Môj nezávislý názor jest:
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
Beus
Tu mestotvornost sme napadali preto, lebo si to prezentoval ako objektivny fakt, nie ako tvoj subjektivny nazor. Keby z napisaneho bolo jasne, ze je to tvoj osobny pohlad, bola by situacia ina
S vymenou cestujucich - nikto sa nesnazi porovnavat moznosti a) kupenia 15m NP vozov s moznostou b) nekupenia ziadnych vozov, ako to robis ty Vsetci porovnavame moznosti a) kupenia 15m a c) kupenia 18m NP vozov, kedze moznost b) chvalabohu do uvahy neprichadza A pri c) je vymena cestujucich bez debaty rychlejsia nez pri a) A samozrejme, c) je spravne ?
Ta poznamka o velkom meste bola odo mna. Samozrejme, mas pravdu, z tebou spominanych hladisk stale sme len dedinka, ale poznamka bola adresovana na prepravne naroky, ktore SU velke, nech je BA akokolvek nekoncepcna. A ciastocne aj vdaka tomu.
15m vozy iste uplatnenie najdu, ale tragediou je to, ze sa miesto nich nekupili 18m vozy, pretoze za tychto okolnosti nedokazeme udrzat uroven MHD ani len na sucasnej urovni. Totiz, aj ked pribudne nieco nove a pekne a NP a snad aj spolahlive, tak celkova uroven MHD klesne. A to tragedia naozaj je. Najma v situacii, ked bola sanca, aby neklesla.
Ale som rad, ze si das povedat, a akceptujes rozumne argumenty