Tak ja som počul, že v tendri druhá bola spoločnosť NEOMAN. Za touto značkou nemuseli byť nevyhnutne vozidlá typu MAN.
A že si trieskali hlavu o múr(hodil by sa ten smajlík); lebo ževraj dali ponuku iba o pár DESIATOK tisíc (možno 50, možno 80; každopádne DO 100 tisíc) viac za voz ako Vrakosa. ?
"Stary most je pra automobilovu dopravu velmi podstatny. A nejaku dobu este bude. Je to most, ktory je umiestneny smerom do Petrzalky najlepsie." ? ? ?
Stary most bol mozno najlepsi pre dopravu do Petržlenky v čase, keď bol postavený, ale nie dnes. Ináč by s nim asi mesto niečo robilo. Súhlasím s Tebou ešte v takých 80 tych rokoch. Vtedy bol v Starom meste (1.obvod) najväčší rozdiel medzi počtom tam bývajúcich obyvateľov a pracovnými miestami. Aj v Petržalke bol tento rozdiel obrovský, akurát presne opačnými počtami ako v centre.. Najväčší prepravný prúd bol na trase Petržka - Centrum. (takisto ako Ružinov - Centrum, či Západ - Centrum. ) Ale dnes sa ten pomer pracujúcich a bývajúcich podstatne zmenil tak v 1. obvode, ako aj v 5. obvode, ale napr. aj v 2. obvode. Teda prepravný prúd 5.obvod - 2. obvod je dnes rovnako veľký, ak nie väčší, ako prúd 5.o - 1. o. Ale dnes je významný (aj keď skôr stále iba potenciálne) už aj prúd 5. o - 4.o. (Na ilustráciu poslúži dobre socka: dnes linky 68, 96, 98 - ako sa zmenila kapacita oproti povedzme 1990? (vtedy L55, 118, 119, 120);ďalej dnešná 92 oproti kedysi 112, a linky do centra oproti vtedajším linkám do centra)
Z tohto hľadiska sú najlepšie umiestnené mosty Prístavný, Apolo a Lafranconi. Mimochodom, ten most Apolo tam asi nepostavili len preto, že na Dunaji bola fúga medzi dvomi mostami. ?
Mozem Ti na rovinu povedat, ze zajtra by som najradsej zavrel polovicu Dunajskej, Nam. SNP, Sturovu a dokonca aj Straomestsku.
Ale to co chces je nie vzdy to co by si mal. Stary most je pra automobilovu dopravu velmi podstatny. A nejaku dobu este bude. Je to most, ktory je umiestneny smerom do Petrzalky najlepsie.
Mam otazku k dvom temam co sa tu preberali: Ak sa tu budu testovat elektricky ako bolo spominane, tak ako je to v tomto pripade s homologizaciou? Bude udelene len neake docasne povolenie ako testovacia prevadzka? Ako je to s testovanim vozidiel?
Je, to šialené... ? Neviem si predstaviť kade by si to napájal na existujúce trate aby si neodpísal IGK alebo niečo nezbúral. Ale hlavne - nepochopil som, čo sa tým vyrieši.
MANy? S akou výbzrojou, to netušíš? Tretím účastníkom bol, predpokladám, Solaris/DPO/Cegelec. Kto bol štvrtý? Hess? Van Hool? Mercedes? Volvo? Trolza? AKSM? ? Alebo nebodaj Irisbus s Cristalisom? ?
Na drátolezových fanatikov: Kto vlastne na západe okrem Kiepe Elektrik ešte robí trolejbusové výzbroje? Z minulosti ma napadá AEG (ktoré, už, myslím, zakapalo), Brown-Boveri, Hess, ABB, ešte snáď Siemens... Ale netuším, aké su medzi týmito firmami v súčasnosti vzťahy a kto z nich doposiaľ vyrába.
Mno jo... Inak, keby vraj nebolo 25 Tr, tak by tu boli MANy s palicami
Re #56576 galiyosha: Mno ja sa uz veeelmi tesim na porovnanie ceny za kosicke 18m vozy a bratislavske 15m vozy - ked vyjde udaj o nasich vozoch vo Vestniku
Čo sa týka tých novín. Dnes bol dobrý článok v Bratislavských novinách od pána Jeřabka o trolejovom vedení v BA. Odporúčam všetkým ?
Re #56572 fobust: Ja som mestu písal cca 6 krát a z toho mi odpísali 2x ?
No a ak by v tom homologizacia nebola, znamena to len na 6 kusoch predrazenie o 21 milionov, co je 1.25 nasobok povodnej ceny za 1 ks. Alebo zeby SKK tak oslabila oproti CZK?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.