Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #61922:
Ten náš je nejaký divný, v Brne 21Tr nerobia také nechutné vibrácie pri rýchlosti nižšej ako cca 5 km/h..
Reakcia na: KLF #61917:
Ja som sa v tom "našom" 21Tr viezol iba raz, aj to len jednu zastávku, ale pocit z jazdy bol úplne super ?
Reakcia na: si #61911:
6607, to je to s tým divným zvukom pri rozjazde a prdením z hlásiča zastávok? 🙂
Reakcia na: KLF #61917:
Ja ked vidim zadok toho trojemutantu je mi az do smiechu, alebo na vracanie? No jedno z toho urcite... ?
Reakcia na: Andy #61915:
to som ani nevedel, problemy ktore opisujes nie su ale neriesitelne
Reakcia na: si #61911:
ty jo v BA tak prsi ? Vsetky tbusy, ktore prezili generalku v BA uprimne lutujem - ked som prvy krat videl atrechu 6612 (po dvoch prehliadkach), došlo mi špatne.
Ale 6607 je moj oblubenec...
Veru, veru... jak tu pise Beus - 22Tr boli (a su) fakt kvalitne trolejbusy. Ja mam zas informacie z Ceska a chvalia si to. O radu 21/22Tr bol zaujem od USA, Kanady az po Sibir. Toto doslova! Aj ked - neviem, ci PRAVE zrusenie zakazky z Kanady nepolozilo tu fabriku nahodou. Tie Agory ("tzv." 25Tr)... no neviem. Dizajn sa TVARI moderne, ale moc nasilu. Ta predna maska s tymi svetlami... no neviem. Ale kazdopadne 1 hnacia naprava pri klbovom trolejbuse - to uz JE dovod na odsudenie. Je skoda, ze Skoda 21/22Tr sa v BA bude vyskytovat len v jedinom exemplari. Stane sa tak historickou raritou ako svojho casu Skoda T11. Len dufajme, ze sa aj stane historickym vozidlom a nedopadne ako spominane trolejbusy...
Reakcia na: Dopravák #61913:
no vidis.... nad tymto som nerozmyslal.... ved fakt, ked niekto ide na Kolibu, tak ide do prirody - poprechadzat sa
Reakcia na: Sommelier #61910:
Veď ten chodník je plný turistov a cyklistov, to by akože každú chvíľu mali všetci uhýbať do trávy, aby tade tá SORka prešla? A navyše mal si sa s tým ísť odviezť, keď to tam premávalo, tá SORka išla minimálnou rýchlosťou, chytala všetky konáre a vodič musel ešte aj bránu odomykať.
Reakcia na: Andy #61904:
exactamente, prispevok do BA dopravnej zoo ?
Reakcia na: intony.sk #61894:
Re #61897 Ike: nechajte takk... Časom to pochopí... ? ?

Ja len nerozumiem, prečo chcete bus Koliba - Kamzík... To už je tak strašné si to vyšliapať po svojich?... ? Nechcete bus aj na WC?? ? ?
Reakcia na: Beus #61906:
Hlavne, že tam bude Lidl ?
Reakcia na: Beus #61906:
ja som rad ze tam tie 15Tr dotiahnut nemozu, aspon tam budu viazane tie duodebilneho a na 201 a 202 budu nadalej chodit stare dobre 15Trky s 2ma pohananymi napravami 🙂

Re #61909 Sommelier: no tak 6607ckarovi som akurat dnes hlasil zatekanie do vozidla (v zadnej casti vozidla), pri kazdom rozbehu alebo brzdeni sa zo spojov na strope vyvalila za hrst vody... (a schytavali to aj sedacky)
Reakcia na: Ike #61907:
a co tak zelezna studnicka - Kamzik - Koliba ? Na sorku cesta ako stvorena, len by som ju opatril vystraznym pipacim signalom, aby kazdy den niekoho na tej ceste nezramovala.
A nepridavajme viac dispecerskej byrokracie ako je treba...
Reakcia na: Beus #61884:
pockaj, pokial sem dorazia niektori spoludiskutujuci, ale ja som pocul o problemoch so stahovakmi, karoseriou - koroziou a vyzbrojou. Ako u ktorych serii ?
By the way to bolo u Ostrovakov vcelku bezne, nemusite so mnou suhlasit, ale je tu moj pohlad na klbove nadhery.

6607 je napriek tomu svojim sposobom vynimocna, pretoze prezila ako posledna - ten bus mal najlepsi lak zo vsetkych, a vydrzal generalku v Bratislave - (spolu s niektorymi vybranymi typmi - myslim 6601, 6606, 6602, 6612 (druha prehliadka), druha seria 6608 - 6611 je na tom dost zle. Mozno lepsie tretia (6612 - 6616 ( ☠) - ta je na tom dobre. Stvrta (18 - 22)je totalny a neunosny kopirak druhej série s transparentami, piata (23 - 26) je dobra, siesta povazujem za nadpriemernu, posledna (35 - 38) napriek najlepsiemu stavu sa mi nezda, ze by tahala tak ako predchadzajuca.
Reakcia na: Ike #61900:
neviem, ako myslíš tie "menej-plnohodnotné linky", ale ja si pod tým predstavujem tie linky, ktorých úroveň bola prudko degradovaná otrasnou kvalitou vozového parku (čiže vrakos), a vzhľadom na to sa tieto linky snažím využívať čo najmenej. (napr. L80) ?
Reakcia na: Sommelier #61902:
hej, ale z prevadzkoveho hladiska by bol stratovy... pozri sa...
1) na kazdej zastavke by musel byt dispecer a zistoval by, kolko ludi ide na sorku
2) nevhodna trasa
Hlavna stanica - tazko zistis kto z ludi ide na tu Sorku, a vyclenit separovane nastupiste by bolo asi komplikovane
3) potom dlho ziadna zastavka + na Sancovej sa na Karpatsku odbocit neda
4) ist cez Jeleniu by sa tiez nedalo... jednak by asi obyvatelia protestovali, jednak tu ledva prejde osobne auto, a dalej je tu zatacka ktora zviera 45° uhol
5) defakto cela trasa je pod trolejovym vedenim (okrem Kamziku)

skor by bol lepsi tvoj napad ale len medzi kolibou a kamzikom s kapacitnejsim vozidlom...

ale aj tak si myslim ze tam hore by mal byt klbovy bus, ktory by bol viazany na 203/213
Reakcia na: hoppusmark #61903:
A 15Tr tam nemozu dotiahnut kvoli tomu, co sa tu uz davnejsie preberalo - ze obratisko Molecova nebude (dobre citas, nebude!) zatrolejovane, napriek tomu, ze je to do neba volajuci nezmysel 🙂
Reakcia na: hoppusmark #61899:
Ad tender: Je to sice len moja domnienka, ale je mozna este aj alternativa, ze to, ze sa v tendri kamsi stratila zmienka o dvoch hnacich napravach, je tiez praca lobbingu Irisbusu, kedze sragora sa v takej konfguracii nevyraba (pretoze je to autobus, a ono sa to bez vyraznych konstrukcnych zasahov neda). A oni ju sem predsa chceli za kazdu cenu umiestnit, a ziskat tak dalsi trh, no nie? 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.