Fakt krasa, skratenie jazdnej doby BA hl.st. - TT z 39 na dnesnych 36 minut... Pri vzdialenosti 46 km sa jedna o zvysenie cestovnej rychlosti zo 70,7 na 76,6 km/h. Fakt - vyznamny uspech socializmu, ktory nam zahnivajuci Zapad moze len tisko zavidiet.
Kvôli jazdným dobám? To ich chcú zrejme skracovať ? (pretože opačný prípad by bol ako zázrak). Ak by to chceli urobiť poriadne, potrebovali by 10 nových kĺbových autobusov ? .
k novemu grafikonu.. hm.. tych 36 minut do TT je fantastickych, len keby odchody tych vlakov tak nezmrsili... ? ... co som doteraz chodievala rychlikmi do skoly (omnoho pohodlnejsie) teraz mi to vsetko, ale vsetko vychadza na osobaky... hm.. velke diky tomu vsemocnemu co to vymyslal... ?
Však ak by si sa mal denne tlačiť v Ikaruse 435 premávajúcom v trojminútových intervaloch a stojacich v zápche s IGK, tak veľmi rýchlo by ťa to prešlo. Keby som ťa nepoznal, tak nič nepoviem, ale vzhľadom k tvojím vedomostiam sa čudujem, ako môžeš takéto niečo v súvislosti s električkou v petržalke napísať. Ja sa oveľa radšej odveziem starou T3 ako šerblom Ik435.
Včera som bol po neviemkoľký krát vo Viedni, ale prvý raz som mal šťastie voziť sa asi 6 hodín miestnou MHD. ? Vedel som, že s bratislavskou hromadnou dopravou to je veľmi zlé, ale po včerajšku viem, že je to s ňou veľmi veľmi veľmi zlé. ? Ale tá električka v Petržalke hádam prispeje k aspoň priblíženiu sa ku kultúre cestovania.
Dnes bude pravdepodobne v Brne prvykrat vypravena trojicka T3R.EV+VV60LF+T3R.EV do prevadzky s cestujucimi na L12, kurz 6/12! Z BA to nemate daleko, tak ak to niekto riskne, tak nech poreferuje a podeli sa o fotografie
No, to by veru mohli, lebo tá linka nikdy nejde načas a to môže byť akákoľvek hodina. A konečne by mohli posilniť špičku aspoň na 10 min.. Lenže vieš ako to je, vozidlá nie sú ?
vlaky.net - Aha dik, keď somto tam hľadal naposledy tak v tom spominanom "rohu" bol len GVD ČD. ?
Keď idem do 5ržky tak mám najvýhodnejšiu kombináciu Mezimest.bus+L88 a žiaľ to tak aj zostane ?.
Občas využívam L84+vlak z HLST ale je to dlhšie a po znovuzavedení rýchlikového príplatku aj drahšie (to len kvoli istej osobe).
Re Technopol: Nie som si istý, ale mám taký pocit, že si neuviedol, prečo by sa Tebou navrhované zmeny mali zaviesť. Po druhé, ako už bolo naznačené, Ekonomická univerzita by prišla o využívané spojenie s AS Mlynské Nivy a celkovo linku č. 88 používa mnoho študentov. Musela by sa zaviesť víkendová premávka linky č. 78, o čom sa síce uvažuje.
A inak neviete, kedy budú k dispozícii nové Cestovné poriadky linky č. 68 a linky č. 78 (táto zmena ešte nenastala, ale linka č. 68 premáva po novom už druhý deň).
?
PS: Na zastávke Bulíkova (a s najväčšou pravdepodobnoťou aj Šustekova) je vylepený starý cestovný poriadok linky č. 68 a ako odchodná zastávka je uvedená Bosákova.
Moje výhrady:
- nepremávajúca linka 78 cez víkend (bolo už spomenuté)
- chýbajúce prepojenie západnej časti Dvorov (Kremnická, Záporožská) linkou 88 na linky 68 a 98
- zhoršenie obsluhy okolia Lachovej, či už smer 88+83 alebo 88+95, ale aj v opačnom smere cez Most Apollo by sa zvýšilo zaťaženie už aj tak dosť nestíhajúcich 68 a 96
No a ešte jedna podstatná otázka k čomu je to presmerovanie dobré?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr