231:

Bože, tam sú zasa popísané momotiny.
Reakcia na: KLF #64225:
inak to obdivujem soferov... ja byt sofer eliny, tak skocim na najblizsiu burzu kupim 20 ventilatorcekov, a namontujem ich dnu kade-tade... toto uz nejde o estetiku pracoviska ale o zivot... ? ?
Reakcia na: bioraver #64223:
Ty si tu novy? Ved teba poznam uz som s tebou pred nejakym tym rokom debatil... alebo zeby len zhoda nickov? ?
Reakcia na: Sommelier #64227:


BTN US, nenasiel si nahodou na nete
etapizaciu vystavby NS MHD? Dost som hladal
v upravenom koncepte UP, ale nic som nenasiel.
Mas pravdu ta dopravna mapa je dost neprehladna.
Reakcia na: R.A.T.P. #64226:
copy - paste... kto by asi urobil fungl nový plán ? Však by na tom musel stráviť team (ktorý nie je) odborníkov (ktorí nie sú) dosť dlhý čas (taktiež nie je) za veľké peniaze (tiež nie sú).
Ale volajme to nový územný plán. A ako som sa do toho díval, je to neprehľadné až no.
Reakcia na: Valec #64196:


Len pre info, ta mapa nie je s pred 17 rokov,
ma 26 rokov !!!

Je z Generelu dopravy Bratislava,
ktory bol robeny v roku 1980.
Ta mapa je navrh MHD na rok 1990.
Jasne tam vidiet docasnu trasu rychlodrahy
cez most CA (Stary most), 2 stanice na BA strane
(Martanovicova, ML.Nivy) a 3 stanice v Petrzalke
(docasna stanica Petrzalka Centrum, a definitivne
stanice systemu rychlodrahy Haje Sever a Haje Juh).

Peter.
Reakcia na: petert #64224:
No iste... je leto - je teplo. To je OK. Len je rozdiel cakat niekde v 40 stupnoch na zastavke (co sa hadam nestava tak casto) a byt v kabinke rozmerov 1x1,5m v 50-60C saune v PLNEJ KONCENTRACII !!
Reakcia na: KLF #64221:
? 45 minut v horúčave čakajúc v kramaroch na 204, prepečené hlávky si užili i tých 40 c. sauny ?
zdravim pani... nedavno tu bola debatka o tom,ze ako su busy vypravovane na rozne linky a tak... teda,dost som laik v tych veciach (ba priam az panic ? ),tak by ma celkom zaujimalo (ak to teda niekto dokaze po lopate vysvetlit),ze kto a ako rozhoduje akym sposobom sa busy tocia na linkach podla vozovne (a preco vlastne),ako sa urcuje,ze ktory bus alebo trolik pojde alebo nepojde na aku linku a kedy a s akym vodicom a proste ten folklor okolo toho.celkom ma to zaujima.dik !
Preco ma 7703 zakrytovane podvozkove casti a 7704 nie? Ci sa to uz zmenilo ? ? A na obrazku sa zdaju byt predne dvere posahane ?
Reakcia na: eripmav #64220:
Namerane cez 50 stupnov Celsia.
http://www.sme.sk/c/2800505/Zakon-hovori-ako-teplo-moze-byt-zamestnancom.html

Zákon hovorí, ako teplo môže byť zamestnancom

V horúčavách, ktoré momentálne vládnu, sa zamestnávateľ musí postarať o to, aby teplota vzduchu na pracovisku nebola veľmi vysoká. Od začiatku júna platí vládne nariadenie, ktoré stanovuje aj rozdiely medzi jednotlivými pracoviskami.
? ? ? co na to DPB??? ako teplo je v kabine vodica?
Reakcia na: hoppusmark #64216:
aj mne sa veľmi páči Zvonařka v Brne. Niesom znalý pomerov, ale Petržalská vozovňa má kapacitu nižšiu ako by možno bolo potrebné.
Reakcia na: Sommelier #64211:
Práveže dosť dobrý nápad to s tými poschodiami. Ak by mala vozovňa dve poschodia, tak by sa ušetrilo na pozemkoch...A ešte by bolo prízemie kryté.... ?
a ešte navyše , ak by sa vo vozovni spravil poriadok a odstranili by sa odtial vraky a autobusy typu #3350 tak by sa tam pomestili aj busy na výpravu 28,29,30,37,alebo aspoň časť z toho čo je k novemu mostu určite bližšie ako ostatne vozovne, ono je to len o chcení..no v BA je to tak ako to je ,proste bordel
Reakcia na: Sommelier #64211:
mi chceš povedať že by sa tam nezmestili autobusy na výpravu celej 99 + 80? to hadam nie
eripmav, Majo: Nastudovat si prosim technicke specifikacie Ik280 a Ik283 🙂

eripmav: To, co si videl, su praobycajne Ikarusy 280 (T), a ich jediny rozdiel oproti Ik280, ktore pozname z BA, je ten, ze maju dvere podobne 283-kam. Aj to len podobne, nie rovnake, pretoze maju mensiu sirku nez u 283. Totiz, posledne serie 280-tiek sa vyrabali prave s tymito 2-dielnymi dverami, podobnymi tym z 283. Rok vyroby 1992, mozno 1993 a neskor, aj v KE take maju; do BA prisli posledne Ik280 v r. 1991, takze tie s 2-dielnymi dverami sme uz nezazili 🙂

Majo: Rozdiel medzi 280 a 283 nie je zdaleka len v pol-okienku, to je uz len ako vedlajsi produkt, kludne tam byt nemuselo. Podstatne je, ze Ik280 ma cca 16.5m, Ik283 ma cca 18m. Tym padom ma iny rozvor naprav, ine dlzky clankov, previsov, atd. Navyse 283 ma 3. napravu dvojmontaz a neriadenu, na rozdiel od 280, ktorym 3. naprava vytaca.
To, ze ma inak rozmiestnene okienka, je uz len designovy detail... 283 ma vsetky okna (okrem tych par malych) rovnakej sirky, a dvere o kusok sirsie nez okno, 280 ma uzsie dvere a 3 rozne sirky okien, pricom 2 z nich sa este delia na pravo- a lavostranne, ktore sa navzajom lisia o par malo centimetrov 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.