Ráno začalo nervozitou v trolejbuse. Takto by som začal úvodne o zvláštnej ródeo jazde uháňajucej pred niečim záhadnym. Niekoľko násobne trhania v pred a zad, brzdy na plný ale nie plinulo. Skoro preplnený trolejbus č. 204 6276 7:15 nás hádzal a strhával nechutne jednehjo na druhého strmhlav k zemi. cca 25 min. Pred hlavn.žel. stanicou však sa naskytla konečne pauza , aby si vodičko len zle prehodene trol. palice dal ručne na správne miesto. Občania dostatočne prebratý nestíhali na zastávkach vystúpiť nastúpiť až si bzučákoval na každej , ZATVÁRAM ! Kde tu ešte znova musel opakovane pootvoriť aby mu netrieskal obč. na dvere. Na kramároch to však tak trhol cez el. kríženie, že vypadli poistky. Oplatí sa blbnúť nervozným vodičom.? Asi áno. Hneď zrána znervoznil 1 pr. tup až 50 tich cestujúcich. Som však nadšený na DPB však začína robiť pokroky. Revízory boli konečne aj na konečnej trolejbusu 204 205 v Trnávke v skor. rannych hodinach a to z 2 čiern. pasažiermi. Dúfam , že sa daju aj na 2 pásmo, kedže tam si tiež DPB zarobý viac na seba ? ?
hmm akurat ze 78 v sucasnej trase z pohladu cloveka co byva "pod trolejom" ma strasne velku cast zberneho uzemia pokrytu aj trolejbusom, preto by som povazoval za rozumne jej trasu posunut od trnavskeho myta dakam inam, kde sa tieto uzemia nebudu natolko prekryvat...
Skus sa zamysliet nad tym co si napisal. Najprv ti vadi, ze bus bude stat na dvoch zastavkach vzdialenych od seba 50 metrov a potom chces robit 4 minutovú zachadzku na Safko?
Na Farskeho aj na Vavilovovej sluzi prestup k inym linkam. Alebo je podla teba logicke vytvarat jeden bezkolizny prestup aby som mohol zrusit druhy, ktorý je na hrane? Preco mas problem s tym, ze umoznis mnozstvu cestujucich pohodlnejsi prestup ako doteraz a hlavne vyriesis k spokojnosti nieco, na co sa stazovali.
Re #53852 si: Ach ta tvoja nostalgia. Uz by si konecne mal raz na 54ku zabudnut.
Nezačne. Môžem predložiť email od samotnéhoveľkého generálneho mateja Zločineckej Spoločnosti ing. Matej, v ktorom tvrdí, že Zločinecká Spoločnosť nemá ŽIADNE hnacie vozidlá na rýchlosť 160 km/h, gorily sú len na 140 km/h, on to tam jasne videl, keď sa viezol v rámci svojej náročnej práce na stanovišti...
"ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ... "
ŽSR možno nie, zato to bol ich predchodca ČSD, kto "prezieravo" zrušil Nivy a celé prepojenie Filiálka-Petržalka. Potom nasledovalo degradovanie filálky z bývalej ŽST na nákladisko s odstavnými koľajami.
A budovy VÚB či Sporiteľne vyrástli na pozemkoch, ktoré kedysi nepochybne patrili železnici.
Teraz chcú naprávať, čo pred 30-timi rokmi po... Lenže sa mi zdá, že po odklepnutí výstavby povyše VÚBky je to už s krížikom po funuse.
V návrhoch uvedených aj na týchto stránkach (v sekcií "Mapy a schémy" a myslím, že aj medzi článkami je návrh trolejbusových tratí do roku 2030 asi taký, že budú chodiť po väčšine teraz autobusmi obsluhovaných ciest v Petržalke + dačo navyše. So zvyškom mesta by však boli prepojené iba cez Most Apollo a tak by ním muselo premávať aspoň 7 trolejbusových liniek, čo nepokladám za príliš reálne alebo by sa museli zaviesť minimálne 3 trolejbusové lokálne linky v Petržalke.
Len, keby mal niekto problém, vedzte, že som bývalý "matej".
Ďakujem za pochopenie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.