Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: petert #53915:
A to že je jednosmerná vôbec ale vôbec nevadí... ? ? ?
Upresním LOKO - Krisa 151 dosiahne v pohode nad 160 km v h. ?
Dopravna nehoda maleho plynoveho autobusu pravdepodobne linka c 67 vo Vrakuni na Hradskej ulici za mostom nad malym Dunajom.
Reakcia na: S499.1023 #53907:
Slovenské zmije dosiahli v testoch 170 Km v h. Uvažuje sa, že budú teda použité na 160 km r. v h.! na nových tratiach. ?
Ráno začalo nervozitou v trolejbuse. Takto by som začal úvodne o zvláštnej ródeo jazde uháňajucej pred niečim záhadnym. Niekoľko násobne trhania v pred a zad, brzdy na plný ale nie plinulo. Skoro preplnený trolejbus č. 204 6276 7:15 nás hádzal a strhával nechutne jednehjo na druhého strmhlav k zemi. cca 25 min. Pred hlavn.žel. stanicou však sa naskytla konečne pauza , aby si vodičko len zle prehodene trol. palice dal ručne na správne miesto. Občania dostatočne prebratý nestíhali na zastávkach vystúpiť nastúpiť až si bzučákoval na každej , ZATVÁRAM ! Kde tu ešte znova musel opakovane pootvoriť aby mu netrieskal obč. na dvere. Na kramároch to však tak trhol cez el. kríženie, že vypadli poistky. Oplatí sa blbnúť nervozným vodičom.? Asi áno. Hneď zrána znervoznil 1 pr. tup až 50 tich cestujúcich. Som však nadšený na DPB však začína robiť pokroky. Revízory boli konečne aj na konečnej trolejbusu 204 205 v Trnávke v skor. rannych hodinach a to z 2 čiern. pasažiermi. Dúfam , že sa daju aj na 2 pásmo, kedže tam si tiež DPB zarobý viac na seba ? ?
Reakcia na: Ámos Keynes #53908:
hmm akurat ze 78 v sucasnej trase z pohladu cloveka co byva "pod trolejom" ma strasne velku cast zberneho uzemia pokrytu aj trolejbusom, preto by som povazoval za rozumne jej trasu posunut od trnavskeho myta dakam inam, kde sa tieto uzemia nebudu natolko prekryvat...
Neviete co je s tymi Mini Mercedesmi? Ved uz tu mali byt...
Reakcia na: matej #53759:
Skus sa zamysliet nad tym co si napisal. Najprv ti vadi, ze bus bude stat na dvoch zastavkach vzdialenych od seba 50 metrov a potom chces robit 4 minutovú zachadzku na Safko?
Na Farskeho aj na Vavilovovej sluzi prestup k inym linkam. Alebo je podla teba logicke vytvarat jeden bezkolizny prestup aby som mohol zrusit druhy, ktorý je na hrane? Preco mas problem s tym, ze umoznis mnozstvu cestujucich pohodlnejsi prestup ako doteraz a hlavne vyriesis k spokojnosti nieco, na co sa stazovali.

Re #53852 si: Ach ta tvoja nostalgia. Uz by si konecne mal raz na 54ku zabudnut. 😛
Reakcia na: ufo #53901:
Nezačne. Môžem predložiť email od samotnéhoveľkého generálneho mateja Zločineckej Spoločnosti ing. Matej, v ktorom tvrdí, že Zločinecká Spoločnosť nemá ŽIADNE hnacie vozidlá na rýchlosť 160 km/h, gorily sú len na 140 km/h, on to tam jasne videl, keď sa viezol v rámci svojej náročnej práce na stanovišti...
Reakcia na: Martin Fundárek #53905:
Čo ja som počul, tak pozemky v koridore nosného systému vlastní METRO Bratislava a.s.
Reakcia na: aquila #53798:
"ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ... "
ŽSR možno nie, zato to bol ich predchodca ČSD, kto "prezieravo" zrušil Nivy a celé prepojenie Filiálka-Petržalka. Potom nasledovalo degradovanie filálky z bývalej ŽST na nákladisko s odstavnými koľajami.
A budovy VÚB či Sporiteľne vyrástli na pozemkoch, ktoré kedysi nepochybne patrili železnici.
Teraz chcú naprávať, čo pred 30-timi rokmi po... Lenže sa mi zdá, že po odklepnutí výstavby povyše VÚBky je to už s krížikom po funuse.
V návrhoch uvedených aj na týchto stránkach (v sekcií "Mapy a schémy" a myslím, že aj medzi článkami je návrh trolejbusových tratí do roku 2030 asi taký, že budú chodiť po väčšine teraz autobusmi obsluhovaných ciest v Petržalke + dačo navyše. So zvyškom mesta by však boli prepojené iba cez Most Apollo a tak by ním muselo premávať aspoň 7 trolejbusových liniek, čo nepokladám za príliš reálne alebo by sa museli zaviesť minimálne 3 trolejbusové lokálne linky v Petržalke. ❓
Písalo sa tu o úprave jazdných dôb a tak by ma zaujímalo, či neviete o ktoré linky ide a medzi ktorými zastávkami.
Reakcia na: Papyr #53896:
tam je stále 120 km/h, až po úplnom dokončení v roku 2007 sa začne jazdiť rýchlosťou 160 km/h.
Reakcia na: Papyr #53896:
Coze? To ani s najlepsim gorilou tahanym IC-ckom nevedia spravit viac ako tri minuty? Ach, barani...
Tady jsou další fotky Porschetry, tentokrát z plzeňských ulic za bílého dne.
http://www.tramfoto.com/images/vozy/anitra/
Len, keby mal niekto problém, vedzte, že som bývalý "matej".

Ďakujem za pochopenie ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.