Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #53255:
vobec nie. Hovorim o vhodnejsej celodennej prevadzke 15 m busov na niektorych linkach.
To, ze by klbaky boli vynikajuce ako KONECNE nizkopodlazne spoje na vacsine liniek je fakt, ale na takuto realitu budeme peknych par rokov cakat.
Reakcia na: Sommelier #53254:
myslis si, ze bude lacnejsie a efektivnejsie vypravit na spicku klbaky, potom ich stiahnut, medzitym vypravit na sedlo 15m vozy, a pred zaciatkom spicky zopakovat rosadu v opacnom garde ?
Reakcia na: galiyosha #53252:

Nakup rozhodne nesmeruje ani nesmeroval k vymene za Ik 280 ! Tieto vozy budu v BA jazdit este min. 3 roky. Vacsinou len prasknuty ram je dovod na ich vyradenie. Nakup novych vozov je zamerany na doplnenie voz. parku a nie ako nahrada za dozivajuce 280.
To by si ich ihned vyradil podobne ako s nimi nestastne nalozili v 98 po dodavke 435 ?

Ak DPB vyuziva sedlove usporiadanie CP v obmedzenej miere z dovodu nedostatku (prveho alebo posledneho) je to problem.
Z tohto dovodu je pocas spicky vsetko akurat, mimo nej prazdne klbaky. Je to opat otazka noveho auditu, ktory by intervaly na mnohych linkach po septembri prehodnotil.
Ak je teda fakt, ze pocas spicky je potrebne dlhy klbak kazdych 12 min, mimo nej by si ho mozno naplnil za 30 min, co je nevhodny interval, ze ? Je lepsi celodenny 12 min interval ?
Alebo spickovy 10 minutovy a sedlovy 15 ?

Mnoho klbovych liniek sa drzi nesedloveho systemu. 50, 70 (od Slovnaftu do Slovnaftu temer prazdna)
Mnoho klbovych liniek jazdiacich sedlovym usporiadanim ma v sedle interval 15, resp. 20 min. pod ktory by bolo zle ist. Ide zima. ?
Tyka sa to najma mimopetrzalskych liniek.

Nechcem hodnotit presne situaciu, ktora mi nie je az tak pribuzna, ale viem, ze 15 m busy najdu svoje uplatnenie.
Reakcia na: LUK #53248:
No ja som videl iba koniec autobusu, takze neviem a to tiez len z boku ? ? ?
Reakcia na: Sommelier #53250:
Opäť niečo, s čím nemôžem súhlasiť. Neodškriepiteľný fakt je, že potrebujeme KĹBOVÉ autobusy ako náhradu (takmer ne)pojazdných vrakov vzor Ikarus 280!

Môžeš tie linky, na ktoré by sa podľa Teba 15m autobusy hodili, vymenovať? Dovolím si vysloviť celkom oprávnené podozrenie, že 15m autobusy sa nebudú vypravovať ako náhrada sólo autobusov (s možno výnimkou a-96), ale ako "náhrada" kĺbových autobusov na "menej vyťažených" linkách. Ktoré to však sú, to netuším. Rovnako ako predtým a-90, ani dnes a-70 by počas špičky s 15m vozidlami nepoberala. A žiadna iná "kĺbová linka" ma veru nenapadá.

Na nejaké zahusťovanie intervalov môžeš v súčasnej situácii rovno zabudnúť. (Alebo máš pocit, že sa na a-30 zahustil po zmene výpravy interval?)

Jediné, čo ma asi tak môže na nákupe 15m vozidiel tešiť, je to, že to nebudú Citelisy. Slabá útecha...
Ked sa divam na priebezne vysledky poslednej ankety... vacsina je za klbove potvory...

A urcite je neodskriepitelny fakt, ze tie busy potebujeme.
Mozno ale vynimocne budem suhlasit s hlavami na magistrate, ze nakup 15 metrovych busov je spravnym riesenim, pretoze v meste je velmi vela liniek, ktore je narocne obsluzit "tak akurat", aby bol interval akceptovatelny, podobne ako obsadenost vozidla. Skratka kratke nestacia a klbove su miestami vytazene na 65 %. ?
Vyslovujem teda nazor, ze 15 m busy sa budu na mnohe linky velmi hodit. A budu lacnejsie a menej narocne na udrzbu, rovnako zaberu menej miesta vo vozovniach, co je v BA taktiez kriticky stav. ?
Reakcia na: 5510 #53247:
Zatiaľ nejazdí.
Reakcia na: 5510 #53247:
tak akože mať problém rozoznať Ikarus od Karosy, to už je najvyšší čas zájsť na očné... ?
Neviete niekto, ci Ikarus 415 #1015 jazdi ? Dnes sa mi zdalo, ze som nieco take videl ist na safarikovom namesti, ale neviem ci to nebola nejaka Karosa 732 CNG alebo ten IKARUS.
Pripadne mi niekto aj popise jazdne vlastnosti a vykon motoru? ? ? ?
galiyosha: Žeby spaľovací motor Ganz-Jendrassik:-D (pozn.:Pochopia skalní siderodromofilovia)?
Pri popise 21 TrAC ma nesmierne prekvapilo označenie výrobcu elektrickej výzbroje "Škoda / Ganz". Ktoré časti výzbroje 6401 sú od Ganzu?
Reakcia na: matej #53237:
Tak potom načo tu riešite niečo, ohľadom čoho sa (skoro) všetcia zhodli, že by malo len marginálny prínos pre zlepšenie dopravy, ak by už nebolo priam mrhaním prostriedkov?
S499.1023: Diky moc. Pan boh zaplat 🙂
mrcheef:Bohužiaľ nemám scanner a u nás vo firme sa naň čaká v rade:-/.Ale popýtam sa nejakých známych,či by mi to neoscanovali.
Reakcia na: rugger #53239:
? ? ?
Reakcia na: Qwertyman #53235:
...nechaj ty môjho kamaráta Tomáša na pokoji,lebo keď mi skočíš pred tramvajku,tak nebudem robiť cink,cink....he,he ?
Reakcia na: Qwertyman #53235:
Ty si hovoril niečo o tom, že BMko niekoho provokuje? Asi to bude pravda, že trafená hus zagága,... ?
Reakcia na: galiyosha #53234:
A nevidel si ten príspevok, kde som písal, že pochybujem o plnom využití 95 v jej intervale v navrhovanom úseku?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.