Reply on: Sommelier #60786:
a este jedna vec... zober si cast cestujucich pre ktorych nie je BA koncovym bodom, ale tu len prestupuju... to ze prestup z vlaku na autobusy SAD je dost nestastny lebo sa treba presuvat medzi stanicami myslim je vacsine tu pritomnych zname, a chces to iste dosiahnut aj v pripade ze budes potrebovat prestupovat medzi jednotlivymi linkami SADistov ?
S499.1023
Ak necháme cestujúcich prichádzajúcich zvonka prestupovať v okrajových častiach Bratislavy, dôjde k tomuto:
1) Časť cestujúcich sa na takúto buzeráciu vykašle, oživí Š 120 LPG a začne nám týmto šrotom zlepšovať životné prostredie. O TO NEMÁME ZÁUJEM.
2) Časť cestujcich si zakúpi električenky a potreba dotácie do MHD opätovne vzrastie. NA TO NEMÁME,
3) Časť cestujúcich, ktorí si aj zaplatia plné cestovné, preplňpvaním MHD spôsobí odliv vnútromestských cestujúcich z MHD, pokiaľ nebudú adekvátne navýšené kapacity - viď bod 1 - NA TO NEMÁME.
A malá oprava ekonomickej teórie - najlukratívnejším zákazníkom pre DP je zákazník na čo najkratší úsek. Cestovné lístky na dlhšiu dobu sú ZVÝHODNENÉ ako akási odmena zákazníkovi za vernosť.