Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #56566:

Mozem Ti na rovinu povedat, ze zajtra by som najradsej zavrel polovicu Dunajskej, Nam. SNP, Sturovu a dokonca aj Straomestsku.
Ale to co chces je nie vzdy to co by si mal. Stary most je pra automobilovu dopravu velmi podstatny. A nejaku dobu este bude. Je to most, ktory je umiestneny smerom do Petrzalky najlepsie.
Mam otazku k dvom temam co sa tu preberali: Ak sa tu budu testovat elektricky ako bolo spominane, tak ako je to v tomto pripade s homologizaciou? Bude udelene len neake docasne povolenie ako testovacia prevadzka? Ako je to s testovanim vozidiel?
Reakcia na: fobust #56581:

Mimochodom, ako aj niektorí na tomto fóre.... 🙂
Reakcia na: galiyosha #56573:

Novinám? Nedaj sa vysmiať. Té vedia písať iba drísty a bulvárne provokácie bez akejkoľvek štipky premýšľania nad tým, čo vlastne píšu...
Reakcia na: galiyosha #56578:
Solaris bol ten posledny 🙂
Reakcia na: Sommelier #56537:
Je, to šialené... ? Neviem si predstaviť kade by si to napájal na existujúce trate aby si neodpísal IGK alebo niečo nezbúral. Ale hlavne - nepochopil som, čo sa tým vyrieši.
Reakcia na: d3k0 #56577:
MANy? S akou výbzrojou, to netušíš? Tretím účastníkom bol, predpokladám, Solaris/DPO/Cegelec. Kto bol štvrtý? Hess? Van Hool? Mercedes? Volvo? Trolza? AKSM? ? Alebo nebodaj Irisbus s Cristalisom? ?

Na drátolezových fanatikov: Kto vlastne na západe okrem Kiepe Elektrik ešte robí trolejbusové výzbroje? Z minulosti ma napadá AEG (ktoré, už, myslím, zakapalo), Brown-Boveri, Hess, ABB, ešte snáď Siemens... Ale netuším, aké su medzi týmito firmami v súčasnosti vzťahy a kto z nich doposiaľ vyrába.
Reakcia na: Beus #56574:
Mno jo... Inak, keby vraj nebolo 25 Tr, tak by tu boli MANy s palicami 🙂

Re #56576 galiyosha: Mno ja sa uz veeelmi tesim na porovnanie ceny za kosicke 18m vozy a bratislavske 15m vozy - ked vyjde udaj o nasich vozoch vo Vestniku 🙂
Reakcia na: Puki #56575:
☺ Tak to sa idem hneď pozrieť do schránky, či mi tam už neležia!

Re #56574 Beus: To je inak jediná vec, ktorú vnímam pozitívne na tendri na 15m nezmysly, keď máme akútny nedostatok kĺbakov...
Reakcia na: galiyosha #56573:
Čo sa týka tých novín. Dnes bol dobrý článok v Bratislavských novinách od pána Jeřabka o trolejovom vedení v BA. Odporúčam všetkým ?
Re #56572 fobust: Ja som mestu písal cca 6 krát a z toho mi odpísali 2x ?
Reakcia na: galiyosha #56573:
...a na UVO. Pripadne aj inam. Rozmyslam ale, ci este je mozne sucasny stav zvratit.

Este stastie, ze (sr)agora neexistuje v 15m verzii. Je dufam vsetkym jasne, kto (a najma akym sposobom) by vyhral posledny tender, keby existovala.
Reakcia na: fobust #56572:
Mestu nepíš. Píš radšej do novín. 🙂
Reakcia na: d3k0 #56570:

Mám sto chutí napísať mestu, ale vieš ako by to dopadlo....
Reakcia na: d3k0 #56570:
Ale veď ponuky sa predkladali v slovenských korunách. Kurz SKK:CZK by mal byť problémom dodávateľa, nie odberateľa.
Reakcia na: d3k0 #56569:
No a ak by v tom homologizacia nebola, znamena to len na 6 kusoch predrazenie o 21 milionov, co je 1.25 nasobok povodnej ceny za 1 ks. Alebo zeby SKK tak oslabila oproti CZK?
Aj keby v tom bola homologizacia, rovnice su pomerne jednoduche:

15t + h = 209922000
6t + h = 104961000
kde t = cena 1 ks trolejbusu a h = cena homologizacie

z toho
t = 11662333
h = 34987002

Tomu sa uz hovori pekna homologizacia za 35 milionov 🙂
Reakcia na: galiyosha #56567:

Výrobca nemá nič s homologizáciou. Kľudne predá všetky vozy, zoberie dohodnutú sumu a majiteľ ich potom môže vystavovať vo vozovni, lebo buzernaty (-y množné neživotné ako už makrokufor písal) od dráhového úradu nedajú pečiatku. Chcelo by to presne zistiť, či sa v tej cene započítava aj homologizácia alebo nie. V prvom prípade to ešte pochopím, ale aj tak sa mi to nezdá v poriadku aby bola homologizácia rorátaná na 6 kusov. Mala by byť samostatnou, jednorázovou položkou a nie niečim, čo sa má "schovať". V druhom prípade to fakt niečo smrdí.
Reakcia na: fobust #56564:
Homologizácia za 21M? A aj keby -- výrobca si to mal započítať už v cene, s ktorou sa zúčastnil súťaže na rámcovú zmluvu. Ak dodatočne zistil, že na náklady na homologizáciu "akosi" zabudol, je to JEHO problém!

Niečo tu smrdí, a poriadne smradľavo. Úrad pre verejné obstarávanie na to nevraví nič?
Reakcia na: Sommelier #56562:
"Hlavna Stanica - linka 1 do Dubravky - nepouzitelna a podobne to bude aj s tou do Petrzalky." Skutočne?
a-83 Námestie hraničiarov - Drobného: 29 minút, pokiaľ nikde nečakáš v zápche.
a-12 Šafárikovo námestie - Drobného: 27 minút bez ohľadu na zapchatosť mesta. Pokiaľ sa uzavrie pre IAD Starý most, následne aj Štúrova a konečne sa spustí preferencia, môže to ešte klesnúť.
A koľko to asi bude trvať električke z Námestia hraničiarov na Šafárikovo námestie? Určite nie dlhšie, než 5 minút.

"Elektricka by sa mala centru vyhnut vacsim oblukom, pretoze v nom straca velmi vela casu."
Ale ono, čuduj sa svete, sú aj ľudia, čo práve do toho centra potrebujú cestovať. 🙂
Reakcia na: Sommelier #56562:
prestan uz trepat pitchoviny... pred neakym casom bol stary most uzavrety z dovodu kolizie lode a jedneho jeho piliera a neaky zasadny problem to nesposobilo (a to v tom case este neexistoval ani most kosicka), skor naopak, priam nadherne sa zlepsila prejazdnost na safarikovom namesti - ziadne zacpy ani od nabrezia ano od dostojevskeho radu....
a individualnych motoristov by bolo treba z centra mesta skor vykopat a nie im tam pomaly div nie ze cervene koberceky pred auta pokladat....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.