Áno, ale toto je dekel zvnútra hneď pri zadných dverách v priestore pre cestujúcich. Nuž, treba sa vždy pozerať kade človek kráča (našťastie som sa pozeral).
Trolejbusová linka bude 33. A autobusová 32. DPB ešte nevie aké bude mať číslo. Trolejbus na 32 bude jazdiť až keď sa nájdu dalšie peniaze. A potom sa počíta s trolejbusovou traťou ktorá bude zatrolejovaná až k najbližšej trati pri Patrónke. Takto som to aspoň čítal. A to ,že 33 bude trolejbusová linka mi potvrdil aj DPB keď som im posielal e-mail. ?
Dnes okolo 19 h som na L83 išiel vozom #2800 a pri zadných dverách v priestore pre cestujúcich mal otvorený dekel na motor. Bolo vidieť aj cestu pod tým priamo...
Myslím, že je to dosť nebezpečné, bo keby si to niekto nevšimol, tak stúpi na motor či čo to tam je alebo v horšom prípade mu noha zapadne tak medzi, a pod tým je už len cesta...
Chcel som to ísť nahlasiť vodičovi, ale potom mi napadlo, že to asi on otvoril, aby sa motor v tej horúčave chladil... No myslím, že nejaké upozornenie tam nejakým spôsobom mohol dať alebo neotvárať zadné dvere...
co vravide na Solarisy?? uz sa jeden pokazil... a v KE uz druhemu vyhorel motor... a este co bude?? V Ba kupili to najhorsie co mohli... V ZA a v BB kupili nove karosy, nasi nemohli?:(
No lenže hlavne 31 je pre študentov (spája inernáty Lafranconi/Mlyny s FTVŠ, STU, ... a CMO). Takže tú nechať tak. + fobustov argument
Re #64248 eripmav: Keď už tak 39.
Re #64250 milannco: No tá 33 by sa tak preplňovala, že by to museli posilniť. Inak pripomína linky ako v KE odvšadiaľ cez všetko všade raz za hodinu.
ale nám je tu všetkým jasné, že ich množstvo nestačí. Preto bude zachovaná Tambusová a plynová výprava 32 (určite) a pravdepodobne aj 33.
Okrem toho je to blbosť aj z toho dôvodu, že pokiaľ mám čakať na Novom Moste, sadnem do električky a stihnem na Molecke 32 alebo 33 pred príchodom toho obojživelníka.
A tak sa stane, že od Nového Mosta pôjdu poloprázdne - všetky miesta na sedenie obsadené a na Molecke sa tam dotlačí zvyšok substrátu z električiek. Efektivita a lá DPB (a to som si myslel, že sa po audite obrátili veci na lepšiu cestu).
No napríklad čo som býval jeden rok vo Sv.Juri, tak tam začínala jedna linka, ktorá išla na trase Sv.Jur - BA. A bol na nej kĺbový ikarus, ktorý sa každé ráno úplne zaplnil. Je síce pravdou, že ces Sv.Jur chodí kopa iných liniek zo vzdialenejších obcí (Pezinok,...), no tie keď už prišli na zastávku, tak väščinou boli plné (vtrepali sa do nich nasilu 5-6 ľudia). Teda ono sa určite nájdu linky, kde sa aj kĺbový bus uživý. Ako to riešia teraz, netuším, no ak nahradili spomínaný bus malým Axerom, tak vlkä musia inak nadávať...
SAD ma dost vela ciernych pasazierov, dokonca aj revizorov, tiez som sa najprv cudoval, ale naozaj. Cierny pasazieri su dvojakeho druhu - prvi zaplati vodicovi (najma ked sa poznaju, co na dedinach nie je zriedka) mensiu sumu, ale ide bez listka - dokonca aj mne osobne sa nieco take stalo na ceste Donovaly - Liptosky Mikulas, vodic povedal, ze nebude ratat cestovne za batohy, ked nebudeme chciet listky - dost svinske... Druhy typ cierneho pasaziera je ked si kupi listok napriklad do lozorna a vystupi az dalej, v perneku, a vodic si to nema sancu vzdy vsimnut...
A ake klbaky by tam mali behat ? Na medzimestskych a primestskych linkach som okrem Slovenska nevidel behat klbaky moc. No... tusim vo Francuzsku som videl, ale tak...
Tie busy (Axer, SOR) podla mna plne postacuju.
PS/2: SAD novymi autobusmi nerozsiruje vozovy park, ale obnovuje, cize nahradzuje starsie vozy, pocet jazdiacich vozov myslim neplanovala zvysovat. Smutne na tejto obnove je to, ze klbove Ikarusy a Karosy sa nahradzuju 12.8m Axermi...
V Karose Axer SAD Bratislava som si všimol na oknách niekoľko rovnakých nálepiek, kde je napísané približne toto:
- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.
Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...
a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.
PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...
PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?
"A navyse L31 a L39 (v tejto casti trasy) vyuzivaju studenti, za ktorych mesto Bratislava nedostava peniaze a nevolia tu" - no ja som tu volil, BA za mna peniaze dostava a tiez tie linky vyuzivam v tej casti trasy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.
Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...
a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.
PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...
PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?