Mego, voz 6207 jazdieva iba nočák 516, ak ho mám ja alebo Bigmac. V dennej premávke sa objavuje sporadicky, zvlášť ak nemajú bežné vozy alebo keď si ho s Marečkom požičiame, aby poznal Bratislavu aj počas dennej doby. Stále jazdí ako hodinky, len by potreboval trošku ošetriť skelet a vonkajší plášť.
Ale nechcime príliš veľa, aby neskončil ako 1923-ka. Aj o ňu bol prejavený záujem, nájdený spôsob ako ju oživiť, ale podaktorí páni z Kráľovstva Gumokolov na Bojnickej sa zaťali a urýchlene ju rozobrali a odpratali do šrotu. Nápadne mi to pripomína konanie ľudí na železnici po roku 1975, kde stáli na odstavných koľajách pary, či iné vzácnosti v podobe náraďových či vrchárskych vozňov prestavaných z kráľovských salónov a špeciálov. Kým si hnili, bolo dobre. Keď sa ich chcel niekto ujať a nedajbože ich zrekonštruovať a jazdiť s nimi - na druhý deň vidali rušiaci výnos u už sa veselo krájalo autogénom...
Nech žijú tí hlupáci z radov päťdesiatnikov, odchovaní minulým režimom, s klapkami na očiach a kanálovým deklom na mozgovom centre, ktorí pre svoje pohodlie, zaslepenosť, nenásytnosť a neochotu zniesť čo i len malé riziko radšej v tichosti povolia likvidáciu aj toho mála, čo nám z histórie, a nielen dopravy, na Slovensku zostalo.
Informáciu o Moskovskej mám od otca (bez upresnenia dátumu). Osobne si pamätám len Avion. Čiže Moskovská mohla byť teoreticky pred vybudovaním Bajkalskej (niekde tie autobusy začínať museli), tipol by som si to na koniec 60-tych rokov, prípadne začiatok 70-tych.
"Pri prechadzani z jedneho jazdneho pruhu do druheho, alebo autobus pri vyjazde zo zastavky musi NEOHROZIT - to znemane ze pokojne pri preradovani z pruhu do pruhu, alebo autobus pri vyjazde moze sposobit ze vozidlo iduce v druhom pruhu musi prudko zabrzdit, aby zabranilo zrazke"
Práve naopak nesmie ísť takto. Pokiaľ ja viem, tak pri prechádzaní z pruhu do pruhu nesmie ani ohroziť ani obmedziť. V prípade, že vychádza z vedľajšej na hlavnú, tak je to tak, ako si napísal. ?
Áno, šikmé státia (pri parčíku). Dnes má pár takých Poprad.
S tou Moskovskou si si istý? V ktorých rokoch to bolo? Pred vybudovaním Bajkalskej?
Inak, ja si pamätám nást. 5 Ostrava, 6 Komárno-Štúrovo; za rohom stávala určite Nitra. Ostatné mi už vyšumeli z hlavy...
V CP 1982/83 sú ešte diaľkáče vedené k/od Aviónu (a prímestské linky z/na Bajkalskú), "aut.stan." (Nivy) sa objavuje od CP 1983/84. Bajkalská nikdy úplne neprevzala funkciu Aviónu. Bola len konečnou pre prímestské linky a diaľkové na nej len zastavovali.
Myslel som to tak ze v pripade zapchy by mohol aj ten drzy, ktory nepusti auto z kolajiska do zapchy, citit spoluvinu.
Re #60711 Spectre: toho tvojho nepustim. Ale ked sa niekto potrebuje otocit tak to nie je spekulujuci fas (pokial sa neotaca mimo riadneho priecestia).
Inak uz o tom diskutujeme pat stran a v com sme sa zhodli???
Nepoznáš krivku zvanú trabaloida a goniometrickú funkciu trabalus ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PePa
Ale nechcime príliš veľa, aby neskončil ako 1923-ka. Aj o ňu bol prejavený záujem, nájdený spôsob ako ju oživiť, ale podaktorí páni z Kráľovstva Gumokolov na Bojnickej sa zaťali a urýchlene ju rozobrali a odpratali do šrotu. Nápadne mi to pripomína konanie ľudí na železnici po roku 1975, kde stáli na odstavných koľajách pary, či iné vzácnosti v podobe náraďových či vrchárskych vozňov prestavaných z kráľovských salónov a špeciálov. Kým si hnili, bolo dobre. Keď sa ich chcel niekto ujať a nedajbože ich zrekonštruovať a jazdiť s nimi - na druhý deň vidali rušiaci výnos u už sa veselo krájalo autogénom...
Nech žijú tí hlupáci z radov päťdesiatnikov, odchovaní minulým režimom, s klapkami na očiach a kanálovým deklom na mozgovom centre, ktorí pre svoje pohodlie, zaslepenosť, nenásytnosť a neochotu zniesť čo i len malé riziko radšej v tichosti povolia likvidáciu aj toho mála, čo nám z histórie, a nielen dopravy, na Slovensku zostalo.