Môj nezávislý názor jest:
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
Ámos Keynes
Fakt je ten, ze diskusie o tom, preco nie parky ale klobasy su teraz uz zbytocne. Treba si este pockat na cenu a ked bude nejaka skandalozna(oproti zverejnenej cene za Suchoje18 pre KE), sa da este ozvat aj ked predpoklad uspesnosti zvratenia daneho stavu je uplne rovnaka ako predpoklad ze diskusiou tu nieco zmenime. Nema to zmysel. Ludia na Olejkarskej su presvedceny o svojej neomylnosti a o tom ako to robia vsetko spravne a najlespie ako sa da.
Podme skor rozobrat vec, ze mame 20 15m vozov, kam s nimi?
96 + sedlo 92, klbove zalozaky?, nova linka do DNV, 88,...