Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
pro E499.3056: Opravím uživatele SZKV - vyobrazené vozidlo NENÍ druhým prototypem 22Tr, který jezdí v Ústí pod číslem 601. Vůz na obrázku je právě ona prototypová jednomotorová asynchronní 22TrAC, která v současné době (aktuální informace přímo z dneška od pracovníků škody Electric) stojí v Plzni v areálu Škody někde v kopřivách. Tento vůz lze jednoduše identifikovat podle atypického rozmístění prvků na střeše. Vůz je těsně před schálením, ke kterámu už nikdy nedojde, protože o vůz nejeví nikdo zájem, byť je plně provozuschopný. Patrně bude rozebrán a nepoužitelné části sešrotovány.
A za druhé poopravím - v Ústí jezdí zmiňovaný upravený druhý prototyp 22Tr , r.v. 1994, a dva sériové vozy r.v. 2003 - #602 a 603. Vůz 604 v Ústí není, na krátký čas toto číslo nosil pouze tam předváděný prototyp 25Tr.
Reakcia na: Puki #61980:
ja by som skor pokuty este zdvihol a nasadil omnoho viacej kontrol a ked treba tak aj exekutorov... je potrebne ludom ukazat ze ma vyznam platit normalne cestovne a nie spoliehat sa na to ze pokuta sa ti ujde raz za cas a je to stale lacnejsie ako platit cestovne....
pokial by som mal platit 300 Sk na mieste ako pokutu, tak sa fakt uz aj ja vyserem na platenie cestovneho, revizora stretnem tak mozno 1x za pol roka, rocny listok ma stoji 7200 Sk, to naozaj usetrim hooodne 🙂

Re #61983 Papyr: pokial nezavedies trest verejnoprospesnych prac a nebude toto pod to spadat tak mas problem, lebo za cloveka okrem toho co by zarobil on musis zaplatit nemale odvody statu a pod. (hruby prepocet je asi taky, ze to co das cloveku na ruku musis znasobit dvoma aby si dostal sumu ktoru musis na toho cloveka zarobit...)
Reakcia na: Puki #61980:
Event. umoznit cestujucim, aby si 1400-korunovu pokutu odmakali v ramci cistenia vozidiel. Tie upratovacky DPB si totiz pravdepodobne predstavuju upratovanie akoze "z prednych schodov zhodnotime stav vozidla ako uspokojivy a ideme do dalsieho vozidla". Dajme tomu, ze fiktivna "odmena" (zdoraznujem fiktivna) by bola 200 Sk/h. Cierny pasazier by si podla vlastneho vyberu zvolil noc, v priebehu ktorej nastupi na 7-hodinovu umyvaciu sichtu, cim si "zarobi" 1400 Sk, ktore mu budu spakruky odpocitane za pokutu a sme si kvit.

Aj DPB by na tom zarobil, aj pasazieri, aj par upratovaciek by sa dalo vyhodit 🙂
Reakcia na: Ike #61981:
mali = maly ... sorry
Reakcia na: E499.3056 #61976:
pocuj ty mali mudrcko...
1) ake mas ty IQ?
2) skus ist zo skoly v spicke, mat napratanu tasku + telesnu + nasrat sa s prepacenim do preplnenej hrdzavej 80ky, ktora sa rozbieha skor ako zavrie hrdzave dvere, ktomu sa s taskami (kedze si musim dat z chrbta do druhej ruky) predrat k automatu (nemam sa cim drzat, ani cim drzat listok) a cviknut... skus to za 15 sekund a mas moje uznanie...

a to som mlady energicky clovek a nie "stary senil" ako sa vyjadrujes ty....
Reakcia na: Papyr #61977:
No nie 3 sekundy ale 15 ?. V ostatnom samozrejme viac menej súhlasím.
Inak nestálo by odveci skôr niečo robiť s tými pokutami. Motivovať ľudí k ich zaplateniu. Napríklad ak to zaplatí hneď na mieste 300,-Sk do 3 dní 500,- do 14 dní 1000,- do mesiaca 1400,-
Určite by sa im to viac zefektívnilo ako ťahať všade exekútora ?
Reakcia na: E499.3056 #61978:
marines.czweb.org/dpmb-stiznost.mp3
Reakcia na: Ámos #61974:
Cital si to cele? Aj vratane diskusie? Ci len zase smahom ruky niekoho odsudzujes, lebo si nadobudol presvedcenie, ze je cierny pasazier a teda to nemohlo byt inak?

Ten pan je STARY, chory, neudrzi rovnovahu a sadnut si musi ihned, nez ho prudky rozjazd posadi nedobrovolne na podlahu. Ked este ma nejake tasky atd., tak je len logicke, ze nedrzi listok v ruke uz na zastavke, lebo v nej asi drzi tasky.

A vieme, jak vasi revizori. Ako striehnuci dravci, ktori len cihaju, kto kedy nestihne do 3 s po zatvoreni dveri oznacit listok. Polovnici na cudzincov, roztrzite matky s detmi/kocikmi a starych ludi. A pokutuju aj vtedy, ked ma autobus meskanie, ktore zneplatni CL bez viny cestujuceho. Zato ciganovi sa oblukom vyhnu.
Ten clanok je riadna chobotina... zodpovedajuca IQ toho senila co to pisal... neviem, ci sa to pise aj v prepravnom poriadku, ale cestujuci je povinny ihned po nastupeni do vozidla si oznacit cestovny listok (pokial nema cipovu kartu). ☺ A k tym dochodcom a zvoneniu, ti dochodcovia nastupuju pol hodinu, cez posledne dvere 2. supravy, tak potom sa necudujem ze na nich zvoni aby si pohli alebo ich privrie... istotne, ja byt vodic necakam kym si senili vyvalia svoje sunky na calunene sedacky 🙂
Reakcia na: Ámos #61974:
Teda myslim niektori vodici hajzli, ale je stale viac takych, ktory pockaju dobiehajuceho, otvoria znovu dvere,... Blbcov vsak nevyhubis ani v DPB ani v spolocnosti...
Reakcia na: Mikimaus #61970:
Vy mu skutocne verite? Najprv si sadol a potom si isiel cviknut listok? Alebo ze by, najprv si sadol a potom zbadal revizora tak si isiel cviknut listok...
Nechapem, preco si ten listok ludia nepripravia este pred nastupom a vyhnu sa tak neprijemnostiam a financnym postihom. Casto vidim ludi ako niekolko minut stoja na zastavke a listok vytahuju az po nastupeni. Ako ma revizor rozoznat, ze ten si chcel skutocne cviknut listok a ten je len spekulant...

A rozbehy vodicov. To naozaj maju vodici zavriet dvere a potom este 10 s. cakat kym si dochodcovia posadaju? To kolko bude potom trvat cesta MHD?

Skutocne su vodici hajzli, ale toto je len vypoved urazeneho cierneho pasaziera.
Jazdi uz pegouatcka 51-tka? ?
Reakcia na: AAA #61968:
To vtedy DPB vypísal tender na 1 + myslím 10 krátkych trolejbusov ako opcia, pričom bol "vypísaný na mieru" Škode 21/24Tr a Škoda aj vyhrala. Čiže keď budú najbližšie kupovať krátke trolejbusy, tak to asi budú 24Tr. Minimálne tých 10. Krach Ostrovu už vtedy bol predpokladaný. Peniaze ešte vyčlenené neboli, plán rozvoja dopravy ale vtedy hovoril o niečom úplne inom ako sa dnes deje...
Reakcia na: M5O #61832:
Takže hovoríš KRAVINU? Ale to,že sa ukázalo,že som mal pravdu,a 6702 je naozaj realitou,a že je skutočne v Brne,to ti neprekáža? A takisto,keď v prehľade vozidiel uvidím nový voz,a opýtam sa či skutočne existuje,tak neviem,čo je na tom kravina,a prečo by to mal byť príspevok hodný mazania...A tiež nechápem,prečo pôvodne zverejnený údaj rýchlo stiahli,keď vedeli,že je pravdivý a že ho sem o dva dni vrátia.......
Reakcia na: Ike #61907:
Aj podľa mňa je trasa Koliba - Kamzík pre bus najlepšia, no ak to chce niekto potaihnuť smer mesto, tak oveľa logickejšia konečná ako Hlavná stanica sa mi javí Šancova, resp. Hodžovo nám, s tým, žeby sa zabezpečilo niekde na nejakej konečnej sociálne zariadenie.
Re #61910 Sommelier: Okrem tej uzamikatelnej závory na Kamzíku, ktorej otváranie/zatváranie by dopravu dosť zdržovalo, nezabúdajme na to, že je to lesopark, a teda nedávajme všade bus.
Re #61935 Engerau: Na Kačín skutočne 33 chodievala, no myslím že len cez víkend.
Re #61962 KLF: A inak prečo DPB kupoval 1 kus 21 Tr? Plánoval sa nejaky tender na viac vozov, iba firma krachla? A ak áno kam zmizli tie peniaze naň určené?
---
22 Tr je dizajonov hlavne, čo sa týka zadného čela 100krát lepší ako 25 Tr.
Reakcia na: E499.3056 #61966:
Majitelem je DP ústí nad Labem a má to číslo 601. Kromě toho mají ještě sériové Tr22 (tuším číslo 602-604), ale dost se to od prototypu odlišuje (hlavně v inteiéru).
Nieco sa tu spominalo, ale ja len tak pre istotu... kto teraz vlastni toto vozidlo? http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/SkodaOstrov/PIC_0132.JPG ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.