Reply on: si #53255:
vobec nie. Hovorim o vhodnejsej celodennej prevadzke 15 m busov na niektorych linkach. To, ze by klbaky boli vynikajuce ako KONECNE nizkopodlazne spoje na vacsine liniek je fakt, ale na takuto realitu budeme peknych par rokov cakat.
Sommelier
Nakup rozhodne nesmeruje ani nesmeroval k vymene za Ik 280 ! Tieto vozy budu v BA jazdit este min. 3 roky. Vacsinou len prasknuty ram je dovod na ich vyradenie. Nakup novych vozov je zamerany na doplnenie voz. parku a nie ako nahrada za dozivajuce 280.
To by si ich ihned vyradil podobne ako s nimi nestastne nalozili v 98 po dodavke 435 ?
Ak DPB vyuziva sedlove usporiadanie CP v obmedzenej miere z dovodu nedostatku (prveho alebo posledneho) je to problem.
Z tohto dovodu je pocas spicky vsetko akurat, mimo nej prazdne klbaky. Je to opat otazka noveho auditu, ktory by intervaly na mnohych linkach po septembri prehodnotil.
Ak je teda fakt, ze pocas spicky je potrebne dlhy klbak kazdych 12 min, mimo nej by si ho mozno naplnil za 30 min, co je nevhodny interval, ze ? Je lepsi celodenny 12 min interval ?
Alebo spickovy 10 minutovy a sedlovy 15 ?
Mnoho klbovych liniek sa drzi nesedloveho systemu. 50, 70 (od Slovnaftu do Slovnaftu temer prazdna)
Mnoho klbovych liniek jazdiacich sedlovym usporiadanim ma v sedle interval 15, resp. 20 min. pod ktory by bolo zle ist. Ide zima. ?
Tyka sa to najma mimopetrzalskych liniek.
Nechcem hodnotit presne situaciu, ktora mi nie je az tak pribuzna, ale viem, ze 15 m busy najdu svoje uplatnenie.