Reply on: Sommelier #60784:
hej, hlavne v opacnom smere uplne idealny, pri pravidelnosti MHD si mozes fakt naplanovat to aby si minimalne cakal pri prestupe kdesi na okraji mesta na spoj ktory chodi 1x za hodinu (aj to v popoludnajsej spicke) a pritom ti nezdrhol; ked chodil na asmn, vedel presne za ako dlho to tam po vlastnych preslape (a dokedy mozme napriklad chlastat spolu kofolu )a zo vzdialenosti z ktorej cestoval mam dojem ze rozdiel v cene na okraj BA a na ASMN bud nebol alebo bol mensi ako 14 Sk (cena zakladneho listku na MHD); nehovoriac o pohodli (a aj ja uz dnes cestujem MHD z dolnych honov do petrzalky a nazad minimalne a preferujem dopravu autom, aj ked to je urcite drahsie...)
PePa
Ale nechcime príliš veľa, aby neskončil ako 1923-ka. Aj o ňu bol prejavený záujem, nájdený spôsob ako ju oživiť, ale podaktorí páni z Kráľovstva Gumokolov na Bojnickej sa zaťali a urýchlene ju rozobrali a odpratali do šrotu. Nápadne mi to pripomína konanie ľudí na železnici po roku 1975, kde stáli na odstavných koľajách pary, či iné vzácnosti v podobe náraďových či vrchárskych vozňov prestavaných z kráľovských salónov a špeciálov. Kým si hnili, bolo dobre. Keď sa ich chcel niekto ujať a nedajbože ich zrekonštruovať a jazdiť s nimi - na druhý deň vidali rušiaci výnos u už sa veselo krájalo autogénom...
Nech žijú tí hlupáci z radov päťdesiatnikov, odchovaní minulým režimom, s klapkami na očiach a kanálovým deklom na mozgovom centre, ktorí pre svoje pohodlie, zaslepenosť, nenásytnosť a neochotu zniesť čo i len malé riziko radšej v tichosti povolia likvidáciu aj toho mála, čo nám z histórie, a nielen dopravy, na Slovensku zostalo.