Môj osobný názor je, že linka č. 78 bude zastavovať na oboch zastávkach, no vždy keď na to pomyslím, považujem to za absolútnu hlúposť.
Preto sa treba zamyslieť nad tým, či viac cestujúcich cestuje 84/99+78 alebo 95+78. Podľa mňa celkom obstojným riešením by bolo zastavovanie linky č. 78 na Šafárikovom námestí, no to zrejme všetci skritizujete, nakoľko by sa predĺžila jazdná doba.
Re #53753 Puki: Ani mne sa ten Andyho prístup vôbec nepáči ? . Tak nech nestojí 68 ani na Lachovej, Starohájskej, Hrobákovej, Romanovej a Markovej, veď tam bude stáť 96 ☺ . Ale čo víkend, VŠAK ANDY???? ?
technicka otazka, fajn, tak nebudu ohrozeni ludia co prestupuju z 84/99. A co ludia co chodia 95+78? To akoze bude zastavovat aj na novej aj na starej zastvake, alebo som z toho uplny jelen.
Ad 2) Od 5. decembra 2005 (pondelok) bude pre autobusy linky č. 78 v smere z Petržalky na Dolné hony zriadená nová zastávka na Farského ulici, pri budove predajne TPD. Tým sa zvýši bezpečnosť cestujúcich, ktorí pri prestupe medzi linkami č. 84, 99 (z Ovsišťa) a č. 78 (smer Dostojevského rad, centrum mesta - oblasť Šafárikovo námestie), už nebudú musieť prechádzať cez križovatku Jantárová cesta - Bosákova - Farského.
A ešte že odkiaľ bude ten autobus, ktorý bude potrebný na linku č. 68 vzhľadom na predĺženie jazdnej doby? Kde sa bude šetriť? A chcel som sa spýtať ešte volačo ale zabudol som to.
No, mal by som nejaké otázočky:
1.) Prečo linka č. 68 nezastaví pri Ekonomickej univerzite?
2.) Je to pravda so zriadením novej zastávky Farského pre linku č. 78?
he,he....keby to vedela,tak neskončí s fraktúrou lebky,kraniocerebrálnym poranením,edémom mozgu a čo ja viem s čím ešte.
Išlo mi viac menej o to,že nech si to všimnú debílci čo tomu nerozumejú a dávajú tu otázky prečo si vodič za jazdy špára v nose,môže si za jazdy uprdnúť a pod. ?
To s tou brzdnou vzdialenosťou T3M vs K2 som sa tiež iba dopočul. Vraj má T3M dlhšie tabuľkové brzdné dráhy ako kachna. Ináč môžem iba tažko z pohľadu cestujúceho kompetentne posúdiť tvoje poradie, ale z hľadiska toho, čo viem, by som súhlasil. Teda s tým, že tie posledné dve menované (T3AS a T3mod) by som zaradil do vlastnej skupiny "nepredvídavé" s plávajúcou brzdnou dráhou podľa toho, ako sa riadiacej elektronike práve podarí. Najmä T3mod, tá úchvatná výzbroj je zázračná. ?
Re#53736 ale fobust TV1 má brzdnú dráhu údajne dokonca dlhšiu ako má kachna-nesranduj,tie grafi sú dosť pofidérne keď TV1 ide na brzdové skúšky dosahujú zábrzdnú dráhu pri 40Km prevádzková brzda okolo 32m a núdzová brzda cca 25m v pohode ale je pravda že horšie brzdia ako T3.Moje poradie vozov podľa brzdných vlastností od najlepších po najhoršie.
T3P
T3G,T3S
T3
T3M
K2S,K2G
K2
T3AS,T3mod
Obávam sa, že BEÚS, ani DPB s tým nemá nič. Ak by tam totiž tie autobsy zastavovali, tak by to predĺžilo ich jazdnú dobu natoľko, že by nechýbal jeden, ale rovno DVA. Doba staničenia nie je zanedbateľná. Aspoň taký je môj odhad.
Neušlo, už som na stránke mesta zanechal zopár otázok, na ktoré sa odpovede samozrejme nedočkám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matej
Preto sa treba zamyslieť nad tým, či viac cestujúcich cestuje 84/99+78 alebo 95+78. Podľa mňa celkom obstojným riešením by bolo zastavovanie linky č. 78 na Šafárikovom námestí, no to zrejme všetci skritizujete, nakoľko by sa predĺžila jazdná doba.
Re #53753 Puki: Ani mne sa ten Andyho prístup vôbec nepáči ? . Tak nech nestojí 68 ani na Lachovej, Starohájskej, Hrobákovej, Romanovej a Markovej, veď tam bude stáť 96 ☺ . Ale čo víkend, VŠAK ANDY???? ?