Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dolespomínaný článok pána Jeřábka z Bratislavských novín, kým sa objaví na webe: http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=3HFBEOUHKGSJK3BSQSQ77SQTL9
Reakcia na: tvojtatko #56587:
co ja som tomu asi nepochopil
Zaujimalo by ma ako sa da reklamovat neopravnena pokuta za jazdu bez listka?
Reakcia na: galiyosha #56578:
Tak ja som počul, že v tendri druhá bola spoločnosť NEOMAN. Za touto značkou nemuseli byť nevyhnutne vozidlá typu MAN.
A že si trieskali hlavu o múr(hodil by sa ten smajlík); lebo ževraj dali ponuku iba o pár DESIATOK tisíc (možno 50, možno 80; každopádne DO 100 tisíc) viac za voz ako Vrakosa. ?
Reakcia na: Sommelier #56584:
"Stary most je pra automobilovu dopravu velmi podstatny. A nejaku dobu este bude. Je to most, ktory je umiestneny smerom do Petrzalky najlepsie." ? ? ?
Stary most bol mozno najlepsi pre dopravu do Petržlenky v čase, keď bol postavený, ale nie dnes. Ináč by s nim asi mesto niečo robilo. Súhlasím s Tebou ešte v takých 80 tych rokoch. Vtedy bol v Starom meste (1.obvod) najväčší rozdiel medzi počtom tam bývajúcich obyvateľov a pracovnými miestami. Aj v Petržalke bol tento rozdiel obrovský, akurát presne opačnými počtami ako v centre.. Najväčší prepravný prúd bol na trase Petržka - Centrum. (takisto ako Ružinov - Centrum, či Západ - Centrum. ) Ale dnes sa ten pomer pracujúcich a bývajúcich podstatne zmenil tak v 1. obvode, ako aj v 5. obvode, ale napr. aj v 2. obvode. Teda prepravný prúd 5.obvod - 2. obvod je dnes rovnako veľký, ak nie väčší, ako prúd 5.o - 1. o. Ale dnes je významný (aj keď skôr stále iba potenciálne) už aj prúd 5. o - 4.o. (Na ilustráciu poslúži dobre socka: dnes linky 68, 96, 98 - ako sa zmenila kapacita oproti povedzme 1990? (vtedy L55, 118, 119, 120);ďalej dnešná 92 oproti kedysi 112, a linky do centra oproti vtedajším linkám do centra)
Z tohto hľadiska sú najlepšie umiestnené mosty Prístavný, Apolo a Lafranconi. Mimochodom, ten most Apolo tam asi nepostavili len preto, že na Dunaji bola fúga medzi dvomi mostami. ?
Reakcia na: galiyosha #56566:

Mozem Ti na rovinu povedat, ze zajtra by som najradsej zavrel polovicu Dunajskej, Nam. SNP, Sturovu a dokonca aj Straomestsku.
Ale to co chces je nie vzdy to co by si mal. Stary most je pra automobilovu dopravu velmi podstatny. A nejaku dobu este bude. Je to most, ktory je umiestneny smerom do Petrzalky najlepsie.
Mam otazku k dvom temam co sa tu preberali: Ak sa tu budu testovat elektricky ako bolo spominane, tak ako je to v tomto pripade s homologizaciou? Bude udelene len neake docasne povolenie ako testovacia prevadzka? Ako je to s testovanim vozidiel?
Reakcia na: fobust #56581:

Mimochodom, ako aj niektorí na tomto fóre.... 🙂
Reakcia na: galiyosha #56573:

Novinám? Nedaj sa vysmiať. Té vedia písať iba drísty a bulvárne provokácie bez akejkoľvek štipky premýšľania nad tým, čo vlastne píšu...
Reakcia na: galiyosha #56578:
Solaris bol ten posledny 🙂
Reakcia na: Sommelier #56537:
Je, to šialené... ? Neviem si predstaviť kade by si to napájal na existujúce trate aby si neodpísal IGK alebo niečo nezbúral. Ale hlavne - nepochopil som, čo sa tým vyrieši.
Reakcia na: d3k0 #56577:
MANy? S akou výbzrojou, to netušíš? Tretím účastníkom bol, predpokladám, Solaris/DPO/Cegelec. Kto bol štvrtý? Hess? Van Hool? Mercedes? Volvo? Trolza? AKSM? ? Alebo nebodaj Irisbus s Cristalisom? ?

Na drátolezových fanatikov: Kto vlastne na západe okrem Kiepe Elektrik ešte robí trolejbusové výzbroje? Z minulosti ma napadá AEG (ktoré, už, myslím, zakapalo), Brown-Boveri, Hess, ABB, ešte snáď Siemens... Ale netuším, aké su medzi týmito firmami v súčasnosti vzťahy a kto z nich doposiaľ vyrába.
Reakcia na: Beus #56574:
Mno jo... Inak, keby vraj nebolo 25 Tr, tak by tu boli MANy s palicami 🙂

Re #56576 galiyosha: Mno ja sa uz veeelmi tesim na porovnanie ceny za kosicke 18m vozy a bratislavske 15m vozy - ked vyjde udaj o nasich vozoch vo Vestniku 🙂
Reakcia na: Puki #56575:
☺ Tak to sa idem hneď pozrieť do schránky, či mi tam už neležia!

Re #56574 Beus: To je inak jediná vec, ktorú vnímam pozitívne na tendri na 15m nezmysly, keď máme akútny nedostatok kĺbakov...
Reakcia na: galiyosha #56573:
Čo sa týka tých novín. Dnes bol dobrý článok v Bratislavských novinách od pána Jeřabka o trolejovom vedení v BA. Odporúčam všetkým ?
Re #56572 fobust: Ja som mestu písal cca 6 krát a z toho mi odpísali 2x ?
Reakcia na: galiyosha #56573:
...a na UVO. Pripadne aj inam. Rozmyslam ale, ci este je mozne sucasny stav zvratit.

Este stastie, ze (sr)agora neexistuje v 15m verzii. Je dufam vsetkym jasne, kto (a najma akym sposobom) by vyhral posledny tender, keby existovala.
Reakcia na: fobust #56572:
Mestu nepíš. Píš radšej do novín. 🙂
Reakcia na: d3k0 #56570:

Mám sto chutí napísať mestu, ale vieš ako by to dopadlo....
Reakcia na: d3k0 #56570:
Ale veď ponuky sa predkladali v slovenských korunách. Kurz SKK:CZK by mal byť problémom dodávateľa, nie odberateľa.
Reakcia na: d3k0 #56569:
No a ak by v tom homologizacia nebola, znamena to len na 6 kusoch predrazenie o 21 milionov, co je 1.25 nasobok povodnej ceny za 1 ks. Alebo zeby SKK tak oslabila oproti CZK?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.