Môj nezávislý názor jest:
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
galiyosha
Ďakujem dole menovaným, ktorí mi prezentovaním ich názorov, s ktorými sa plne stotožňujem, ušetrili hromadu písania a nervov:
LUK, ufo, Beús (cena poroty za vyčerpávajúcosť príspevku), Mike, BigMac, Kami, Andy, Papyr, Spectre.
Ešte by sa možno dalo aj dodať, že vzhľadom na podstatne horšiu manévrovateľnosť je otázne, či vôbec 15m bus dokáže cez križovatku prejsť za ten istý čas ako 18m bus.