Reply on: Beus #64247:
ale nám je tu všetkým jasné, že ich množstvo nestačí. Preto bude zachovaná Tambusová a plynová výprava 32 (určite) a pravdepodobne aj 33.Okrem toho je to blbosť aj z toho dôvodu, že pokiaľ mám čakať na Novom Moste, sadnem do električky a stihnem na Molecke 32 alebo 33 pred príchodom toho obojživelníka.
A tak sa stane, že od Nového Mosta pôjdu poloprázdne - všetky miesta na sedenie obsadené a na Molecke sa tam dotlačí zvyšok substrátu z električiek. Efektivita a lá DPB (a to som si myslel, že sa po audite obrátili veci na lepšiu cestu).
Peon
- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.
Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...
a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.
PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...
PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?