V Karose Axer SAD Bratislava som si všimol na oknách niekoľko rovnakých nálepiek, kde je napísané približne toto:
- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.
Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...
a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.
PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...
PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?
- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.
Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...
a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.
PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...
PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?
eripmav
Idealne by bolo keby 32 chodila ako cisty trolejbus, ale aj ako duobus na diesel cez Patronku by to bolo dobre. Preco chcu autobusy pod Novy Most??? Ved po trase 32 to je mozno este lepsie, ale asi aj dlhsie...