Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #64247:
ale nám je tu všetkým jasné, že ich množstvo nestačí. Preto bude zachovaná Tambusová a plynová výprava 32 (určite) a pravdepodobne aj 33.

Okrem toho je to blbosť aj z toho dôvodu, že pokiaľ mám čakať na Novom Moste, sadnem do električky a stihnem na Molecke 32 alebo 33 pred príchodom toho obojživelníka.

A tak sa stane, že od Nového Mosta pôjdu poloprázdne - všetky miesta na sedenie obsadené a na Molecke sa tam dotlačí zvyšok substrátu z električiek. Efektivita a lá DPB (a to som si myslel, že sa po audite obrátili veci na lepšiu cestu).
Reply on: orax #64258:
No ale ako tu uz Andy spomenul - uz cestuje SADkou menej ludi. Prechadzaju na IAD.
Reply on: KLF #64256:

No napríklad čo som býval jeden rok vo Sv.Juri, tak tam začínala jedna linka, ktorá išla na trase Sv.Jur - BA. A bol na nej kĺbový ikarus, ktorý sa každé ráno úplne zaplnil. Je síce pravdou, že ces Sv.Jur chodí kopa iných liniek zo vzdialenejších obcí (Pezinok,...), no tie keď už prišli na zastávku, tak väščinou boli plné (vtrepali sa do nich nasilu 5-6 ľudia). Teda ono sa určite nájdu linky, kde sa aj kĺbový bus uživý. Ako to riešia teraz, netuším, no ak nahradili spomínaný bus malým Axerom, tak vlkä musia inak nadávať...
Reply on: Peon #64253:
SAD ma dost vela ciernych pasazierov, dokonca aj revizorov, tiez som sa najprv cudoval, ale naozaj. Cierny pasazieri su dvojakeho druhu - prvi zaplati vodicovi (najma ked sa poznaju, co na dedinach nie je zriedka) mensiu sumu, ale ide bez listka - dokonca aj mne osobne sa nieco take stalo na ceste Donovaly - Liptosky Mikulas, vodic povedal, ze nebude ratat cestovne za batohy, ked nebudeme chciet listky - dost svinske... Druhy typ cierneho pasaziera je ked si kupi listok napriklad do lozorna a vystupi az dalej, v perneku, a vodic si to nema sancu vzdy vsimnut...
Reply on: Beus #64254:
A ake klbaky by tam mali behat ? 😉 Na medzimestskych a primestskych linkach som okrem Slovenska nevidel behat klbaky moc. 😉 No... tusim vo Francuzsku som videl, ale tak...
Tie busy (Axer, SOR) podla mna plne postacuju.
Reply on: Beus #64254:
Netreba smútiť, teraz už cestuje SADkou výrazne menej ľudí, než kedysi. Plné spoje sú len občas a aj to hlavne kvôli nerovnomerným grafikonom.
Reply on: Peon #64253:
Take agitacne nalepky by sa fakt zisli...

PS/2: SAD novymi autobusmi nerozsiruje vozovy park, ale obnovuje, cize nahradzuje starsie vozy, pocet jazdiacich vozov myslim neplanovala zvysovat. Smutne na tejto obnove je to, ze klbove Ikarusy a Karosy sa nahradzuju 12.8m Axermi...
V Karose Axer SAD Bratislava som si všimol na oknách niekoľko rovnakých nálepiek, kde je napísané približne toto:

- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.

Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...

a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.

PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...

PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?
Reply on: eripmav #64244:
"A navyse L31 a L39 (v tejto casti trasy) vyuzivaju studenti, za ktorych mesto Bratislava nedostava peniaze a nevolia tu" - no ja som tu volil, BA za mna peniaze dostava a tiez tie linky vyuzivam v tej casti trasy...
Reply on: eripmav #64248:

Ten návrh sa mi moc nepozdáva a najmä ľudia zo Svrčej sa postrali o to, že obratisko na Molecove nie je zatrolejované. Teda tak som počul od viceprimátora...
Čo takto?

Trolejbus Kuklovská - Molecova 7,5/15/10/15//15
32 Molecova - Hlavná stanica 20/30/20/-//30
(cez Slávičie údolie a Kramáre)
33 Molecova - Hlavná stanica 20/30/20/30//30
(cez nábrežie, Zochovu a SAV)

?

Z Hlavnej stanice by ste sa na Molecovu dostali v 10/15/10/30//15,
čo by DD určite privítali, bus by išiel aj po 21.00. Keď odíde z Hl. st. posledná 32, je dosť problém sa tam dostať. (93+39+1/12+33 ? alebo 13+1/12+33).
O priamom spoji zo Zochovej na DD nikdy ani len nesnívali.

Táto konšpirácia je absolútne nereálna. ?
Reply on: eripmav #64244:

Prečo sa 31 a 39 netočia pri Lafranconi? Lebo súčasné tramvaje nemajú toľko kapacity, aby pobrali ešte aj ľudí z týchto dvoch liniek. Minimálne preto nie.
Reply on: KLF #64245:
Dlhsie rozmyslam ci by L31 nemohla jazdit takto: http://www.gmap-pedometer.com/?r=291749 (pripadne cez Svrciu ulicu, ak by bol problem prepojit to cez Shell-ku). Myslim ze by stacil 1 klbovy autobus, pripadne 2 neklbove, ak by mal problem klbovy na tejto trase a studenti by mali cestovanie ako ludia z Dlhych Dielov.
Idealne by bolo keby 32 chodila ako cisty trolejbus, ale aj ako duobus na diesel cez Patronku by to bolo dobre. Preco chcu autobusy pod Novy Most??? Ved po trase 32 to je mozno este lepsie, ale asi aj dlhsie...
Reply on: Sommelier #64242:
10-minutovy spickovy interval?!? Si sa s konom zrazil, alebo si dive huby pojedol? ?
Ved tam teraz chodia tie vozy v spicke kazdych 5 minut, a idu prasknut vo zvaroch...a s pribudajucimi bytmi to bude len a len horsie... alebo si myslis, ze ta NP duozvrhla klobasa ma kapacitu aspon 2.5- az 3-nasobku kapacity kratkeho TAMBUSu? 🙂 Spocitaj si 1+1, a vyjde ti, ze tie vozy tam budu musiet premavat kazdych 5, nanajvys 6 minut, 7.5 uz je neakceptovatelny interval, kedze by sa oproti dnesku este zhorsila hodinova kapacita...
Ako chcu pri tomto intervale a 6-tich kusoch duovysmechov zachadzat pod most, je fyzikalny problem hodny Alberta Einsteina...
Reply on: Andy #64241:
Hold tak dojde záložná 4508, primontujú jej zberače a problém je vyriešený! ?
Reply on: eripmav #64244:
Vcelku suhlasim. Osobne by som 32 z Mlynskej viedol cez Patronku na Hlavnu, alebo az na Racko a obdobne ako 34 ju otocil nazad do Mlynskej.
Reply on: Sommelier #64242:
Je to asi tak dementne, ako ze L 31 a cast L39 chodi subezne s elektrickami - ved zastavka Zochova - Kapucinska je obsuzena elektrickami, Kollarovo namestie - pesi dostupne z Obchodnej, Vazovova - priamo elektricky, Racianske Myto, Trnavske Myto - vsade chodia elektricky z Karlovej Vsi. Preco nekonci linka 31 pri Lafranconi alebo pri Botanickej Zahrade??? A navyse L31 a L39 (v tejto casti trasy) vyuzivaju studenti, za ktorych mesto Bratislava nedostava peniaze a nevolia tu!
Duobus ťahajú pod most .? Tam však chodí dosť električiek. Ja by som Duobus ťahal 219 A cez kramare na Trnávku - letisko ,,, a 219 B Hroboňová Crown palace do Mlynske Nivy ,,, Keď už ak cez kopce tak cez kopce ?
Je úplne dementné, že sa bude súčasne s električkovou traťou prevádzkovať dieslová linka na Nový most.
Maximálne by som umožnol prestup na L 31 a 39 a nechal ich chodiť len po Lafranconi.

Pri trase trvajúcej 14 minút (Kuklovská - Nový most) by sa ale mohol pri šiestich (aj piatich) vozoch utvoriť pohodlný 10 minútový špičkový interval.

A okrem toho... z Hroboňovej to nie je tak ďaleko - možno by sa také 2 15 Tr mohli každé ráno doviesť na tyči ? (len by museli zatrolejovať obratisko).
A bolo by to riešenie v prípade vypadnutia 25tiek, resp. možnosť ako občas poslať niečo nízkopodlažné na 2012ky (Dlhé Diely svojím terénom nie sú, ani nebudú vyhľadávaným domovom pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu), kde by našli lepšie uplatnenie.
81-71, KLF: A keď budú chýbať dajmetomu 4? V začiatkoch dosť často bývajú problémy s novým typom vozidiel... A autobusy na Hroboňke by asi byť nemohli.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement