Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Aj keby v tom bola homologizacia, rovnice su pomerne jednoduche:

15t + h = 209922000
6t + h = 104961000
kde t = cena 1 ks trolejbusu a h = cena homologizacie

z toho
t = 11662333
h = 34987002

Tomu sa uz hovori pekna homologizacia za 35 milionov 🙂
Reakcia na: galiyosha #56567:

Výrobca nemá nič s homologizáciou. Kľudne predá všetky vozy, zoberie dohodnutú sumu a majiteľ ich potom môže vystavovať vo vozovni, lebo buzernaty (-y množné neživotné ako už makrokufor písal) od dráhového úradu nedajú pečiatku. Chcelo by to presne zistiť, či sa v tej cene započítava aj homologizácia alebo nie. V prvom prípade to ešte pochopím, ale aj tak sa mi to nezdá v poriadku aby bola homologizácia rorátaná na 6 kusov. Mala by byť samostatnou, jednorázovou položkou a nie niečim, čo sa má "schovať". V druhom prípade to fakt niečo smrdí.
Reakcia na: fobust #56564:
Homologizácia za 21M? A aj keby -- výrobca si to mal započítať už v cene, s ktorou sa zúčastnil súťaže na rámcovú zmluvu. Ak dodatočne zistil, že na náklady na homologizáciu "akosi" zabudol, je to JEHO problém!

Niečo tu smrdí, a poriadne smradľavo. Úrad pre verejné obstarávanie na to nevraví nič?
Reakcia na: Sommelier #56562:
"Hlavna Stanica - linka 1 do Dubravky - nepouzitelna a podobne to bude aj s tou do Petrzalky." Skutočne?
a-83 Námestie hraničiarov - Drobného: 29 minút, pokiaľ nikde nečakáš v zápche.
a-12 Šafárikovo námestie - Drobného: 27 minút bez ohľadu na zapchatosť mesta. Pokiaľ sa uzavrie pre IAD Starý most, následne aj Štúrova a konečne sa spustí preferencia, môže to ešte klesnúť.
A koľko to asi bude trvať električke z Námestia hraničiarov na Šafárikovo námestie? Určite nie dlhšie, než 5 minút.

"Elektricka by sa mala centru vyhnut vacsim oblukom, pretoze v nom straca velmi vela casu."
Ale ono, čuduj sa svete, sú aj ľudia, čo práve do toho centra potrebujú cestovať. 🙂
Reakcia na: Sommelier #56562:
prestan uz trepat pitchoviny... pred neakym casom bol stary most uzavrety z dovodu kolizie lode a jedneho jeho piliera a neaky zasadny problem to nesposobilo (a to v tom case este neexistoval ani most kosicka), skor naopak, priam nadherne sa zlepsila prejazdnost na safarikovom namesti - ziadne zacpy ani od nabrezia ano od dostojevskeho radu....
a individualnych motoristov by bolo treba z centra mesta skor vykopat a nie im tam pomaly div nie ze cervene koberceky pred auta pokladat....
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3148

Nie je v tej cene započítaná aj cena homologizácie? Vie niekto o tom viacej?
Reakcia na: Sommelier #56562:

Prosím ťa prestaň písť tie sprostosti a premýšľaj. Som veľmi tolerantný, ale píšeš absolútne hovadiny. Máš predsa mozog, tak ho aj používaj. Ďakujem. A buď rád že ti to niekto povie po dobrom.
Reakcia na: galiyosha #56561:
e #56561 galiyosha & Amos
OK. Je to mozno tym, ze si myslim, ze by sa hodila trat prepajajuca Americke namestie a Zahradnicku. Zachadzka linky 14 na Trnavske myto je cista strata casu. A je to mozno tym, ze trat na Mileticovej je v stave alfa-beta.
Hlavna Stanica - linka 1 do Dubravky - nepouzitelna a podobne to bude aj s tou do Petrzalky.
Narvat elektricku do Mesta cez Safko je nevhodne.
Z dopravneho pohladu by som motoristom Stary most nebral. Pokial sa uzavrie pre automobilovu dopravu, zacpe sa aj to co este relativne zacpate nie je. Ale asi sa nic ine nebude dat robit. Jedine dalsi most...
O metre nehovorim. To je totalne zbytocne. Lenze vieme, ze to bolo zamyslane uplne inak. Elektricka by sa mala centru vyhnut vacsim oblukom, pretoze v nom straca velmi vela casu.
Reakcia na: Sommelier #56558:
Zhodneme sa na tom, že jedna električková radiála je málo. Na zvyšku však už nie.

To, že električka neodťaží a-93 a Novému mostu, je jasné. Metro by ale podľa Teba odťažilo? Prečo? K metru by vari ľudia nemuseli dochádzať priečne cez pol Petržalky?

A prečo stále tú električku prezentuješ ako končiacu na Šafárikovom námestí? Tým, čo dennodenne prestupujú z autobusu na električku -- či už práve na Šafárikovom námesti alebo pod Novým mostom či na Zochovej -- to výrazne spohodlní a zrýchli cestovanie.

Ja to mám na a-93 a a-95 asi rovnako ďaleko. Keď sa potrebujem dostať do Karlovej Vsi, momentálne chodím na a-93 kvôli lepšej ponuke spojenia na Zochovej (v porovnaní so Šafkom, kde bez ďalšieho pochodu jazdí požadovaným smerom len e-12), hoci prestup Zochova - Kapucínska je minimálne v jednom smere úbohý. Akonáhle by som mohol prestúpiť z električky na hrane na spoj rovno do Karlovej Vsi, nemám čo riešiť.

Ružinov taktiež. Napríklad jazdná doba a-68 Romanova - Záhradnícka je 14 minút -- v ideálnom prípade. Jazdná doba e-14 Šafárikovo námestie - Záhradnícka je 11 minút, pričom ju už cestou nemá veľmi čo spomaliť. Električkou sa z Romanovej na Šafárikovo námestie dostanem hravo do 8 minút. To je síce o pár minút dlhšie, ale z a-68 by som na Záhradníckej musel tak či tak prestúpiť. Navyše v prípade, že aj na a-68 musím prestupovať, a na električku by som nemusel (čo je dosť možné, keďže pokryje väčšie územie Petržalky), to opäť vychádza v jej prospech.

A rád by som vedel, akú alernatívu ponúkaš na cestu do Rače. Taxík? a-59 je linka, ktorá sa možno nedožije ani výstavby električky.
Reakcia na: Sommelier #56558:
Jo. A metro konciace o 500m dalej na Kamennom by uz hufne vyuzivali?
Reakcia na: Sommelier #56558:
Skus si pozriet nejake tie clanky, v ktorych predstavitelia magistratu hovorili o tom, ze urcite sa nebude elektricka otacat na Safku. Ze bud ju predlzia do KV alebo Race alebo na hl. stanicu.
Reakcia na: Ámos #56549:
Tak to je dobra blbost. Ak budes z Petrzalky cestovat do Karlovky, elektricku pouzijes len ked budes byvat v blizkosti radialy. Pri ceste do Race by elektricku opat vyuzil len blazon, podobne ako na Piesky ci do Ruzinova. Elektricka konciaca nenormalne debilnym sposobom na Safarikovom namesti, odkial sa prakticky nikam nedostane je chybou, ktoru z dopravneho pohladu este olutujeme.
Tak sa tu stavalo kedysi, lebo neboli peniaze. A teraz sa vyhadzuju.
Pokial niekto ten koridor planoval pre lahsie alebo tazsie metro, nemoze si ktokolvek mysliet, ze je to vhodne pre elektricku a jej druhu konecnu urobit tam, kde vobec nie je treba, resp. je potrebna niekde inde.
Petrzalcania ju nebudu vyuzivat tak ako sa ocakava a vsetci sa nadalej budu trieskat v preplnenych busoch smerom na Zochovu a hlst cez Novy most. A to je fakt. Tymto pozdravujem vsetkych, ktori suhlasia s tratou do Petrzalky len preto, lebo to bude pekne, ale v podstate na nic.
Reakcia na: SZKV #56545:
Dík za info ? Ale aj v BA predsa jazdia T6 aj s novsim interierom ako je na danej fotke z Prahy. Nie vsetky maju tu staru gumenu podlahu a kozenkove potahy. Ale to asi hovorim uz o 3.generacii. Inak ta Riga vypada zaujimavo,hlavne tie zberace. ☺
Reakcia na: SZKV #56550:
A v 97-98 roku nebol v Bratislave problem so starymi T3kami. Tu bol problem s K2 a za to T6 nahrada nie je. Treba sa na to pozriet trosku s vacsieho ulhu. samozrejme, ze by som bol rad, keby do BA vtedy prislo 50 T6tiek, no potom by sa vyhadzovali vozy mladsie ako 20 rokov. A to by bol privelky luxus.
Reakcia na: SZKV #56550:
Hodne a par. Ked to prepocitas percentualne tak to taky velky rozdiel nie je. BA ich ma od tohto roku 12 z 220. Vy ich mate tusim 120 z 950. (Neviem kolko presne T6 tretej serie mate)
Reakcia na: galiyosha #56551:
V takom by sa vozili aj v BA, to by len prazska CKD musela nieco take pre 1000 vediet vyrobit. Ale vtedy bol zvyk, aby sa zakaznik prisposoboval vyrobcovi...
Reakcia na: Ámos #56548:
V Prahe sa vozili v takom istom, len to malo ešte dva kĺby.
Reakcia na: Ámos #56548:
No jistě, ale ale kdyby soudruzi z ČKD na konci 80. let vyráběli totéž, co pro tehdejší SSSR, tak to bude vypadat jako v Rize nebo v Bratislavě. Je jasné, že je to o poznání horší, než série T6 z konce 90. let (kterých jsme my nakoupili hodně a vy jen pár), ale zato podstatně lepší než T3SUCS, co se nám ve velkém lifrovaly!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.